Géén boekingskosten

Appartement Myrtles of Petani

GriekenlandKefaloniaKefalonia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Myrtles of Petani voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 6 reviews

Meer appartement info

6 Reviews over Myrtles of Petani

• 8Jose11-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Het was er heerlijk, de ligging is fantastisch. Appartement is ruim en schoon. Kleinschalig gerunt door Sophia.

• 8Fam. Klomp13-01-2018

Mooie locatie

Het appartement is ruim en schoon. De eigenaresse erg aardig en behulpzaam. Heerlijk zwembad met een koelkast met frisse drankjes in de buurt. Alleen jammer dat de weg er naartoe (tevens strandweg) erg druk was.

• 9Holwerda10-09-2017

Paradijselijk

Myrles of Petani is een kleinschalig appartement wat paradijselijk is gelegen aan de baai van Petani. De appartementen hebben een prachtig uitzicht over de zee. Daarnaast is er een mooie tropische tuin met een mooi zwembad. Schoonmaak is dagelijks door de lieve eigenaresse Sofia. Minpunt is de inventaris, echt bedroevend weinig en onvoldoende voor 4 personen. Dat is dan ook het enige minpuntje wat ik kan bedenken. Verder echt een supermooie lokatie. O ja: voor kleine kinderen is het minder geschikt. Het zwembad heeft geen peuterbad oid en de zee is behoorlijk woest en loopt snel diep af.

• 9Hans Quaedvlieg24-05-2016

Super locatie

Super locatie. Fantastisch uitzicht over de zee. Het appartement is ruim en goed verzorgd. Maar 1 minpuntje kunnen ontdekken en dat was de schimmel in een keukenkastje onder het aanrecht. 2 tavernes voor de deur, waar het bij de dichtsbijzijnde taverne zeer goed eten is tegen een goede prijs. Ook de zee is zeer dichtbij. Alleen maar de straat oversteken. Zeer zeker de moeite waard en een echte aanrader dus.

• 8e.scheenjes17-08-2014

Fantastische plek, met teleurstellende gastvrouw

De plek is echt paradijselijk! Een prachtig gebouw met een heerlijk zwembad. De zee vlakbij. Fantastisch gegeten bij de (vis)taveernes om de hoek. Het appartement voldoet prima, maar als je van koken houdt, moet je zelf het nodige meenemen, want de inventaris is zeer matig. Maar dan Sophia, de gastvrouw. Wij hadden veel lovende verhalen over haar gelezen. Helaas is onze ervaring heel anders. We hebben het de eerste dagen maar zo gelaten: dat Sophia en zoon de buitenruimte gebruiken als hun huiskamer door er op een groot scherm televisie te kijken - nu lag ons terras aan het buitenterras, wat het minste privacy bood. Maar als klap op de vuurpijl werden wij 2 dagen voor ons vertrek boos terechtgewezen. We zouden de airco teveel gebruiken. Pardon? Toen wij vroegen wat ze precies bedoelde, trok ze een raar gezicht en liep stampvoetend weg. We waren echt met stomheid geslagen. Het heeft het einde van onze vakantie knap verpest.

• 9kim overtoom15-08-2013

Super!!!

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad! De plek is echt bijzonder, aan het strand, de mooiste zonsondergang van het eiland terwijl je met een wijntje in je hand op het strand zit of in het restaurant. Sophia, de eigenaresse, is een lief mens die alles doet om je in de watten te leggen. Ze maakt elke dag het appartement schoon. Bij het zwembad kun je heerlijk relaxen. Het is lekker kleinschalig dus rustig. Het eiland is supermooi, de mensen vriendelijk, het eten lekker, het weer goed. Aan het strand beneden heb je 2 restaurants waar je goed kunt eten (geen culinaire hoogstandjes). Je hebt je eigen balkon / terras waar je heerlijk kunt zitten. Bedden zijn ook prima en lang genoeg, dat is het ook niet overal. Ik zou hier nog een keer naar toe gaan en dat heb ik nog nooit eerder gedaan!

Appartement Myrtles of Petani info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)