Appartement Mouikis Sun Village (Lakythra)

Appartement
Appartement Mouikis Sun Village (Lakythra)
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mouikis Sun Village (Lakythra) voor je op een rij gezet:

79 reviews over Appartement Mouikis Sun Village (Lakythra) in het Nederlands

Prima voor een week.

Lisette,
31-8-2018

Alle waar naar z'n geld. Wij zaten hier voor een weekje voor 250pp incl vliegen. En voor dat geld Was het helemaal prima. Leuk ontvangst bij de receptie. Mooie grote kamer. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de keuken dus geen idee of het compleet is. Badkamer is klein en voor ons was het wel een beetje behelpen met name met de douche hahaha. Maar voor een week prima te doen. Elke dag schone handdoeken.

Restaurant prima. Ook hier weer hele leuke en lieve mensen. Zwembad is groot en schoon.

Super uitzicht op het vliegveld.

Mensen die hier verblijven zijn Nedelanders , Engelsenn Italianen en Grieken. Lekker gemend dus.

Een auto is echt een pre. Je boven op een berg

Plaats, accomodatie, ligging, eten, personeel t was allemaal top. We hadden 1 kamerappartement met zeezicht. Inrichting wel gedatteerd maar het was super schoon. Erg vriendelijk personeel.

Prima!!

Jaria,
29-6-2018

Ontzettend aardige mensen en heel bereidwillig, fantastisch uitzicht op vliegveld en zee (prachtige zonsondergangen), heerlijk ontbijt. Een schoon ruim appartement dat groter was dan wat we geboekt hadden...

Tjingo

mooi complex met een super uitzicht

bert simonis,
14-10-2017

ik raad wel aan om een auto of schooter te huren want de stad is op 6 km afstand en er zijn maar een paar restaurants die wel goed zijn overgens.

Fijne vakantie met mooi uitzicht op zee.

Ronald Boltjes,
30-9-2017

Het is een klein en afgelegen complex je hebt dan wel een auto nodig, maar we hebben een heerlijke vakantie gehad. Een heerlijk zwembad met fantastisch uitzicht over de zee en het vliegveld,van vliegveld heb je niet veel last van. De medewerkers zijn zeer behulpzaam vooral Anne in het restaurant. De kamers zijn sober maar wel schoon, het complex kan hier en daar wel wat onderhoud gebruiken. Maar het is absoluut een aanrader.

Matig tevreden

Valerie,
9-9-2017

De accomodatie is gedateerd. Kamers en aansluitende terrasjes stralen geen sfeer uit. Oud meubilair en sanitair. Getuigt niet van smaak. Dit geldt ook voor het zwembad en de poolbar. Vermaak moet je echt buiten de deur zoeken. Een scooter of auto huren is hierbij zeer aan te raden. De kamers zijn bovendien zeer gehorig (je hoort letterlijk gesprekken van de buren). Bedden zijn klein en hebben een hard matras.

Kamers zijn daarentegen wel schoon. Elke dag sprake van handdoekenwissel. Vriendelijk personeel en goed, uitgebreid ontbijt.

Prachtige locatie!

Marlène de Roo,
8-7-2017

Prachtige locatie met geweldige uitzicht op de luchthaven .Appartementen zijn keurig en ruim . We hadden een duplex kamer , voor de kids natuurlijk geweldig. Eten was goed en betaalbaar ,mensen zijn heel aardig . Wel ver van de stad , maar er is een shuttle bus beschikbaar voor €2 pp enkel ( volwassene) en €1 Voor kinderen , dus dat is ook goed geregeld.Echter het complex ligt niet dichtbij een strand , dus een huurauto is aan te bevelen . Maar het is zeker de moeite waard , want Kefalonië heeft prachtige stranden .

Minpunt : bij het zwembad kan het vaak erg druk zijn , omdat het ook toegankelijk is voor de lokale bevolking , op zich geen probleem, maar daarvoor is het zwembad niet groot genoeg .Voor de rest super accommodatie!

Geweldig mooie en leuke vakantie beleefd!

Marian,
18-3-2017

Prijs kwaliteit verhouding klopt. Als je de accomodatie boekt is een auto huren een must wil je bij het strand komen of het eiland bekijken. Vriendelijk personeel. Superfijne vakantie gehad!

Prima !!

Marga
9-8-2016

Leuke vakantie gehad.

Centrale ligging. Een auto huren is wel aan te raden, zeker als je het eiland wil verkennen. Minimarket ongeveer 10 minuten lopen en de bakker ongeveer 20 minuten.

Eenvoudige maisonette. Een hele kleine douche met douchegordijn. Airco aanwezig, alleen op de bovenverdieping geen plezier van.

Schoonmaak is super. Iedere dag wordt het appartement schoongemaakt, krijg je schone handdoeken en om de dag schone lakens.

Prima zwembad met voldoende ligbedden. Mooi uitzicht op zee en vliegveld (geen last van).

Vriendelijk personeel. Restaurant goede prijs- kwaliteitverhouding.

Conclusie: een goede accommodatie voor een gunstige prijs.

Mooie plek met een super uitzicht

Bert simonis
19-6-2016

Een mooie plek gat huisje. Nr 13 alles voldoet goed het is geen 5 sterren complex maar daarvoor ga je ook niet naar Griekenland denk ik . Mini supermarkt en bakkerij is goed te doen is op 1.2 en 1.7 km van af het complex . Een auto of scooter is wel aan teraden vooral als je het eiland wilt zien . En de hoofdstad is op 6.9 km maar dan zit je wel meteen midden in de stad . We wordt elke dag schoon gemaakt en de bediening is vriendelijk .van het vliegveld heb je geen last al kijk je van het app op de vliegveld . Wat een mooi uit zicht geeft dat wel .

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mouikis Sun Village (Lakythra) in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mouikis Sun Village (Lakythra) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.