Hotel Oceanis - Cephalonie **

Review geschreven door Anita

Fantastische plek

Anita,
29-9-2016

Oveanis ligt boven op de berg met uitzicht over Poros, en de haven . Het is een beetje lastig te vinden de eerste keer maar prima bereikbaar via de hoofdweg langs de haven. Wij hadden een superior kamer geboekt met zeezicht! Een aanrader: ruime, schone, lichte kamers met koelkastje en een grote badkamer. En het kostte maar €40 meer.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Een ochtend mochten we een uur voor de ontbijttijd brood smeren en eten omdat we een lange wandeling wilden gaan maken.

Bij het zwembad was het heerlijk en rustig. De bar zou echter wat beter bemand en geëxploiteerd kunnen worden.

Kortom, een heerlijke vakantie voor een prima prijs!