Appartement Nautilus Studios

Appartement Nautilus Studios
9,4

10 tips over Appartement Nautilus Studios

Mike , 29-7-2018

Altijd voor kamer 12 opteren!

En een auto huren in het dorp bij bijv. Porto, scheelt een hoop en je helpt de lokale ondernemers.

Marianne Nieuwstraten , 10-10-2014

Ik had kamer 13(leuk getal haha) maar vond het super daar, hele dag zon, op balcon, de zon kwam om 8.00 op, boven de berg uit links , ook voor je wasje dus ideaal .

Klein halfuurtje lopen, op enige weg, met veel natuurschoon, kom je bij het strand..en leuk restaurant Fishbone, met aardige eigenaar Mario.

Plonie, 9-10-2014
Alle kamers hebben geen 2 balkons, er zijn 6 kamers met 1 balkon,Een auto of scooter heb je echt nodig! Chrisanti en Gregory zijn erg vriendelijk, stoppen je van alles toe, alleen de lokale wijn, vindt bijna niemand lekker, maar je hebt het gekregen, wat ik wel sneu vind!! Prachtig eiland,veel auto rijden om iets te zien.

Marion Broeks, 24-9-2014
Bezoek Fishbone eens aan het strand van Mega Lakos. Een heerlijke ongedwongen zestiger jaren sfeer. Ga eens eten bij Akrogeali in Lixouri en neem een lekker bak koffie bij Ven S corner.
tonlustgraaf, 17-9-2014
Overal zijn mooie stranden, en ons favoriete restaurant in Lixouri, Akrogiali, van de familie Molfetas met vooral lokale gerechten, zat nu weer overvol met gasten terwijl het elders erg rustig was.
Pieter, 27-8-2014

Kefalonia is een prachtig, bergachtig eiland met schitterende strandjes. Het is heel leuk (en avontuurlijk) om het hele eiland met de auto te verkennen. De oversteek met de veerpont tussen Argostoli en Lixouri is al een feestje op zich (vooral 's avonds).

In Lixouri kun je supergezellig eten bij Maxim's (ontzettend aardig personeel en heerlijke moussaka) en de lekkerste Pita's Gyros ooit (voor 2 euro!) vind je in een zijstraatje van het centrale pleintje op de hoek tegenover de opticien.

Elly Zantman, 17-8-2014
Leuk Iris de Jeepsafarie naar het natuur gebied in de bergen,kanoën in de zee
Ilse, 31-7-2014
Strandje van Mega Lakos (30 min. lopen) heeft een relaxte taverna met ligbedjes, rustige muziek, en lekker eten.
Chrbos01, 17-6-2014

Wil je wat van het eiland zien dan is het huren van een auto een must.

Vanuit Lixouri brengt de taxi je voor € 7,- thuis.

tonlustgraaf, 30-9-2013
Prachtige bezienswaardigheden en stranden op 10 tot 45 minuten rijden. Petanoi Beach op 25 minuten door prachtige heuvels en bergjes, het beroemde Myrthos Beach op 3 kwartier, de rei daarheen is adembenemend mooi. Supermarkt op 2 km, Lixouri met restaurantjes en de pont naar Argostoli op 3 km. Wij aten elke avond bij de hartelijke zonen Christos en Nikos Molfetas van restaurant Akpotiani in Lixouri en de even hartelijke Baxillus.