Villa Ionian Dreams Nostos en Lethe

8.8Fantastisch

Griekenland, Kefalonia, Kefalonia

8.8Fantastisch

• 7.6Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Ionian Dreams Nostos en Lethe voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info

27 reviews over Villa Ionian Dreams Nostos en Lethe

• 2019
    10Dennis29-08-2019

Super huis

Fantastisch mooi, schoon, groot, mooi zwembad, van alle gemakken voorzien, argostoli 15 min rijden, vliegveld 5 min, geen last van het vliegverkeer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10van elk vis13-05-2019

"Dubbel en dwars genieten"

De villa is prachtig! De ligging, de ruimte, de stranden om de hoek ( Costa Costa Beach als favoriet ), de tuin en last but not least, de barbeque. Perfect. Daarnaast is de plons in het zwembad na je ontbijt iets wat niet heel snel verveelt. De inrichting is goed, op een paar kleine gebreken na. Alles wat je maar wensten en nodig hebt tijdens je vakantie is wel aanwezig. Het was voor ons de tweede keer op deze plek en zeker niet de laatste keer.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 6Rhona Duhen28-04-2019

Geen 5 sterren waard

De villa (Lithi of Lethe) voldoet niet aan 5. Zeker is de villa groot, het terrein zeer ruim en heeft het een mooi schoon privé zwembad. Binnen is het gedateerd, stank in keukenkastjes, plakkerig aanrecht, viezige badkamers (wij douchten met teenslippers aan), ranzige wc borstels, losse lappen stof over de bank om vlekken te verhullen, ieniemienie tv's met locale ontvangst, slechte wifi, geen afsluitende raambekleding in badkamers. 2x per week schone handdoeken/beddengoed en prullenbakken met wc papier geleegd ipv 3x zoals beschreven. Bij aankomst in de koelkast 2 flessen water, 3 vaatwastabletten, 1 theedoek en in elke badkamer een wc rol. De vakantieganger die met het vliegtuig komt en 5 boekt verwacht meer. Onze zoon haalde zijn teen lelijk open aan de rand van het terras, er was een lege (!) verbandtrommel. Een rol pleisters lag er naast, maar geen schaar aanwezig. Wij zijn veel op pad geweest want het eiland is wel fantastisch!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    8Christine03-08-2018

Privacy, ruimte, rust in villa Lithi.

We hebben met ons gezin (vier oudere kinderen) genoten van onze vakantie in Ionian Dreams . De villa is ruim met drie slaapkamers en elk met eigen badkamer. De tuin is groot, volledig afgeschermd en is voorzien van div. zitjes, zonnebedden en een prachtig ruim zwembad. De villa is wat gedateerd en wordt met de Franse..eh..Griekse slag schoongemaakt, maar daar moet je niet te veel op letten. De bedden zijn schoon, de matrassen aan de harde kant. De zonnebedden zijn een beetje krakkemikkig en er is helaas maar 1 parasol bij het zwembad, maar er zijn voldoende schaduwplekken bij het huis. Alle kamers hebben airco. De 2 villa's liggen vrij afgelegen bij een paar kleine dorpjes en idyllische strandjes. Geen bruisend nachtleven. Wel vlakbij vliegveld. Heb je geen last van. Wifi verbinding is niet altijd even sterk. Alle tijd voor lezen, spelletjes en slapen. Heerlijke, ontspannen tijd gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Ris16-06-2018

Prachtige plek

Mooi huis op een prachtige locatie. De bedden boven waren veel te hard voor ons, gelukkig nog een slaapkamer beneden die wel oké was. Onderhoud is prima. Huis is van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Ludo14-05-2018

Fantastisch verblijf om met gezin geweest te zijn!

Prachtige villa. Behulpzame eigenaresse. Geweldig zwembad. Mooie omgeving, vlakbij leuke stranden, goede restaurants op loopafstand. Geweldige natuur.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Reba Vlugt-Bense02-05-2018

Prima plek

Wij hebben een fijn verblijf gehad. Het huis is comfortabel en zeer rustig gelegen. Ondanks de korte afstand tot het vliegveld hadden wij hier geen overlast van. Het huis is mooi, zwembad is fijn, maar de bedden zijn hard en de staat en schoonmaak van het sanitair van keuken laat wat te wensen over. Waarschijnlijk naar Griekse maatstaven acceptabel en proper genoeg. Hoewel vroeg in het seizoen hadden we heerlijk weer en hebben de kinderen optimaal van het zwembad genoten en was het met de huurauto ( noodzakelijk) een genot om het eiland te ontdekken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

10Loukas Frij11-09-2017

Mooie villa!

Dit jaar voor de 2e keer naar Ionian Dreams Svoronata.

Dit is een fantastische plek om tot rust te komen. Mooie villa, zeer ruim van opzet, zowel binnen, als buiten.

Ook buiten heb je een fantastische zit/lig mogelijkheden. Zeer rustig gelegen. De villa wordt netjes bijgehouden en ook de tuin/zwembad wordt elke dag bijgehouden. De grootte van de tuin, het zwembad, de BBQ zorgen ervoor dat dit een uniek plekje is. De slaapkamers zijn voorzien van horren en airco.

Fantastische accomodatie!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Holwerda10-09-2017

Overweldigend

De villa Lethe waar wij in augustus 1 week verbleven was echt overweldigend mooi. Inventaris is heel compleet. De inrichting is smaakvol. Het is een hele ruime villa met een grote tuin met daarin een fantastisch zwembad. Minpuntjes zijn de niet comfortabele matrassen (hard) en het onderhoud laat te wensen over. Echter dat maakt het huis zelf helemaal goed. De eigenaresse Ioanna is ook heel behulpzaam. Als er iets stuk is bel je haar even en ze regelt het gelijk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10van elk vis10-08-2017

Twee heerlijke weken "villa Nostos"

Voor de eerste keer naar Kefalonie( 10e keer Griekenland) Wat een klein paradijsje is Ionian Dreams Type1. Het perfect .Mooie,zeer ruime villa voorzien van een goed inventaris. Het complex ligt gunstig naar de uitvalswegen voor stranden en trips. Tip voor strand: Ammesbeach. Twee heerlijke weken!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Villa Ionian Dreams Nostos en Lethe info