Villa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ionian Dreams Nostos en Lethe voor je op een rij gezet:

22 reviews over Villa Ionian Dreams Nostos en Lethe in het Nederlands

"Dubbel en dwars genieten"

van elk vis
13-5-2019

De villa is prachtig! De ligging, de ruimte, de stranden om de hoek ( Costa Costa Beach als favoriet ), de tuin en last but not least, de barbeque. Perfect. Daarnaast is de plons in het zwembad na je ontbijt iets wat niet heel snel verveelt. De inrichting is goed, op een paar kleine gebreken na. Alles wat je maar wensten en nodig hebt tijdens je vakantie is wel aanwezig. Het was voor ons de tweede keer op deze plek en zeker niet de laatste keer.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 5 sterren waard

Rhona Duhen
28-4-2019

De villa (Lithi of Lethe) voldoet niet aan 5. Zeker is de villa groot, het terrein zeer ruim en heeft het een mooi schoon privé zwembad. Binnen is het gedateerd, stank in keukenkastjes, plakkerig aanrecht, viezige badkamers (wij douchten met teenslippers aan), ranzige wc borstels, losse lappen stof over de bank om vlekken te verhullen, ieniemienie tv's met locale ontvangst, slechte wifi, geen afsluitende raambekleding in badkamers. 2x per week schone handdoeken/beddengoed en prullenbakken met wc papier geleegd ipv 3x zoals beschreven. Bij aankomst in de koelkast 2 flessen water, 3 vaatwastabletten, 1 theedoek en in elke badkamer een wc rol. De vakantieganger die met het vliegtuig komt en 5 boekt verwacht meer. Onze zoon haalde zijn teen lelijk open aan de rand van het terras, er was een lege (!) verbandtrommel. Een rol pleisters lag er naast, maar geen schaar aanwezig. Wij zijn veel op pad geweest want het eiland is wel fantastisch!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Privacy, ruimte, rust in villa Lithi.

Christine
3-8-2018

We hebben met ons gezin (vier oudere kinderen) genoten van onze vakantie in Ionian Dreams . De villa is ruim met drie slaapkamers en elk met eigen badkamer. De tuin is groot, volledig afgeschermd en is voorzien van div. zitjes, zonnebedden en een prachtig ruim zwembad. De villa is wat gedateerd en wordt met de Franse..eh..Griekse slag schoongemaakt, maar daar moet je niet te veel op letten. De bedden zijn schoon, de matrassen aan de harde kant. De zonnebedden zijn een beetje krakkemikkig en er is helaas maar 1 parasol bij het zwembad, maar er zijn voldoende schaduwplekken bij het huis. Alle kamers hebben airco. De 2 villa's liggen vrij afgelegen bij een paar kleine dorpjes en idyllische strandjes. Geen bruisend nachtleven. Wel vlakbij vliegveld. Heb je geen last van. Wifi verbinding is niet altijd even sterk. Alle tijd voor lezen, spelletjes en slapen. Heerlijke, ontspannen tijd gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige plek

Ris
16-6-2018

Mooi huis op een prachtige locatie. De bedden boven waren veel te hard voor ons, gelukkig nog een slaapkamer beneden die wel oké was. Onderhoud is prima. Huis is van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juni 2018

Fantastisch verblijf om met gezin geweest te zijn!

Ludo
14-5-2018

Prachtige villa. Behulpzame eigenaresse. Geweldig zwembad. Mooie omgeving, vlakbij leuke stranden, goede restaurants op loopafstand. Geweldige natuur.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek

Reba Vlugt-Bense
2-5-2018

Wij hebben een fijn verblijf gehad. Het huis is comfortabel en zeer rustig gelegen. Ondanks de korte afstand tot het vliegveld hadden wij hier geen overlast van. Het huis is mooi, zwembad is fijn, maar de bedden zijn hard en de staat en schoonmaak van het sanitair van keuken laat wat te wensen over. Waarschijnlijk naar Griekse maatstaven acceptabel en proper genoeg. Hoewel vroeg in het seizoen hadden we heerlijk weer en hebben de kinderen optimaal van het zwembad genoten en was het met de huurauto ( noodzakelijk) een genot om het eiland te ontdekken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie villa!

Loukas Frij
11-9-2017

Dit jaar voor de 2e keer naar Ionian Dreams Svoronata.

Dit is een fantastische plek om tot rust te komen. Mooie villa, zeer ruim van opzet, zowel binnen, als buiten.

Ook buiten heb je een fantastische zit/lig mogelijkheden. Zeer rustig gelegen. De villa wordt netjes bijgehouden en ook de tuin/zwembad wordt elke dag bijgehouden. De grootte van de tuin, het zwembad, de BBQ zorgen ervoor dat dit een uniek plekje is. De slaapkamers zijn voorzien van horren en airco.

Fantastische accomodatie!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Overweldigend

Holwerda
10-9-2017

De villa Lethe waar wij in augustus 1 week verbleven was echt overweldigend mooi. Inventaris is heel compleet. De inrichting is smaakvol. Het is een hele ruime villa met een grote tuin met daarin een fantastisch zwembad. Minpuntjes zijn de niet comfortabele matrassen (hard) en het onderhoud laat te wensen over. Echter dat maakt het huis zelf helemaal goed. De eigenaresse Ioanna is ook heel behulpzaam. Als er iets stuk is bel je haar even en ze regelt het gelijk!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Twee heerlijke weken "villa Nostos"

van elk vis
10-8-2017

Voor de eerste keer naar Kefalonie( 10e keer Griekenland) Wat een klein paradijsje is Ionian Dreams Type1. Het perfect .Mooie,zeer ruime villa voorzien van een goed inventaris. Het complex ligt gunstig naar de uitvalswegen voor stranden en trips. Tip voor strand: Ammesbeach. Twee heerlijke weken!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Adrie
27-7-2017

Over het schoonmaken van de villa ben ik het eens, op de foto een mooie grote keuken met een witte eethoek, maar het was een piep kleine keuken die bij ons verschrikkelijk stonk naar muf en schimmel, toen ik dat aan de eigenaresse zei, rook zij natuurlijk niets. Alles was oud en versleten.De bedden waren knetter hard maar met schone lakens. De badkamers beneden was onderaan schimmel. Zo jammer want het was echt een mooie villa maar totaal zonder onderhoudt. buiten een lounge set waarvan de bekleding gescheurdwas, de ligbedden zeer gammel, bij een heerlijk zwembad, wat wel goed schoongemaakt werd. Ach we hebben het er het beste van gemaakt en hebben toch een fijne vakantie gehad,

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ionian Dreams Nostos en Lethe in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ionian Dreams Nostos en Lethe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.