Appartement Mouikis Sun Village (Lakythra)

Appartement Mouikis Sun Village (Lakythra)

8.7Fantastisch

Griekenland, Kefalonia, Kefalonia

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 516p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

• 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

82 reviews over Appartement Mouikis Sun Village (Lakythra)

• 2019
    9Yvonne Gillissen04-10-2019

Very, very, very nice!

We really enjoyed our stay in september 2019 at this lovely resort! Beautiful vieuw from swimmingpool and very nice to have diner in the eventing while watching the sunset by the sea. Very friendly people, good service and not too expensive. We had a mountain-viewing apartment (house number 10) which we enjoyed. You have to rent a car to explore the island. We could hire one at Black Sheep’s Car, booked at the reception at Mouikis, and we were glad we did. Nice and clear service, done by Costas. We had NO PROBLEMS with the car rental, so we recommend this firm. We have been visiting several Greek islands. Kefalonia is very beautiful, nature and sea/beaches is the strongest selling point. We can say the Mouikis Sun village is one of the best charming hotel/apartments we have been visiting in Greece.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Ingrid30-05-2019

Een mooi en rustig appartement hotel. Vriendelijke personeel en goed restaurant.

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Ronald Muijderman28-05-2019

Prima accommodatie, met geweldig personeel.

Het was een prima, ruim appartement en voorzien van alle gemakken. Iedere dag werd er schoongemaakt met vervanging van de handdoeken. Een zeer vriendelijke schoonmaakploeg bracht dagelijks een zonnetje in huis en maakte alles blinkend schoon. Ik beoordeel het verblijf met een 10+ en vanwege een krappe douchebak gaat de plus er af. Verder waren Alex en de andere medewerkers gastheren/dames in topconditie. Een pracht zwembad, lekker eten (bestellen de hele dag rond) en de ligging maakte het voor mij een top vakantie. Ik hoop graag nog eens terug te komen, dank aan alle medewerkers.

Alleen gereisd in mei 2019

• 2018
    7Lisette31-08-2018

Prima voor een week.

Alle waar naar z'n geld. Wij zaten hier voor een weekje voor 250pp incl vliegen. En voor dat geld Was het helemaal prima. Leuk ontvangst bij de receptie. Mooie grote kamer. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de keuken dus geen idee of het compleet is. Badkamer is klein en voor ons was het wel een beetje behelpen met name met de douche hahaha. Maar voor een week prima te doen. Elke dag schone handdoeken. Restaurant prima. Ook hier weer hele leuke en lieve mensen. Zwembad is groot en schoon. Super uitzicht op het vliegveld. Mensen die hier verblijven zijn Nedelanders , Engelsenn Italianen en Grieken. Lekker gemend dus. Een auto is echt een pre. Je boven op een berg

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Marro22-08-2018

Top vakantie. Gehele periode auto gehuurd en hele

Plaats, accomodatie, ligging, eten, personeel t was allemaal top. We hadden 1 kamerappartement met zeezicht. Inrichting wel gedatteerd maar het was super schoon. Erg vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Jaria29-06-2018

Prima!!

Ontzettend aardige mensen en heel bereidwillig, fantastisch uitzicht op vliegveld en zee (prachtige zonsondergangen), heerlijk ontbijt. Een schoon ruim appartement dat groter was dan wat we geboekt hadden...

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8bert simonis14-10-2017

mooi complex met een super uitzicht

ik raad wel aan om een auto of schooter te huren want de stad is op 6 km afstand en er zijn maar een paar restaurants die wel goed zijn overgens.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 7Ronald Boltjes30-09-2017

Fijne vakantie met mooi uitzicht op zee.

Het is een klein en afgelegen complex je hebt dan wel een auto nodig, maar we hebben een heerlijke vakantie gehad. Een heerlijk zwembad met fantastisch uitzicht over de zee en het vliegveld,van vliegveld heb je niet veel last van. De medewerkers zijn zeer behulpzaam vooral Anne in het restaurant. De kamers zijn sober maar wel schoon, het complex kan hier en daar wel wat onderhoud gebruiken. Maar het is absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Valerie09-09-2017

Matig tevreden

De accomodatie is gedateerd. Kamers en aansluitende terrasjes stralen geen sfeer uit. Oud meubilair en sanitair. Getuigt niet van smaak. Dit geldt ook voor het zwembad en de poolbar. Vermaak moet je echt buiten de deur zoeken. Een scooter of auto huren is hierbij zeer aan te raden. De kamers zijn bovendien zeer gehorig (je hoort letterlijk gesprekken van de buren). Bedden zijn klein en hebben een hard matras.

Kamers zijn daarentegen wel schoon. Elke dag sprake van handdoekenwissel. Vriendelijk personeel en goed, uitgebreid ontbijt.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Marlène de Roo08-07-2017

Prachtige locatie!

Prachtige locatie met geweldige uitzicht op de luchthaven .Appartementen zijn keurig en ruim . We hadden een duplex kamer , voor de kids natuurlijk geweldig. Eten was goed en betaalbaar ,mensen zijn heel aardig . Wel ver van de stad , maar er is een shuttle bus beschikbaar voor €2 pp enkel ( volwassene) en €1 Voor kinderen , dus dat is ook goed geregeld.Echter het complex ligt niet dichtbij een strand , dus een huurauto is aan te bevelen . Maar het is zeker de moeite waard , want Kefalonië heeft prachtige stranden . Minpunt : bij het zwembad kan het vaak erg druk zijn , omdat het ook toegankelijk is voor de lokale bevolking , op zich geen probleem, maar daarvoor is het zwembad niet groot genoeg .Voor de rest super accommodatie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking