Appartement Mezzao ***

Review geschreven door Ruud

Een herhaling waard

Ruud
18-8-2014

Wij hebben een week enorm genoten van en in ons tweekamer appartement Mezzao. Het binnenstappen hebben wij als een beetje thuiskomen beleefd. Een gezellige inrichting op een mooie plek met uitzicht op zee. Elke avond de zonsondergang bewonderen onder het gezang van de vogels, ritmisch begeleid door de krekels en op de achtergrond het kalme ruisen van de golven. Wij zochten de rust, de stilte en ontspanning. Die vonden wij niet alleen op ons geweldige balkon met rieten afdak maar ook op stille strandjes in de directe omgeving. Wakker worden en dagelijks verrast worden met een met zorg en liefde bereid ontbijt. Wij hebben natuurlijk uitgebreid geproefd en genoten van de heerlijk verse visgerechten die in diverse restaurants aan de kust werden geserveerd. Op de eerste dag van aankomst konden wij al genieten van een heerlijk bereide maaltijd uit de keuken van ons complex. Wat ons betreft komen wij graag nog eens terug. Zeker als wij dan weer in hetzelfde appartement terecht zouden komen.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)