Géén boekingskosten
GriekenlandKefaloniaKefaloniaAppartementen KefaloniaAppartement Huize Theodora (in Assos)

Appartement Huize Theodora (in Assos)

GriekenlandKefaloniaKefalonia

8.6FantastischScore uit 5 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

5 Reviews over Huize Theodora (in Assos)

• 9Diny en Leon Vervoort uit Breda30-08-2011

Paradijsje op aarde.

Huize Theodora en de ligging in Assos maakte dat onze vakantie de beste is geworden ooit, en we hebben er heel veel gehad ook in Griekenland. Zéér gastvrije eigenaren Theodora en Giorgio, en hond Ringo zorgden ervoor dat we niets te kort kwamen. Prachtige ligging met fantastisch uitzicht. Assos is wel het meest romantische plaatsje van Griekenland, zo'n serene rust en toch gezellig aan een baaitje gelegen met genoeg taveernes waar je heerlijk kunt eten, maar het lekkerst was het bij Platanos, voortreffelijk... Heerlijk gezwommen in het baaitje en bij het mooiste strand van Griekenland: Mirtos, het eiland is prachtig, vooral het noorden en het zuiden. Hier komen wij zeker terug!

• 9H en H30-11-2009

Fantastisch uitzicht

Wij verbleven van 28-9-2009 t/m 12-10-2009 in app. Giorgos. Het app. heeft een prachtige ligging Vanaf het zeer ruime balkon heb je dag en nacht een fantastisch uitzicht. Het is hier genieten in de ruimste zin van het woord. Theodora, Giorgos, hond Ringo en Natasja zorgen ervoor dat je een hele fijne vak. hebt. Nu pas begrijp ik dat er maar 3 reacties waren sinds 2007. Iedereen die hier geweest is wil deze stek voor zich zelf houden. Kefalonia is een heel mooi eiland om te verkennen. Assos is een heel mooi plaatsje en je kunt er heel goed snorkelen. Aan onderstaande 3 reacties hoef ik niets toe te voegen.

• 8Jan Griekspoor25-11-2007

Zeer vriendelijke eigenaar, leuke wandel mogelijkheden. Een auto is gezien de ligging van Assos wel aan te bevelen.

• 8angelique en jan15-08-2007

Geweldig appartement met een magnifiek uitzicht over Assos, de zee en de bergen. Wij hadden appartement A op de 1e etage. De eigenaar heeft inmiddels een afdakje gemaakt wat in de zomer erg lekker is omdat je dan niet in de felle zon zit. Aan het eind van de middag kwam de zon op het balkon en konden we nog heerlijk op ligbedden napruttelen. Assos is een prachtig dorpje(uit eten en de boodschappen waren wel erg duur!)Het eiland is prachtig en erg groen. De wegen zijn goed. Jammer alleen dat er geen stille strandjes te vinden zijn(wij hadden een jeep en hebben echt alle kleine weggetjes geprobeerd)

• 9P. de Man30-05-2007

Geweldige appartementen met zeer vriendelijke eigenaren. Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Naar het 'centrum' en strand van assos is het via smalle paadjes en trappetjes ongeveer 5 min lopen. Assos is een schattig mooi, klein dorpje, heel erg gezellig!

Appartement Huize Theodora (in Assos) info

• CafeNiet beschikbaar