Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag29°19°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Mouikis Sun Village (Lakythra) voor je op een rij gezet:

81 reviews over Appartement Mouikis Sun Village (Lakythra) in het Nederlands

Ingrid
30-5-2019

Een mooi en rustig appartement hotel. Vriendelijke personeel en goed restaurant.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima accommodatie, met geweldig personeel.

Ronald Muijderman
28-5-2019

Het was een prima, ruim appartement en voorzien van alle gemakken. Iedere dag werd er schoongemaakt met vervanging van de handdoeken. Een zeer vriendelijke schoonmaakploeg bracht dagelijks een zonnetje in huis en maakte alles blinkend schoon. Ik beoordeel het verblijf met een 10+ en vanwege een krappe douchebak gaat de plus er af. Verder waren Alex en de andere medewerkers gastheren/dames in topconditie. Een pracht zwembad, lekker eten (bestellen de hele dag rond) en de ligging maakte het voor mij een top vakantie. Ik hoop graag nog eens terug te komen, dank aan alle medewerkers.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Prima voor een week.

Lisette
31-8-2018

Alle waar naar z'n geld. Wij zaten hier voor een weekje voor 250pp incl vliegen. En voor dat geld Was het helemaal prima. Leuk ontvangst bij de receptie. Mooie grote kamer. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de keuken dus geen idee of het compleet is. Badkamer is klein en voor ons was het wel een beetje behelpen met name met de douche hahaha. Maar voor een week prima te doen. Elke dag schone handdoeken. Restaurant prima. Ook hier weer hele leuke en lieve mensen. Zwembad is groot en schoon. Super uitzicht op het vliegveld. Mensen die hier verblijven zijn Nedelanders , Engelsenn Italianen en Grieken. Lekker gemend dus. Een auto is echt een pre. Je boven op een berg

Gereisd Met partner in augustus 2018

Tjingo

Top vakantie. Gehele periode auto gehuurd en hele

Marro
22-8-2018

Plaats, accomodatie, ligging, eten, personeel t was allemaal top. We hadden 1 kamerappartement met zeezicht. Inrichting wel gedatteerd maar het was super schoon. Erg vriendelijk personeel.

Prima!!

Jaria
29-6-2018

Ontzettend aardige mensen en heel bereidwillig, fantastisch uitzicht op vliegveld en zee (prachtige zonsondergangen), heerlijk ontbijt. Een schoon ruim appartement dat groter was dan wat we geboekt hadden...

mooi complex met een super uitzicht

bert simonis
14-10-2017

ik raad wel aan om een auto of schooter te huren want de stad is op 6 km afstand en er zijn maar een paar restaurants die wel goed zijn overgens.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Fijne vakantie met mooi uitzicht op zee.

Ronald Boltjes
30-9-2017

Het is een klein en afgelegen complex je hebt dan wel een auto nodig, maar we hebben een heerlijke vakantie gehad. Een heerlijk zwembad met fantastisch uitzicht over de zee en het vliegveld,van vliegveld heb je niet veel last van. De medewerkers zijn zeer behulpzaam vooral Anne in het restaurant. De kamers zijn sober maar wel schoon, het complex kan hier en daar wel wat onderhoud gebruiken. Maar het is absoluut een aanrader.

Matig tevreden

Valerie
9-9-2017

De accomodatie is gedateerd. Kamers en aansluitende terrasjes stralen geen sfeer uit. Oud meubilair en sanitair. Getuigt niet van smaak. Dit geldt ook voor het zwembad en de poolbar. Vermaak moet je echt buiten de deur zoeken. Een scooter of auto huren is hierbij zeer aan te raden. De kamers zijn bovendien zeer gehorig (je hoort letterlijk gesprekken van de buren). Bedden zijn klein en hebben een hard matras.

Kamers zijn daarentegen wel schoon. Elke dag sprake van handdoekenwissel. Vriendelijk personeel en goed, uitgebreid ontbijt.

Gereisd Met partner in september 2017

Prachtige locatie!

Marlène de Roo
8-7-2017

Prachtige locatie met geweldige uitzicht op de luchthaven .Appartementen zijn keurig en ruim . We hadden een duplex kamer , voor de kids natuurlijk geweldig. Eten was goed en betaalbaar ,mensen zijn heel aardig . Wel ver van de stad , maar er is een shuttle bus beschikbaar voor €2 pp enkel ( volwassene) en €1 Voor kinderen , dus dat is ook goed geregeld.Echter het complex ligt niet dichtbij een strand , dus een huurauto is aan te bevelen . Maar het is zeker de moeite waard , want Kefalonië heeft prachtige stranden . Minpunt : bij het zwembad kan het vaak erg druk zijn , omdat het ook toegankelijk is voor de lokale bevolking , op zich geen probleem, maar daarvoor is het zwembad niet groot genoeg .Voor de rest super accommodatie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig mooie en leuke vakantie beleefd!

Marian
18-3-2017

Prijs kwaliteit verhouding klopt. Als je de accomodatie boekt is een auto huren een must wil je bij het strand komen of het eiland bekijken. Vriendelijk personeel. Superfijne vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mouikis Sun Village (Lakythra) in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mouikis Sun Village (Lakythra) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.