Hotel Oceanis - Cephalonie

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Oceanis - Cephalonie voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Oceanis - Cephalonie in het Nederlands

Fantastische plek

Anita
29-9-2016

Oveanis ligt boven op de berg met uitzicht over Poros, en de haven . Het is een beetje lastig te vinden de eerste keer maar prima bereikbaar via de hoofdweg langs de haven. Wij hadden een superior kamer geboekt met zeezicht! Een aanrader: ruime, schone, lichte kamers met koelkastje en een grote badkamer. En het kostte maar €40 meer.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Een ochtend mochten we een uur voor de ontbijttijd brood smeren en eten omdat we een lange wandeling wilden gaan maken.

Bij het zwembad was het heerlijk en rustig. De bar zou echter wat beter bemand en geëxploiteerd kunnen worden.

Kortom, een heerlijke vakantie voor een prima prijs!

een beetje gedateerd

annelies
10-8-2013

Het hotel is moeilijk te vinden, het ligt boven de haven, hoog op een berg. Je hebt oude en nieuwe kamers, wij hadden een oude kamer, je hebt wel een prachtig uitzicht over de zee en de baai bij Poros. het zwembad was prima. Strand is in het dorp. Als je in de haven wat gaat eten heb je een flinke klim terug omhoog naar het hotel en de taxi komt niet, want die moet uit Skala komen en dit is dan een te kort ritje voor de taxi. het ontbijt was redelijk. Het hotel bestaat zelf ook allemaal uit trapjes dus slecht ter been, hier niet zijn. Kamer was ook een beetje gedateerd, badkamer met douchegordijn, maar dan moet je niet te lang zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oceanis - Cephalonie in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oceanis - Cephalonie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oceanis - Cephalonie scoort een 7.71 uit 10 op basis van 2 reviews.