Hotel Ionian Sea

89 reviews over Hotel Ionian Sea in het Nederlands

Rustig

Joyce de Brieder
15-9-2015

De accommodatie is prima, schoon, vriendelijk personeel, lekker eten (allinclusive) en afwisselend entertainment. Veel zwembaden en een waterpark aanwezig, gratis voor gasten.

matig hotel

robin
2-9-2015

Hotel voor kleine kinderen, 90% Poolse mensen. Eten is goed maar weinig variatie.

Aqua park hoort niet bij het Hotel. Klein strandje met 20 ligbedjes, 2 bedjes en parasol voor € 5,-. Erg afgelegen, zonder auto is er niets te beleven.

redelijk hotel

Antoon
6-8-2015

net terug van een 8daagse vakantie in dit hotel,hebben ons in deze week prima vermaakt alleen was 8dagen ook wel lang genoeg dan ben je er ook wel echt op uitgekeken, groot nadeel is dat je binnen moet eten waar t ontzettend warm is de airco kan deze ruimte totaal niet aan,hotel is niet al te groot dus heel overzichtelijk vooral als je met kinderen bent je verliest ze niet zomaar uit t oog,je kan buiten t hotel niks maar dan ook niks doen zo afgelegen ligt t, daarom hebben wij ook een auto gehuurd wat echt een aanrader is(60euro)voor 1dag.eiland helemaal rondgereden super mooie baaien stranden echte aanrader myrthos beach alsof je op curaçao bent zo mooi is t daar! Al met al een leuke week gehad al zullen wij hier niet snel meer terug keren leuk voor een keertje:) oja en t eten lijkt elke dag wel t zelfde niet slecht maar absoluut ook niet TOP! animatie en personeel wel vriendelijk,water park stelt niet veel voor helaas betaal je daar ook voor je drankjes:(

Yassou! Wat een top vakantie !

Chantal & Ronald
23-7-2015

Wij hebben hier een top vakantie gehad! Een goed 3* All inclusive hotel met een leuk aquapark. Echt een aanrader voor gezinnen. Het buffet is elke dag anders met een 1-weekse schema (Grieks en Mediterraanse gerechten). Prima voor 3*.De speeltuin is nabij het restaurant en bar is uitstekend voor en na het eten voor de kids. Een leuke minidisco. Het is niet zo'n groot resort en dat maakt overzichtelijk. Het zandstrand is op 5 min loopafstand en er zijn ligbedden en parasols (€ 5,- pd voor een setje), top voor kleine kids, lang ondiep, een kleine beach bar voor je frappe of biertje/wijntje/ijsjes met schappelijke prijzen en service op het strand. De kamers zijn goed, elke dag goede schoonmaak. Hier heb je die echte Griekse filoxenia/gastvrijheid, zeer vriendelijke jonge mensen aan de bar (toppers!).

Wij waren met 2 kids van 1 jr en 4 jr en hebben een topvakantie gehad. Huur eens een auto, wat een topservice en goede prijzen en zo zie hoe schitterend dit eiland is.

Absoluut nog een keer

Manolito
3-9-2013

Hotel Ionian Sea ligt van alles verlaten. De dichtsbijzijne plek ik Lixouri, de hoofdstad van het schiereiland van Kefalonia. Ondanks dit is het absoluut een aanrader voor iedereen die een lekkere ontspannen vakantie wil hebben. De verzorging is zeer goed en de hygiëne is (ondanks het weggooien van je WC papier in een vuilemmer) top. De kamers worden iedere dag grondig schoongemaakt.

Het waterpark is geweldig voor kinderen en er zijn altijd ruim voldoende stoelen/bedden beschikbaar. Ook langs de 3 zwembaden staan voldoende stoelen/bedden. Bij het strand is het wat minder bedeeld qua bedden en het is erg smal. Als je daar heen wilt moet je er bijtijds bij zijn. Kosten zijn €5,00 per parasol met twee bedden.

Het animatieteam heeft hun uiterste best gedaan om iedere dag (met uitzondering van zaterdag, dan hebben ze vrij) de kinderen te vermaken.

Het restaurant is ruim genoeg voor het complex en het eten is goed en veelzijdig.

Wij gaan absoluut nog een keer terug naar Ionian Sea Hotel!!!

Heerlijke vakantie gehad

Tes
19-7-2013

Heerlijke vakantie gehad hier. Waren er helaas maar een week, ik was liever langer gebleven. Super aardige mensen die er werken: bij de receptie, bij de bar, in het restaurant en ook de bar bij het glijbanen zwembad. De ober kwam meteen met een flesje/gel tegen verbranden aan rennen, toen onze dochter een beetje verbrand was. Wel tot uur of 12/1 wat herrie van de bar, maar wij gingen meestal zelf pas slapen rond dit tijdstip. Een ander stel kon niet slapen met een kleine van de herrie en mochten naar een andere kamer. Eten is goed en divers. Na een week heb je het wel gehad, maar dat komt gewoon omdat je het niet gewend bent. Heerlijke zwembaden, niet te druk en ook het zwembad met glijbanen is super. Winkeltje bij het hotel ook goed, we konden een snorkel na een dag gebruikt te hebben en zonder verpakking zo ruilen voor een duurdere (met bijbetaling uiteraard). Het ligt wel een beetje afgelegen. Verder zou ik zo terug gaan. Echt waar !

zeer fijn hotel

gerrit,gerda en eduard
23-8-2012

Het gehele hotelcomplex wordt goed onderhouden,ligt vlak bij de kindvriedelijk zee met klein strandje.In de buurt weinig te doen de minibus van het hotel rijdt voor een paar euro naar Xi beach en Lixouri.Het personeel isSuper vriendelijk,zowel bij receptie,restaurant,de poolbar en de leuke dame van de animatie.De 2 dames die erg hard .werken in de poolbar zijn erg lief en attent.Het ontbijt was onze favoriet en dan het eten tussen de middag sávonds was ok maar je bent al zo vol dat je eigenlijk weinig trek hebt.Elke dag komen ze de kamers doen ook bedden en de handdoeken.Voor kleine kinderen is dit hotel nog meer perfect i.v.m. eten apart kinderzwembad waterpark,zee en de animatie.Veel verschillende natinaliteiten,wij hebben erg leuke nederlanders ontmoet,erg om dan afscheid te moeten nemen net als van de dames van de poolbar en de animatie.2 keer een griekse avond gehad wat erg mooi was.Alles bij elkaar een prettige vakantie gehad.

Super personeel, goede prijs/kwaliteit!

Bernadette
26-5-2012

Mooi hotel waarbij alles ruim is opgezet. Foto's die op zoover staan zijn niet recent. Erg vriendelijk personeel, eten is voldoende keus (iedere dag wel rund, varken, kip en vis. Pasta, rijst en aardappel/friet) en warm. Qua ligging en grootte van het eiland (als je dingen wil bekijken) is een auto huren sterk aan te bevelen. Voor de kinderen is er een aqua park en baby badje (niet verwarmd). Leuk hotel, met name de prijs/kwaliteit is goed (het is tenslotte maar 3 ***)

2008

SUPER vakantie gehad!!Het eten was goed te doen elke dag andere groente en lekker vlees. Mooie en nette kamers met een bad, koelkast en goed werkend airco. Super uitzicht vanuit de hotelkamer naar de zee! We gaan zeker nog een keer terug. Een auto huren kost bijna niks en je kunt elke dag naar een ander strandje of plaatsje rijden.enig minpuntje was de niet zo kind vriendelijke glijbaan in het kinderbad. Personeel was zeer vriendelijk en begroete ons elke keer uitbundig als we kwamen ons zoontje van 2 liep elke keer vrolijk achter het personeel aan die heel leuk met hem omging.

Geoon echt een TOP vakantie gehad

2007

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in hotel Ionian Sea

Paul en Marja Bekkers
5-10-2007

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in hotel Ionian Sea. Het hotel ligt erg rustig tussen de olijfboomgaarden en vlakbij het strand. Wij vonden het niet erg dat het afgelegen lag. Het eten was er prima. Het hotel is kleinschalig dus je hoeft niet in de rij te staan in het restaurant en de bar. Wij hebben 3 dagen een auto gehuurd en zo het hele eiland gezien. Prachtige natuur en de mensen zijn er erg vriendelijk. De laatste dag hebben we gefietst, veel lol gehad met Nella, Rien, Jan en Wil. We vonden het allemaal jammer dat we de volgende weer naar huis moesten. Maar wie-weet gaan we nog eens terug naar dit prachtige eiland en dan misschien ook weer naar dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ionian Sea in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ionian Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.