Appartement

59 reviews over Appartement Nautilus Studios in het Nederlands

Alweer fantastisch gehad!

Sandra,
7-1-2019

Wij waren in Nautilus voor de tweede keer. Wederom 15 dagen fantastisch gehad! Want wat een lieve mensen zijn Gregory en Chrysanthi toch! Ook de studio's zijn heerlijk; gratis airco, gratis wifi , heerlijke boxspring bedden en horren tegen de muggen.

Let wel op: het ligt wat verder van alles vandaan dus een scooter of auto heb je wel nodig. Het is ook zonde om iedere dag bij het zwembad te gaan liggen, als er zoveel te ontdekken is aan mooie baaitjes, mooie dorpjes en ga zo maar door. De overtocht maken met de ferry en de snelferry is ook een belevenis en zo relaxt!

Eet tip: eten bij Bella Mangia, Tsibibo of Akrogiali in Lixouri en afsluiten met een ijsje bij I Scream.

Baai tip: Bezoek Petani Beach, wat ons betreft de mooiste baai, maar wel waterschoenen mee!

Als het aan ons ligt gaan we dit jaar weer terug!

Gereisd met vrienden in september 2018

Voor een super vakantie en prijs is dit dé plek!

MartiN van Dam,
20-11-2018

Mooie appartementen op een rustige plek met een super zwembad en een geweldige eigenaar en behulpzame vrouw.... niets is te veel voor ze en de eerste dag zijn we door Gregory met zijn auto naar de dichts bijzijnde supermarkt gebracht waar hij op ons wachtte om ons met de boodschappen weer terug te brengen naar ons appartement. Het 25 meter lange zwembad is zo schoon en helder, dat we er elke ochtend en einde middag een duik in namen om baantjes te trekken. Je hebt wel een auto nodig om de vele mooie strandjes - de mooiste tot nu toe - en dorpjes te bezichtigen, maar dat is het allemaal dubbel en dwars waard!

Voor ons een plek om misschien terug te komen om de rest van het eiland te verkennen, want we hebben nog niet alles gezien van het mooie Kefalonia....

Gereisd met partner in september 2018

aanrader als je een mooie rustige locatie.

Ramon Pape,
11-10-2018

Heerlijk rustig gelegen , rood zandstrand op 40 min wandelen, supermarkt ook ongeveer 40 min wandelen in andere richting maar de eigenaar brengt je ongevraagd gratis met zijn eigen auto naar de markt en wacht op je om je terug te brengen. Een huurauto is aan te raden daar er voor de rest niets in de omgeving te doen is. Myrtos beach is een echte aanrader om te bezoeken , neem wel waterschoenen mee de witte kiezelstenen zijn pijnlijk aan de blote voeten.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastic holiday!!

Rob Rijnbeek,
14-8-2018

Heerlijke week gehad! Prachtig eiland met veel leuke en mooie plekjes. Ideaal voor rustzoekers, die dit kunnen vinden op de vele mooie stranden, idyllisch gelegen. Je verkeert vaak in leuke eettentjes temidden van de Grieken. Een auto heb je wel nodig om ergens te komen. De fantastische eigenaren, Gregorio en Grisa, helpen je overal waar ze maar kunnen. Brengen je zelfs naar supermarkt of strand. Kortom, geweldig ontspannen vakantie👍👍

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Adembenemend

Silvia,
4-8-2018

Een heerlijk simpel en toegankelijk complex met enorme lieve eigenaren. Gregory neemt je mee op reis door Kefalonia, niets is hem teveel, even met de kinderen naar het strand, rondje langs de verschillende supermarkten, deze man doet het. De kamers zijn sober maar voldoende ingericht, Wi-Fi, airco beide gratis en elke dag schoongemaakt en om de 2 dagen schone handdoeken. Zwembad en hygiëne een dikke tien. Je hebt wel echt een auto nodig want scooteren is er op deze wegen niet bij. Auto kun je overal huren.

Kefalonia, zeker Paliki het westen en het schiereiland zijn prachtig, mooie stranden (kiezel) die wat lastiger toegankelijk zijn (toerist vrij dus). Met een bootje kun je vanuit Zola alles prachtig bezoeken. Ik ga zeker terug naar deze onontdekte parel.

Ongekend gastvrij

Mike & Silvia,
29-7-2018

Ach, wat kan ik zeggen? Ik ben er nog en wil niet meer weg. Hoe thuis mag en kun je het als gezin voelen? Kefalonia in 1 woord adembenemend, terug in de tijd, toeristen hebben dit gelukkig nog niet ontdekt. Maar dan nog kun je overal terechtkomen. Wij kwamen terecht bij Nautilus, Gregorio, Chrisanti, Natascha wat een heerlijke warme familie, niets is te gek voor ze. Deze mensen weten hoe ze je kunnen laten genieten en afdalen naar het lokale eilandgevoel, Mijn hart is gestolen, van ons allemaal overigens. Een heerlijk zwembad, een poolbar met kleine keuken, maar genoeg voor de middag snack.

Op dit prachtige eiland heb je twee mogelijkheden: of je huurt een auto of je gaat op de ezel. Wij kozen voor een klein autootje en wat hebben we het te gek, parel, na parel, na parel. Stranden zo mooi als de Malediven en dat is niet gelogen (fteri staat op 1) . Een landschap wat eeuwig lijkt te veranderen en 1 en al rust. Dit hotel gaan we terug.

Geweldig!!

Fam. Van Gerven,
15-7-2018

Wat een geweldig verblijf hadden we hier. Een perfecte uitvalsbasis om het hele eiland te verkennen. Wel een aanrader is een auto of scooter om je te verplaatsen. Dit hebben we in Nederland al geregeld en de dag na aankomst zijn ze onze huurauto komen brengen naar hotel. Super!! De kamers zijn heel schoon, keuken is niet om uitgebreid te koken, maar de prijzen op het eiland zijn super om elke dag lekker te gaan uiteten. Elke dag lekker het eiland gaan verkennen naar de mooie stranden ,havens en binnenland met hun vriendelijke locals en heerlijk eten. Bij Nautilus kun je lekker een hapje en een drankje doen aan het geweldige zwembad en super lieve eigenaren!! Zeker een aanrader!!

Geweldig!

Chris van Gerven,
15-7-2018

Fantastische vakantie! Supervriendelijke eigenaren die altijd voor je klaarstaan. De mooie accomodatie is rustig gelegen in een niet toeristisch gebied. Een prima uitvalbasis om het schitterende eiland Kefalonia te verkennen. Een absolute aanrader met een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Onze ervaringen zijn zeer goed: na een hartelijke ontvangst kwamen we op onze zeer schone kamer met erg goede bedden, voor elk raam zat muggengaas, er is een prima (gratis) airco en er zijn voldoende stopcontacten. De badkamer was volledig uitgerust, o.a. met föhn. De Wifi werkte zowel binnen als buiten zeer goed.

De buitenkant van de appartementen en ook het grote zwembad zien er schoon en goed onderhouden uit. De mogelijkheden om zelf uitgebreid te koken zijn wat beperkt, maar vlakbij liggen enkele goede restaurantjes waar je voor een hoofdgerecht slechts zo'n € 8,- betaalt.

De vriendelijkheid, gastvrijheid en persoonlijke benadering van eigenaren Gregory en Chrysanti zorgde ervoor dat wij er ons meteen thuis voelden. Je bent altijd welkom!

Onze ervaring is dat dit een heel fijne locatie is voor mensen die van rust houden.

De prijs/kwaliteitverhouding vinden we in één woord uitstekend!

Gereisd met partner in juni 2018

Comfortabel en schoon

Audrey Claessen,
27-6-2018

Zeer hartelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan.

Heerlijke bedden, zeer schoon, gratis airco, wifi en zelfs insectenhorren! Föhn aanwezig ;-).

Royaal en schoon zwembad met ligbedden, parasols en bar voor een klein hapje en drankje. Rustig gelegen.

Eigen vervoer is een must. Er zijn in Mega Lakos en Lixouri genoeg goede restaurantjes.

Gereisd met partner in juni 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nautilus Studios in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nautilus Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.