Appartement Mezzao ***

Review geschreven door cynthia

Heerlijke vakantie

cynthia
22-9-2015

We werden gastvrij ontvangen en zaten in een kleine studio met terras aan tuin en zwembad.Studio wordt goed schoongehouden.Nadelen zijn wel dat het bed erg hard is en het kussen heel dik.Douche is klein met douchegordijn en lang wachten op warm water.Ook het koken is inderdaad behelpen ,eigenlijk heb je maar 1 kookplaat .Toch hebben wij een heerlijke vakantie gehad want het zwembad was heerlijk en goed schoon,de zonnebedden heerlijk en ruim voldoende aanwezig.De rustige sfeer van het complex is ideaal.We hebben een week een kindje naast ons gehad en dat is minder. Wij konden omdat het buiten het seizoen was geen gebruik maken van het dineren. Restaurants,genoeg keuze!.De prijs,gemiddeld 30 euro voor twee personen met drank erbij! De auto hebben wij veelvuldig gebruikt ,strandjes op 5 minuten rijden.Daar zijn ook restaurantjes zoals Vatsa en Captain Nicolas,gewoon goed eten! Het eiland is prachtig,daar kwamen we ook voor! Trips maken en vaak stoppen omdat het uitzicht adembenemend was!

Gereisd met partner in september 2015