Appartement Nautilus Studios

71 reviews over Appartement Nautilus Studios

• 2019
    10Rob22-10-2019

Voor herhaling vatbaar!

Voor het tweede achtereenvolgende jaar kwam ik bij Gregory en Chrisanti. Ook deze keer was alles uitstekend verzorgd: een prima kamer op de begane grond, erg schoon, voor alle ramen en deuren nieuw muggengaas en een nieuwe, fluisterstille airco. En niet te vergeten de uitstekende bedden! Ook de buitenkant van de appartementen is zeer goed onderhouden evenals de grote trots van Gregory: het grote en superschone zwembad met ligbedjes en parasols eromheen. Hij vertelde over de verschillende zaken die ze het afgelopen jaar hebben vernieuwd, goed om te zien dat ze veel investeren in onderhoud, vervanging en verfraaiing van het gehele complex. De ligging is rustig, de sfeer erg gastvrij, vriendelijk en gemoedelijk, een auto is een 'must' om je te verplaatsen en een vakantie dáár een aanrader!

Alleen gereisd in september 2019

• 10Walter Hendriks27-09-2019

Voor herhaling vatbaar.

Het is een keurig appartementencomplex en kleinschalig. Prachtig zwembad en ideaal voor rustzoekers. Slechts 10 minuten rijden naar Lixouri. Het ontbijt is niet uitgebreid, maar de gastheer en gastvrouw proberen wel het je naar je zin te maken. Gregory, de eigenaar, is een ontzettend lieve man die 52 jaar gevaren heeft en prachtige verhalen kan vertellen en is ontzettend trots op zijn zwembad dat hij dagelijks zeer goed onderhoudt. Voor kleine kinderen is dit complex minder geschikt. Advies is wel om gedurende het verblijf een huurauto te hebben anders kom je nergens.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Jessica Kranendonk24-09-2019

Locatie om echt tot rust te komen

Prachtig appartement, aardige eigenaren, mooi zwembad, super rustige locatie. Wel een auto nodig op dit eiland.

Gereisd met partner in september 2019

• 10betsy Veenstra19-07-2019

Heerlijk!!

Heerlijk appartement,zeer ruim,schoon,en hele lieve mensen die alles voor je willen doen om het goed naar je zin te maken,en het zwembad krijgt een 10. Wel een auto of een scooter huren i.v.m de afstand tot bijv Lixouri.

• 9Babaro16-07-2019

Heerlijke plek

Wij hebben Nautilus ervaren als een fantastische plek om te verblijven. Het is er rustig, de eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam, het zwembad is kraakhelder, de tuin wordt goed bijgehouden en er is vriendelijk personeel bij de poolbar. Het appartement is wat je mag verwachten van een 3-sterren appartement. Alles ziet er schoon en netjes uit.

• 10Marja en René30-06-2019

Toponderkomen

Schitterende vakantie gehad. Goede,luxe kamers met geruisloze airco(gratis). Eigenaars die zich om je bekommeren en zich verantwoordelijk voelen voor alle gasten. Door ligging is auto of scooter wel onmisbaar.Mooi en rustig eiland met schitterende plekken.

• 9Hilda de Boer26-05-2019

Dit voelt als thuiskomen. Fantastisch

Verblijf ligt in een olijfboomgaard in een zeer rustige omgeving . Auto of brommer noodzakelijk . Vanaf de eerste verdieping heb je een prachtig uitzicht ( heuvels /bergen en of zee . Voor Griekse begrippen zeer ruime en heel schone studio ,s (max. 4 personen met goede bedden . Fantastisch nieuw zwembad met beach bar/annex ontbijtruimte. Zeer service gerichte eigenaren.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Sandra04-05-2019

Prima week maar op naar een andere vakantie.

In de mei vakantie samen met mn vrouw en dochter verbleven. Kleinschalig maar goed. Aardige eigenaren en vriendelijk personeel. Auto huren een must. Zwembad schoon netjes en super onderhouden. Keukenblok basic maar een eitje of iets bakken geen probleem. Waterkoker en koffie apparaat prima. Wi-Fi achterzijde gebouw slecht terwijl als je voor zat en of bij t zwembad perfect. Airco gratis en werkte perfect. Poolbar grotendeels van de dag dicht. Miss kwam dat omdat wij de 1e lichting waren en start van het seizoen. Gemiste kans. Grote minpunt was dat het wel leek alsof dit hotel gebouwd is van karton. Zeer maar dan ook zeer gehorig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Sandra07-01-2019

Alweer fantastisch gehad!

Wij waren in Nautilus voor de tweede keer. Wederom 15 dagen fantastisch gehad! Want wat een lieve mensen zijn Gregory en Chrysanthi toch! Ook de studio's zijn heerlijk; gratis airco, gratis wifi , heerlijke boxspring bedden en horren tegen de muggen. Let wel op: het ligt wat verder van alles vandaan dus een scooter of auto heb je wel nodig. Het is ook zonde om iedere dag bij het zwembad te gaan liggen, als er zoveel te ontdekken is aan mooie baaitjes, mooie dorpjes en ga zo maar door. De overtocht maken met de ferry en de snelferry is ook een belevenis en zo relaxt! Eet tip: eten bij Bella Mangia, Tsibibo of Akrogiali in Lixouri en afsluiten met een ijsje bij I Scream. Baai tip: Bezoek Petani Beach, wat ons betreft de mooiste baai, maar wel waterschoenen mee! Als het aan ons ligt gaan we dit jaar weer terug!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 2018
    10MartiN van Dam20-11-2018

Voor een super vakantie en prijs is dit dé plek!

Mooie appartementen op een rustige plek met een super zwembad en een geweldige eigenaar en behulpzame vrouw.... niets is te veel voor ze en de eerste dag zijn we door Gregory met zijn auto naar de dichts bijzijnde supermarkt gebracht waar hij op ons wachtte om ons met de boodschappen weer terug te brengen naar ons appartement. Het 25 meter lange zwembad is zo schoon en helder, dat we er elke ochtend en einde middag een duik in namen om baantjes te trekken. Je hebt wel een auto nodig om de vele mooie strandjes - de mooiste tot nu toe - en dorpjes te bezichtigen, maar dat is het allemaal dubbel en dwars waard! Voor ons een plek om misschien terug te komen om de rest van het eiland te verkennen, want we hebben nog niet alles gezien van het mooie Kefalonia....

Gereisd met partner in september 2018

Appartement Nautilus Studios info