Appartement
Appartement My Little Place on the Hill

We hebben een aantal aanbieders voor My Little Place on the Hill voor je op een rij gezet:

17 reviews over Appartement My Little Place on the Hill in het Nederlands

Prima appartement

CvG,
11-8-2017

Zeer vriendelijke staff, ruim en schoon appartement, mooi zwembad, heerlijk balkon, goede bar en bbq. Bedden smal en je voelde de spiralen, keuken had één kookplaatje.

Gereisd met partner in juli 2017

Waanzinnig

Suzanne
1-10-2015

Bijzonder gezellig appartement voorzien van alle gemakken. Vriendelijke staff en sfeervolle inrichting. Genoten van een goed georganiseerde barbeque bij de bar en men had zelfs aan mijn verjaardag gedacht.

Goeie uitvalsbasis voor de paradijselijke plekjes op het eiland, perfecte vakantie.

Gereisd met partner in september 2015

My little place on the hill is origineel ingericht, basic maar voldoende. Superschoon en ruim genoeg. Bedden inderdaad hard, zoals bijna altijd in Griekenland, maar na een paar nachten waren we eraan gewend. Heerlijk balkon op het noorden, zodat het er nooit te warm wordt. Groot, goed onderhouden zwembad. Op loofafstand (ongeveer een kwartier) supermarktje en restaurant, voor de rest heb je een auto nodig. Keuken met 1 kookplaat, maar wel grote koelkast en precies genoeg keukengerei; het maakt creatief en je hebt nooit een grote afwas. Kleine douchebak zonder gordijn; ook dat maakt creatief. Relaxte sfeer. Voor ons ideale combi van rust voor de ouders en genoeg andere kinderen om mee te zwemmen voor onze dochter.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vreselijk slecht geslapen!

Anne
10-8-2013

De plaatjes beloofden alle goeds, maar die tonen niet de kwaliteit van de bedden. Matrassen met keiharde springveren, zo pijnlijk! Woelen, draaien, afgeknelde zenuwen. Een grote ellende. Bovendien stond er in ons appartement een zeer luidruchtige koelkast en ontbrak er een deur in de tweede slaapkamer annex huiskamer. In die kamer was het ook vanwege de bromtoon van de koelkast 's nachts niet te slapen. Elke nacht trokken we de stekker eruit, hetgeen niet bevorderlijk was voor de producten in de koelkast. De keuken was extreem matig uitgerust, geen koffiezetapparaat, geen glazen, geen schaal. Op een kookpit viel nauwelijks te koken. Het zwembad is groot en goed onderhouden, helaas met wel erg veel chloor. Verder was het allemaal heel erg sfeervol versierd, bijzonder schoon en waren de eigenaren en de vaste kracht erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

My little place on the hill is echt een geweldige plek om je vakantie te vieren. Meteen bij aankomst word je vriendelijk onthaald door Alex en Vicky met een welkomsdrankje. Onze namen stonden op de deur van ons appartement geschreven heel speciaal. Het appartement is echt heel ruim ongeveer 50 m2 met een aparte woonkamer en keuken. Modern met sfeer ingericht. De omgeving is prachtig en je kijkt uit op een dal. Alex en Vicky en zeker niet te vergeten Sandra (schoonmaakster/bar) zijn zo gastvrij en vriendelijk en altijd in voor een praatje en tips. Kefalonia is ook een prachtig groen eiland dat nog niet echt is ontdekt door toerisme. Het zwembad is mooi groot en wordt goed onderhouden. Het appartement is heel schoon en er is keukengerei aanwezig. De koelkast is ook erg prettig. Op vrijdagavond organiseert Alex een bbq met lekkere drankjes en heerlijk Grieks eten. Kortom echt een bijzondere plek op een bijzonder eiland met bijzondere mensen.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

My little place is een heerlijke plek om te verblijven. De ligging is zo lekker rustig met een prachtig uitzicht. Lekkere grote appartementen, smaakvol ingericht, alles wordt netjes schoongemaakt. Alex en Vicky zijn echt ontzettend aardige mensen en altijd bereid om je te helpen. My little place is echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2012

Heerlijk!

m_ten_ham
2-7-2012

Wat was dit een geweldige vakantie. Niet alleen omdat Kefalonia een prachtig eiland is, maar ook vanwege de accomodatie. Het appartementencomplex is prachtig gelegen en we hadden uitzicht over een groot dal. Het appartement is strak, schoon en heeft vooral een heerlijk relaxte/moderne sfeer. Bedden zijn goed, balkon is lekker ruim. De gastheer Alex is oprecht aardig en organiseert zelfs een barbeque voor zijn gasten. 's Avonds kun je gezellig een drankje doen aan de bar. Enig minpuntje is het ontbreken van een douchgordijn en de keukenvoorziening is matig. Maar dit weerhoudt ons er niet van om dit jaar weer te gaan.

Uniek

Robert en Petra
1-7-2012

Net terug van twee heerlijke weken op Kefalonia. We hebben gelogeerd bij My little place on the hill. In één woord fantastisch! Als je van rust en ruimte houdt ben je hier zeker op de juiste plek. Hier ontloop je nog het massa tourisme. De accomodatie is mooi basic ingericht, oude meubels zijn opgeknapt. Het resultaat is super! Vicky en Alex zijn hele relaxte eigenaren die altijd in zijn voor een praatje en goede tips over het eiland geven. Het complex is ruim opgezet, een fijn zwembad en gezellige bar. De douche is inderdaad wat behelpen, maar ach, er staat een emmer en dweil dus ook zo weer droog. Op loopafstand is een mini market en knus restaurantje waar je heerlijk kunt eten. Wij zijn hier zelfs een keer om 23:00 pas binnen komen waaien en dit is geen probleem!. Op donderdag organiseert Alex een bbq. Er wordt prima schoongemaakt door Sandra, altijd vriendelijk en vrolijk. Kortom, deze club mensen hebben duidelijk een doel: het jou onwijs naar de zin maken en dat is bij ons gelukt!

Gereisd met partner in juni 2012

Helemaal top!

lindamaille
21-4-2012

Het complex heeft haar eigen stijl, straalt gezelligheid uit en is echt een bijzonder plekje op deze heuvel.

Gereisd met partner in september 2011

Een heerlijke vakantie 'on the hill'

Joenes
28-9-2011

Twee weken verbleven in My little place on the hill. Het is een kleinschalig appartementen complex (20 appartementen) in Korianna een kleine 15min van het toeristische Lassi en de hoofdstad Argostolli. Het complex is erg mooi op een berg gelegen. Vanuit het complex heb je een mooi uitzicht op bergen en een kasteel. Het appartement zelf is zeer modern ingericht. De keuken is basic maar is met oa een grote koelkast met vriezer, een broodrooster en genoeg borden, pannen en glazen voldoende ingericht. Echt koken gaat je niet lukken doordat er maar een 1 pits kookstel aanwezig is. Uit eten op het eiland is echter enorm gunstig geprijsd dat wij het koken niet gemist hebben. De slaapkamer heeft airco. De badkamer is zeer eenvoudig met een douche die alleen bestaat uit een bak. De badkamer wordt dus tijdens het douchen zeer nat. Dit nadeel weegt echter niet op tegen de vele voordelen. Bij het complex hoort ook een groot (schoon) zwembad. De eigenaar is zeer behulpzaam en relaxed. Aanrader!

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement My Little Place on the Hill in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement My Little Place on the Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.