Appartement Mounda Beach

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag33°20°
7,8

5 reviews over Appartement Mounda Beach in het Nederlands

apartment hotel met ruime studios

heer Letteboer
7-7-2012

Het betreft hier een complex met 11 ruime appartementen.Meest studio's van ca.30m2.keukenequipment is niet geweldig.Restaurant is voor griekse begrippen goed.schoon.er wordt goed duits en engels gesproken.vervoer,auto of scooter is wel noodzakelijk.

Gereisd Met partner in juni 2012
2007

Is ideaal voor rustzoekers

Sonja en Joop
4-10-2007

Is ideaal voor rustzoekers.Grote kamer/appartement.Lang zandstrand voor de deur.Auto of scooter een must.Keukeninrichting zeer eenvoudig.Scala biedt veel leuke,kleine en goedkope restaurants.Vader en zoon spreken zeer goed Duits en Engels.Beschaafde omgeving.Geen ordinair geschreeuw en zgn Griekse avonden met hooligan achtige types.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Roela en Nina Wij hebben al veel griekse eilanden en is

Nina
8-8-2005

Roela en Nina

Wij hebben al veel griekse eilanden bezocht en Keffalonia is een prachtig groen eiland. Appartement Mounda Beach is schoon, mooi gelegen en vlakbij het strand. In de omgeving is verder niets, zelfs geen supermarktje.Eten in het restaurant van Mounda Beach is een optie maar verschrikkelijk duur. We kwamen er achter dat je voor maar ietsje meer een auto kunt huren en in Skala eten, wat ook nog eens gezelliger is want in het eigen restaurant komen steeds dezelfde gasten, dus "men kent men" en je komt er moeilijk tussen. Bovendien kun je zelf het eiland rondtoeren en hoef je geen dure excursies. Het eiland is werkelijk prachtig! Eigenaar en zoon van Mounda Beach zijn aardig maar bij hen krijg je niet echt het "griekse"gevoel.

Gereisd Anders in augustus 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Mounda Beach voor je op een rij gezet:

Rustig gelegen met groot strand voor de deur

Frank en Ellen
22-6-2005

Rustig gelegen met groot strand voor de deur.Op 3 km (skala) een drukker strand. Je hebt minimaal een auto nodig om naar Skala (3 km) te gaan en om het app te bereiken, maar ook dat is handig om dit schitterende eiland te ontdekken. De eigenaar en zijn zoon zijn zeer aardig en behulpzame mensen. Je komt hier inderdaad voor de rust. S'avonds is het genieten op het terras van het restaurant.

Gereisd Anders in juni 2005

In eind mei 2005 2 weken geweest

Gerard en Jetske
6-6-2005

In eind mei 2005 2 weken geweest.

De accomodatie de tuin het uitzicht is prachtig, ligt vlak bij strand. Het ligt rustig.. te rustig.

Wij hebben in het complex geen sfeer ervaren, de eigenaar doet daar weinig aan.

Met runt een eigen restaurant dat zeer duur is ,weinig variatie.

Zonder auto kom je nergens en is de plek snel saai dus huurauto nodig: kost per week 170 euro.

Het ligt erg geïsoleerd, geen contact met het griekse leven dat gingen missen: "het pleintje of het haventje".

Bereikbaarheid dus slecht: 3 km lopen naar Skala, flink klimmen,

De keuken uitrusting is erg minimaal: we kregen het gevoel dat zelf-koken niet " gestimuleerd werd ", omwille van omzet in eigen restaurant.

Gereisd Anders in juni 2005

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mounda Beach in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mounda Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.