Appartement Kanakis

13 reviews over Appartement Kanakis in het Nederlands

Geweldig.

Biink,
29-7-2017

Alles is aanwezig inclusief zwembad in een klein maar gezellig plaatsje; afgezien van het zwembad, minder geschikt voor kleine kinderen. Het eiland Kefalonia is het mooiste eiland wat we ooit hebben bezocht.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi en relaxed

Fred,
25-6-2017

Zeer aan te raden appartment', maar probeer op de bovenste verdieping te komen als je privacy op je balkon wilt (stuur een mail). Ontbijt laten bezorgen op je terras is top. Kost wat, maar is het waard. Dorpje echt voor rustzoekers, met aangemame klantvriendelijke horeca. Weinig wandelmogelijkheden, je kan naar het fort en een rondje om het piepkleine dorpje, that's it. Erg leuk en relaxed, maar 8 dagen is wel genoeg. Tip: bij touroperator moet je een auto huren om zelf naar Assos te rijden. Als het vliegtuig 's avonds laat aankomt, huur voor klein bedrag een appartmentje vlakbij het vliegveld. Relaxed wat eten, slapen en de volgende dag van je rit ook vakantie maken i.p.v. Stressen in het donker op onbekende bergwegen.

Gereisd met partner in juni 2017

niet wat we verwacht hadden

d.c. zomer
2-10-2013

bij aankomst een vriendelijke eigenaresse , en daar het laat was eerst slapen , de andere dag teleurgesteld bij het ondervinden van een kapotte doucheslang, een douchegordijn wat los hing, geen sluitende gordijnen in de slaapkamer, loeiende afzuiger in douche ,en piepende deuren. Het appartement was leuk ingericht maar met een bizar kleine douche en zitje buiten, de parasol paste niet in de parasol voet . Een schitterend uitzicht maar wij vonden het géén waar voor ons geld , ontbijt bij te bestellen Een lieve eigenaresse. Zorg dat je zo hoog mogelijk zit i.v.m. herrie , Assos haven erg klein maar intiem, verder schitterend eiland

Gereisd anders in september 2013

Perfect appartement!

Sanne
24-8-2013

Wij hadden het tweepersoonsappartement net boven het zwembad. De eigenaresse heeft de afgelopen tijd alle bruine meubeltjes wit geschilderd en dit geeft een hele sfeervolle uitstraling. Wij waren er in augustus en muf of donker was niet van toepassing. Eerder heerlijk koel op een warme dag. Ons appartement bood veel privacy, maar de andere twee benedenappartementen hebben dat minder, wij moesten om te gaan zwemmen langs hun terras lopen. Maar de sfeer onderling was heel ongedwongen, dus voor ons geen probleem. Wij hadden ontbijt bijgeboekt en kregen dat elke ochtend op ons terras geserveerd, kan niet beter. Assos is een schitterend plaatsje, als je de burcht wilt bekijken, kun je het beste 's avonds gaan, want dan ligt het pad heerlijk in de schaduw.

Gereisd met partner in augustus 2013

Prachtige ligging in een heel leuk dorpje

Harry Brouwer
21-6-2011

Wij hebben 2 weken doorgebracht in het prachtig gelegen appartement direct boven het zwembad. Inrichting Grieks, dwz. een muf, vochtig en donker appartement (onderste appartementen zijn in de rotsen ingebouwd) met een koelkast zonder verlichting, ontbrekend deurtje van het vriesvak, waardoor zelfs de cola bevroor en een tv zonder zenders. Maar na 1 dag hieraan gewend en dan genieten van het uitzicht en de vriendelijke sfeer gecreeerd door de eigenaresse en haar ouders. Assos is een zeer idyllisch gelegen dorpje, leuk haventje en goede restaurants. (o.a. Platanos en Nefeli Anait). Trouwens Kefalonia is een schitterend eiland behorend bij de top 3 van de 24 eilanden die we ooit hebben bezocht. Vakantie die een herhaling waard is!

Gereisd met partner in mei 2011

Prachtig uitzicht, leuk appartement.

Wim Beekhuizen
29-9-2009

Kleinschalig complex, goede ontvangst, regelmatige schoonmaak. Mooi zwembad(je). De wilde (?) geiten lopen regelmatig onderaan de rotsen langs. Aardig dorp, voldoende restaurants (bij Platanos was de sfeer erg goed). Auto beslits noodzaak om iets van de mooie omgeving te zien.

Gereisd met partner in Tue Sep 15 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2008

in één woord gewéldig!!

Annelies en John
10-9-2008

práchtige omgeving! prima appartement met veel extra's! vriendelijk personeel! prachtig uitzicht en zwembad voor de deur en lekker rustig!

Gereisd met partner in september 2008

een prachtig uitzicht

bart jacobs
13-8-2008

Een mooi en rustig klein complexje (6 appartementen) op een prachtige plek in het mooiste dorpje van het eiland! Als je het eiland wil gaan verkennen is het wel nodig een auto te huren. Maar een absolute aanrader.

Gereisd met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een geweldige week

joop en mieke
1-7-2008

we zijn 7 dagen in het appartement van Kanakis geweest; echt geweldig. Prachtig uitzicht, schoon en vriendelijke eigenaresse.Met klein zwembad. Toen we vroegen of er ergens een bakker was, bood de werkster aan om elke dag een brood mee te nemen; ze woonde naast een bakker. Ze wilde er niets voor hebben. Elke dag lag er dus een vers brood voor de deur. Enige minpunt was het haakje waar de douche-kop aan de muur moest hangen ontbrak.Maar zo douche je wel zuinig!! Voor ons was het een verrassing om zo`n plek te vinden; het herinnerde ons aan het Griekenland van 30 jaar geleden. Ook de restaurants in Assos; een verademing; geen muziek, maar krekels.

Gereisd met partner in juni 2008
2007

Leuk plekje, geweldige ligging en heel vriendelijk eigenaresse. Heel slechte service van Zudtours als een minpunt.

Gereisd familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• WinkelsKapper
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kanakis in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kanakis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.