Villa Ionian Dreams Nostos en Lethe

Villa
Villa Ionian Dreams Nostos en Lethe
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ionian Dreams Nostos en Lethe voor je op een rij gezet:

Laatste review

We hebben met ons gezin (vier oudere kinderen) genoten van onze vakantie in Ionian Dreams . De villa is ruim met drie slaapkamers en elk met eigen badkamer. De tuin is groot, volledig afgeschermd en is voorzien van div. zitjes, zonnebedden en een prachtig ruim zwembad. De villa is wat gedateerd en wordt met de Franse..eh..Griekse slag schoongemaakt, maar daar moet je niet te veel op letten. De bedden zijn schoon, de matrassen aan de harde kant. De zonnebedden zijn een beetje krakkemikkig en er is helaas maar 1 parasol bij het zwembad, maar er zijn voldoende schaduwplekken bij het huis. Alle kamers hebben airco. De 2 villa's liggen vrij afgelegen bij een paar kleine dorpjes en idyllische strandjes. Geen bruisend nachtleven. Wel vlakbij vliegveld. Heb je geen last van. Wifi verbinding is niet altijd even sterk. Alle tijd voor lezen, spelletjes en slapen. Heerlijke, ontspannen tijd gehad!

20 reviews over Villa Ionian Dreams Nostos en Lethe in het Nederlands

Privacy, ruimte, rust in villa Lithi.

Christine,
3-8-2018

Prachtige plek

Ris,
16-6-2018

Mooi huis op een prachtige locatie. De bedden boven waren veel te hard voor ons, gelukkig nog een slaapkamer beneden die wel oké was.

Onderhoud is prima. Huis is van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse.

Heerlijke vakantie gehad!

Prachtige villa. Behulpzame eigenaresse. Geweldig zwembad. Mooie omgeving, vlakbij leuke stranden, goede restaurants op loopafstand. Geweldige natuur.

Prima plek

Reba Vlugt-Bense,
2-5-2018

Wij hebben een fijn verblijf gehad. Het huis is comfortabel en zeer rustig gelegen. Ondanks de korte afstand tot het vliegveld hadden wij hier geen overlast van. Het huis is mooi, zwembad is fijn, maar de bedden zijn hard en de staat en schoonmaak van het sanitair van keuken laat wat te wensen over. Waarschijnlijk naar Griekse maatstaven acceptabel en proper genoeg. Hoewel vroeg in het seizoen hadden we heerlijk weer en hebben de kinderen optimaal van het zwembad genoten en was het met de huurauto ( noodzakelijk) een genot om het eiland te ontdekken.

Mooie villa!

Loukas Frij,
11-9-2017

Dit jaar voor de 2e keer naar Ionian Dreams Svoronata.

Dit is een fantastische plek om tot rust te komen. Mooie villa, zeer ruim van opzet, zowel binnen, als buiten.

Ook buiten heb je een fantastische zit/lig mogelijkheden. Zeer rustig gelegen. De villa wordt netjes bijgehouden en ook de tuin/zwembad wordt elke dag bijgehouden. De grootte van de tuin, het zwembad, de BBQ zorgen ervoor dat dit een uniek plekje is. De slaapkamers zijn voorzien van horren en airco.

Fantastische accomodatie!

Overweldigend

Holwerda,
10-9-2017

De villa Lethe waar wij in augustus 1 week verbleven was echt overweldigend mooi. Inventaris is heel compleet. De inrichting is smaakvol. Het is een hele ruime villa met een grote tuin met daarin een fantastisch zwembad.

Minpuntjes zijn de niet comfortabele matrassen (hard) en het onderhoud laat te wensen over. Echter dat maakt het huis zelf helemaal goed. De eigenaresse Ioanna is ook heel behulpzaam. Als er iets stuk is bel je haar even en ze regelt het gelijk!

Twee heerlijke weken "villa Nostos"

van elk vis,
10-8-2017

Voor de eerste keer naar Kefalonie( 10e keer Griekenland) Wat een klein paradijsje is Ionian Dreams Type1. Het perfect .Mooie,zeer ruime villa voorzien van een goed inventaris. Het complex ligt gunstig naar de uitvalswegen voor stranden en trips. Tip voor strand: Ammesbeach. Twee heerlijke weken!!!!

Nooit meer

Adrie,
27-7-2017

Over het schoonmaken van de villa ben ik het eens, op de foto een mooie grote keuken met een witte eethoek, maar het was een piep kleine keuken die bij ons verschrikkelijk stonk naar muf en schimmel, toen ik dat aan de eigenaresse zei, rook zij natuurlijk niets. Alles was oud en versleten.De bedden waren knetter hard maar met schone lakens. De badkamers beneden was onderaan schimmel. Zo jammer want het was echt een mooie villa maar totaal zonder onderhoudt. buiten een lounge set waarvan de bekleding gescheurdwas, de ligbedden zeer gammel, bij een heerlijk zwembad, wat wel goed schoongemaakt werd. Ach we hebben het er het beste van gemaakt en hebben toch een fijne vakantie gehad,

Weekje weg naar Kefalonia

R.Derksen,
22-7-2017

Villa zeer moeilijk te vinden

Ligt afgelegen aan een onverhard pad

Zeer smalle straatjes, dus huur een kleine auto !

Villa zag er van buiten netjes uit, maar inrichting is puur decoratief en zeker niet praktisch.

Ook waren helaas de ligbedden erg gammel en zaten er bij het zwembad veel wespen

Ook qua hygiëne ontbrak het op douche en toilet

Veel kalkaanslag en kranen gammel of versleten

Wel in iedere kamer airco met tv en radio

Acher de villa.s staat een kerk die in het weekend behoorlijk iritante klokkengeluiden maakt. Anders dan hier bij ons.

Als je de keus hebt kies dan voor de villa nostros

Niet voor de zalmkleurige villa die wij hadden

De gele villa heeft een extra terras boven en ziet er binnen beter uit door een grote hoekbank.

Op zich een pareltje

Daphne,
23-6-2017

Wat een prachtig plekje deze villa, het is er heel rustig. De ruimte is fantastisch. En buiten ziet het er heel mooi uit, het privé zwembad is heerlijk. Alleen binnen vergt er nog heel veel werk. Het is totaal niet bij gehouden met name beneden. Boven is het wel in orde. Maar beneden is er veel achterstallig onderhoud. Keuken zit vol vocht en schimmel, waardoor het erg stinkt. Badkamers beneden zit vol kalk en schimmel plekken. Stortbakken erg roestig, waardoor het er niet uit ziet. Jammer van deze mooie plek. Eiland is verder prachtig. Vriendelijke mensen, prachtige strandjes en heerlijke restaurantjes.

Je moet echter wel een auto hebben, want anders kom je nergens.

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ionian Dreams Nostos en Lethe in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ionian Dreams Nostos en Lethe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.