Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 5 reviews

8.8FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Lygies

• 10Stephanie30-07-2015

One word: fantastic!

The studio is very Nice. We had everyday clean sheets and towels! The owners are very nice! We loved to Stay there. The service was really amazing and it didnt bother the distance to the beach. Because of the bus what drives evere couple hours for 1,20€ you could go to Trapezaki or lourdas beach and 1,60€ for argostoli. Even a taxi is really cheap. The People there are very Nice!!!!!!

• 8Liset29-07-2015

Groot appartement

Wij verbleven met 3 volwassenen in het 3 kamperappartement. Dit appartement was erg groot met eigen dakterras! Eigenaren zijn druk met het vernieuwen van de appartementen. Wij hadden met ontbijt en dit werd elke ochtend op ons terras geserveerd! Prima service en erg vriendelijk! Lopen naar het strand was voor ons echt te ver en vooral de terugweg te stijl!! Afstand tot minimarkt en daarbij 1 restaurant zijn te lopen, maar hebben na dag 1 een auto gehuurd voor de andere 14 dagen! Dit is echt een aanrader, want het eiland is prachtig!!

• 8Buskens-wortel31-08-2014

Erg mooi, rustig eiland. auto niet verkeerd.

Een mooi complex, rustig gelegen met een vriendelijke familie als eigenaar. Kamers zijn ruim en schoon, ook het balkon is ruim genoeg om met een aantal personen te zitten. Het strand dat 1 km weg is klopt niet helemaal. Sowieso is het berg afwaarts naar het strand toe, en weer omhoog naar Lygies toe. Het bord 1 km strand kom je pas tegen na ongeveer 1 km, dus het is zo'n 2 km lopen. Het winkeltje is waar je het 1 km bordje tegenkomt, dus 1 km lopen. Kefalonia is een eiland waar een auto hebben niet verkeerd is. Wij hebben dit daar via touroperator geregeld, super service (wij hadden pech onderweg, maar dit is super opgelost). Houd er rekening mee dat in het hoogseizoen de auto's snel 'op' kunnen zijn. Daar dus op tijd proberen te regelen, en anders hebben de eigenaars ook nog contacten met autoverhuur bedrijven. Wij hebben in korte tijd het hele eiland rondgereden. Je komt weinig verkeer tegen, het is er erg rustig, ook in het hoogseizoen. Veel moois te zien!

• 9Ingrid197120-08-2014

Fijne appartementen

Wij zijn net terug na een zeer ontspannen vakantie in Kefalonia, we verbleven hier in Lygies. Zeer rustig gelegen in een mooie tuin en omgeven door olijfbomen. Er is een ruim en schoon zwembad en een leuke bar waar je een drankje en een heerlijke griekse salade uit eigen moestuin kan halen. De eigenaars en hun dochters zijn zeer aardige en behulpzame mensen waarvoor niets te veel is. Wij gaan volgend jaar zeker terug.

• 9Marco04-08-2014

Fantastische plek!!!

We verbleven 2 weken in Lygies, dit is een zeer net en schoon appartementen complex. Het heeft een mooi zwembad en prachtig uitzicht over de oceaan. De beheerders zijn een zeer aardige en behulpzame familie, voor wie niks te veel is. De kamers zijn zeer netjes en schoon en zien er erg modern uit. Als je op zoek bent naar een lekker rustige en relaxe vakantie, dan begint deze zeker hier!! Een absolute aanrader!!

Hotel Lygies info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Mousata, GR-28100