Appartement Malibu & Aloni

Appartement info

Meer appartement info

22 reviews over Appartement Malibu & Aloni

• 7willeke lambrechtse26-09-2007

Zijn hier tweede week van september geweest. Zaten in appartement aloni. Alles was ok. Heerlijk rustig. Inrichting is sober maar alles was aanwezig. We hebben zelfs iedere dag, 'smorgens en 'savonds, warm water gehad om te douchen. Dit is wel eens anders in griekenland. Hebben meerdere keren in deze week schone handdoeken gekregen en er werd om de dag schoongemaakt. Keffalonia is zeker een eiland waar we nog eens naar terugkeren.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Mae25-09-2007

Ben net terug van een weekje Kefalonia, Lassi. We zaten in een 1-kamer appartement bij Malibu. Voor 2 personen vond ik het appartement ruim genoeg. Lekker zwembad voor de deur en erg rustig gelegen. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Alleen de handdoeken worden wat weinig verwisseld. Heerlijke vakantie gehad met prachtig weer, mooie stranden op een heel mooi eiland.

Gereisd met familie in september 2007

• 6I.vk24-09-2007

Wij zaten in het 1 kamerappartement nr. 16 (Malibu). Groot nadeel, gedeeld terras met de buren. Geen enkele privacy. Appartement werd redelijk schoon gemaakt. Badkamer iets minder goed schoon. Mooi zwembad met ligbedden. Personeel zeer onvriendelijk. Dit complex is niet geschikt voor (oudere) mensen die slecht ter been zijn. Het is nog een behoorlijk eind lopen (800 meter) via een hellende weg naar het echte centrum van Lassi. Twee mooie zandstranden vlakbij het appartement. Mooiste zandstrand Makris Yialos. De plaats Lassi viel erg tegen. Een lange uitgestrekte plaats dat weinig uitstraling heeft. Aanrader is met de auto of taxi naar Argistoli te gaan, heel wat gezelliger en het eten is daar kwalitatief beter als in Lassi. In Lassi kun je niet pinnen! Met creditcard kun je wel geld opnemen in de supermarkt. Kefallonia is een mooi eiland, echter de zeer onvriendelijke bevolking zit duidelijk niet te wachten op toeristen. Al met al voor ons reden om nooit meer terug te gaan.

Gereisd met partner in september 2007

• 5Michel en Marleen04-09-2007

Wij zaten 2 wk in een 1-kamer app in Malibu.De ligging was het enige wat wij positief vonden aan het appartement,dichtbij het strand,zwembad,restaurants en winkeltjes.De eigenaresse was zeer onvriendelijk, de inrichting van de kamer was oud en vies (vooral de badkamer!).Toen we aankwamen was er niet of nauwelijks schoongemaakt en de handdoeken werden maar 2 keer per week verwisseld,erg weinig.De matrassen zijn aan vervanging toe,knoerhard en de veren voel je er doorheen,met als gevolg rugpijn,zeer slecht.We hadden een lekker terras, alleen jammer dat het gedeeld moet worden met de buren, waardoor je weinig privacy hebt (gelukkig hadden wij aangename buren). Kefalonia is een prachtig eiland, met schitterende stranden (o.a Antisamos,Petani en Myrthos),met Myrthos op nummer 1!Dit eiland is een aanrader voor iedereen die van mooie stranden en natuur houdt en gezellige, nog niet al te toeristische plaatsen.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Janny, Ton, Alieke en Thom02-09-2007

Samen met onze kinderen van 6 aug t/m 20 aug doorgebracht in Aloni, voor Griekse begrippen een goed en ruim 2 kamer app. ons app. lag voor het grootste deel van de dag in de schaduw, dus heerlijk koel.Gebruik gemaakt van het zwembad bij Malibu en bij Thalassa deze laatste ligt 20 meter verwijderd van het app. Strandjes op loop afstand. Het is een mooi groen eiland, met prachtige stranden. De stranden zijn witter dan wit en de zee blauwer dan blauw, auto gehuurd, Assos,Sami en Fiskardo zijn mooie plaatsen. ook Argostoli met zijn musea is aan te bevelen.Lixouri en omgeving viel ons tegen.Lassi is een aardig plaatsje waar je goed kunt eten. Wij hebben veel Griekse eilanden bezocht. Wij vonden Kefalonia één van de mooiste eilanden (qua natuur en stranden)

Gereisd met familie in september 2007

• 6joop en tonny derks30-08-2007

joop en tonny

We verbleven 2 weken in een 1kamer appartement in malibu. De kamer op zich was redelijk en het zwembad vlak voor de deur, alleen verveelend dat het gedeeld moet worden met engelse mensen van de andere appartementen. De eigenaars waren buitengewoon onvriendelijk vooral tegen de nederlandse gasten, voor de engelse mensen die aan het zwembad lagen en bij de bar iets gebruikte was er wel een vriendelijk woord. Voor de rest hebben we een fijne vakantie gehad het is een mooi eiland met veel groen, alleen niet echt grieks. Als we er ooit terug gaan zeker niet bij malibu!!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 2Henk en Ellen30-08-2007

Het Aloni appartement was zwaar bagger. Van de twee kookpitten deed er eentje het, de andere was kapot. De waterkoker was kapot en nog veel meer. De corpulente eigenaar was niet bereid om hier iets aan te doen. Liever zat hij de hele dag op z,n kont bij het zwembad de krant te lezen.

Verder is het eiland na de aardbeving van 1953 weer opgebouwd, maar heeft daardoor niets authentieks meer. Of het moet het sjagerijn van de bewoners zijn.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8katja12-08-2007

alles was prima. Het zag er goed uit en had erg veel ruimte. Wij zaten dan ook in een penthous dus dat was extra groot.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 7Telder07-08-2007

Het ontbijt wat we zouden krijgen bij Malibu kon je geen ontbijt noemen. 2 halve boterhammen geroosterd met wat jam. Slechte thee wat je bijna koffie kon noemen, en een glaasje ranja. We verwachten geen groot buffet, maar dit kon je geen ontbijt noemen. Eigenaresse zeer ontvriendelijk en het zwembad voor de kinderen lag te ver weg van Aloni. Slaapkamers waren netjes maar met te harde matrassen. Douche en wc lijkt helemaal nergens op. Schoonmaak heel wisselend, evenals de wisseling van de handoeken.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Marjan26-07-2007

Wij hebben 2 weken in een 1 kr. app. in Malibu verbleven. Dit was erg ruim en schoon. De eigenaars woonden er boven. Geen contact daarmee en geen vriendelijke vrouw. verder prima met zwembad voor de deur. Het eiland was prachtig met veel bergen, bloemen en dus erg groen. Het plaatsje Lassie was één straat met restaurants, wat minder dan verwacht en totaal niet grieks te noemen. Het strandje Antonio was top, erg knus, klein, maar heel fijn om te verblijven. Helaas ging 2 dagen voor vertrek het strand dicht wegens ruzie onderling van de beheerders. Al met al een hele fijne vakantie in Kefalonia en een goed verblijf in Malibu.

Gereisd met partner in juli 2007

Appartement Malibu & Aloni info