Géén boekingskosten
GriekenlandKefaloniaKefaloniaVila's KefaloniaVilla Irineos (in Karavomilos)

Villa Irineos (in Karavomilos)

GriekenlandKefaloniaKefalonia
9.6FenomenaalScore uit 5 reviews

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9.3Ruimte
  • 9.3Inrichting

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

5 Reviews over Irineos (in Karavomilos)

• 10E van der Muren23-01-2018

Fantastische Villa, eigen zwembad veel privacy

Kan niets verzinnen waarom Villa Ireneos/ Penelopi niet goed zouden zijn: Enorme luxe voor 3 weken, veel privacy, gerund door een lieve familie, ver weg van alle drukte en toch dichtbij het dorp Sami, met veel eetgelegenheden, tafeltjes recht aan het water. Mogelijkheden tot wandelen, boodschappen in de buurt...lekkerste bakker van het eiland op 100 meter! Wij voelen ons altijd “ zo rijk als een koning” als we daar zijn en enorm genieten van het relaxen, het geweldige huis (maar je leeft meer buiten)en zwembad, het eiland Kefalonia, de restaurantjes, de schildpadden in de achtertuin, het uitzicht en de fruitbomen waar je van kunt plukken. Heerlijk.....Als je houdt van je rust en privacy en kunt genieten ook van het daar “ gewoon” zijn...zit je in de villa op een geweldige plek! Huur wel een auto om het eiland te verkennen! En Kefalonia heeft veel te bieden en is niet overladen met toerisme. Na 5 keer Ireneos....zijn we nog niet uitgekeken en hebben we nog lang niet alles gezien! Dus 2018 jaar...weer geboekt!

• 8Silvia14-11-2009

Schitterend uitzicht, erg luxe, super locatie

Villa Irineos vonden wij een super locatie. Je hebt een geweldig mooi uitzicht tot aan sami vanaf het terras en balkon. Het huis is ruim en werd keurig onderhouden (al was niet alles continu echt schoon maar een kniesoor die daar op let). Wel vervelend vonden wij dat de schoonmaak rond half zes plaats vond. De eerste week hadden wij geen buren dus helemaal super privacy, met buren is dat iets minder, omdat de " "tussenheg" nog wat moet groeien. De locatie is prima, ongeveer 15 á 20 minuutjes lopen langs het strand (verhard pad) en je bent in sami. Voor de omgeving heb je wel echt een auto nodig, het openbaar vervoer is onvoldoende. Het was een stuk bergachtiger dan wij hadden gedacht en ergens komen duurt dan ook iets langer omdat er steeds geslingerd moet worden met soms aardig wat hoogteverschil. Het is een schitterend groen eiland, zelfs nog in September! Veel leuke plaatjes, super mooie natuur en leuke bezienswaardigheden maar zonder dat het té toeristisch.

• 10Tonnie en Frans25-10-2009

Hier word je stil van.

Villa Pinelopi,als ik cijfer 11 kon geven zou ik dat zeker doen om de 1 van kindvriendelijk te verbloemen. Deze villa en omgeving is voor ons echt perfeckt. touroperator en Hostess een dikke 10.

• 10Dré10-07-2009

Super villa

Wow, wat een mooie villa met eigen zwembad en zo schoon. Heerlijke week gehad. Sami is één van de leukste plaatsjes van het eiland, goede combi tussen toeristen en de locals. Groot minpunt was echter de schandalige behandeling van het vermagerde hondje in de kippenren bij de toegangspoort die (schijnbaar volgens griekse traditie) aan zijn lot werd overgelaten en amper eten en drinken kreeg. Het lieve beestje zat aan een riempje van 70 cm. die in de hals sneed, zonder overkapping of hokje in de brandende zon.Samen met de buurvrouw van villa Pinelopi hebben wij hem elke dag eten, water en een knuf gegeven. Het is schrijnend om te zien hoe zo'n beestje er aan toe is. Hondje was van een andere eigenaar en na onze klachten zou hij het beestje 1x per maand gaan uitlaten op het strand (!). Is dit Europa 2009??? Schande! Dit drukte wel een grote smet op onze week in de villa.

• 10Frank22-06-2009

Beslist een aanrader!!!

Hoewel niet goedkoop beslist een aanrader deze fantastische villa op een steenworp afstand van de levendige haven Sami. Langs een hellende weg pakweg tien minuten lopen naar de bakker en de supermarkt en een half uur langs het strand naar Sami. Deze villa heeft een privé zwembad dat keurig schoon gehouden wordt. Zo ook deze nieuwe woning zelf: drie keer per week worden de bedden verschoond en de handdoeken vervangen. Van alle gemakken voorzien: vaatwasser, wasmachine, oven, twee badkamers en ... mooi uitzicht! Een grote woonkamer en twee royale luxe slaapkamers. Verder een mooie tuin waar twee schildpadden hun thuis hebben.

Villa Irineos (in Karavomilos) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)