Appartement Nautilus Studios

9,4

4 reacties Appartement Nautilus Studios

geschikt voor kinderen/tieners

Annemiek, 11-1-2019
Kan iemand mij vertellen of hier oin het hoogseizoen ook gezinnen met kinderen / tieners komen? Twijfel of het leuk is voor kinderen van 14 en 11 jaar...
1 reactie

Auto huren? App Nautilus

Peveke, 4-3-2017
Huur je best een wagen via de touroperator ? Op de vlieghaven? Of kan je via de huurlocatie ook een auto huren, eventueel kortere periode dan ganse verblijf? Enig idee of dichtbij een autoverhuurbedrijf is ?
0 reacties

autohuur

Anna, 17-11-2014

Heeft iemand goede ervaringen met autohuur in de omgeving van Nautilus?

En zo ja, wat ben je ongeveer kwijt voor een week incl. eventuele afkoop eigen risico?

Is er een klein winkeltje in de directe omgeving waar je lopend broodjes kunt halen?

Alvast bedankt!

0 reacties

Bedden

ons_1, 24-9-2014

Kan iemand mij vertellen hoe de bedden zijn in nautilius studios?

Vorig jaar een prachtvakantie gehad op Lefkas maar daar waren de bedden zo hard dat we 's nacht s niet konden slapen, vandaar deze vraag.

1 reactie