Appartement Harvest Moon

Meer appartement info

45 reviews over Appartement Harvest Moon

• 9Harrie Theunissen04-09-2013

prachtige plek

Uitstekende verzorging en een prachtig appartement voor 6 personen. enig nadeel is dat er geen dorpjes op loop afstand zijn waar je s'avonds even kan relaxen , dan maar naar Luxouri met de auto.Er zijn mooie stranden in de directe omgeving. Zoek je rust, dan naar Harvest Moon.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10A. Nilas01-09-2013

Zeker nog een keer......

Alle complimenten eerder genoemd zijn niets teveel. Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad bij Tassos en Maria van Harvest Moon. Ruime appartementen waarin alles wat je nodig hebt aanwezig is. Een heerlijk balkon met mooi uitzicht. Ligging op een berg, let op... in de avonden kan het flink fris worden. Heerlijk zwembad, niet te groot niet te klein. Comfortabele ligstoelen met parasols aanwezig. Tassos en Maria zijn schatten, ze doen er alles aan om je een onvergetelijk verblijf te geven. Als je wilt wordt door Tassos ''s morgens brood aan de deur gehangen die hij in de vroege ochtend vers gehaald heeft bij de bakker in Lixouri. Het welkomsthapje met drankje (tip: neem de wijn...deze is van een dorpsgenoot die deze zelf maakt!!!) zijn om te smullen. Er is 1 ding wat minder was, maar daar konden de gastheer en gastvrouw niets aan doen en dat is wespen! Veel rond het zwembad overdag. Al met al zeer aan te bevelen. Mocht je twijfelen, niet doen en boek!!! Fijne vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Marielle21-10-2012

Een pareltje op een berg!

Na een spannende slingerweg kregen we een warm welkom van Tassos. Hij en zijn vrouw Maria weten wat je zoekt als je een ontspannen vakantie wilt. Wil je na het avondeten lekker ontspannen op je terras van je heerlijke appartement, dan kan dat. Maar, heb je zin in een gezellig praatje en gekoeld wijntje met Tassos en Maria, dan zitten ze er klaar voor! Het app is vrij nieuw en keurig netjes. Overdag kun je heerlijk alle baaitjes afrijden in je autootje. Het is hèt eiland van de views! Door de prachtige ligging ligt het wat afgelegen, maar als je wilt, hangt Tassos 's-morgens een vers brood aan de deur. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en snappen niet dat Harvest Moon maar 3 sterren heeft! Dus, zoek je een pareltje op een berg...boeken!!!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Ellie Ham21-10-2012

Geweldig en zeer gastvrij

Prettig en mooi appartement van het nodige voorzien. Gastvrije ontvangst en situatie. Niets is teveel. In de nacht was het wat lastig te vinden. Maar echt een aanrader!!

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Marcel24-09-2012

Rust en gastvrijheid

Net terug van 12 dagen Harvest Moon. De gastvrijheid van Tasos en Maria is wat ons betreft perfect. Nooit eerder zulke betrokken mensen meegemaakt als gastheer en gastvrouw. Altijd behulpzaam maar nooit opdringerig of zo. Bij aankomst laat in de avond kregen we heerlijke hapjes met drank. De supermarkt is een eind weg maar Tasos rijdt iedere dag 's-morgens op en neer en neemt op verzoek alles mee wat je nodig hebt. Verder een heerlijk rustige ligging met mooi uitzicht. Genoeg ruimte voor twee, overal horramen en airco op de slaapkamer voor het geval dat het 's-nachts te warm is. Zwembad en tuin zijn mooi en prettig. Natuurlijk kan het altijd luxer en groter maar toch willen we niet anders dan een 10 geven omdat we ons echt thuis gevoeld hebben.

Gereisd met partner in september 2012

• 10jopie26-08-2012

paradijsje

Wij op 18-08-2012 naar Havest Moon geweest, we werden hartelijk ontvangen door Thassos, Takis met heerlijke hapjes en een flesje wijn. Het appartement was ruim, en mooi ingericht. Maar vooral de privacy is hiet erg goed , de ruime balkons verspringen in het gebouw en met een trap heb je gang tot je eigen app en balkon. Op de begane grond zijn de appartement in gebruik bij de eigenaren Echt een geweldige vakantie beleefd. De omgeving is prachtig en je hebt vele stranden. In Lixouri kun je lekker eten. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10tineke bos23-08-2012

geweldig

in 1 keer gevonden in het donker. geweldige ontvangst met lekkere hapjes, geweldige mensen ,prachtig uitzicht, mooie appartementen,nieuw,wij hebben niet kunnen wennen aan de bedden,zijn misschien verwend,iedere dag vers brood in 1 woord geweldig aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 10Henriet 20-08-2012

Rust en optimale gastvrijheid

Wil je rust, dit is de perfecte plek, mooi uitzicht, je hoort alleen de krekels. De appartementen zijn bijzonder schoon en de eigenaren/personeel Thassos, Maria en Takis zijn ontzettend gastvrij. Bij aankomst ontvang je al heerlijke griekse hapjes en een flesje wijn. Ze zijn er echt om het je naar de zin te maken. De accomodatie beschikt niet over een restaurant/bar, hiervoor moet je een aantal km. rijden. Voor kinderen is dit prima te doen, ons dochtertje is twee jaar en heeft zich uitstekend vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Arend Scheer25-05-2012

Rust, stilte, gastvrij en ontspannen maar...

Onze laatste dag. We hebben genoten. Van het zwembad voor een verfrissende afkoeling. Lezen op het balkon. Of genieten van rust en kwetterende vogels. Geen lawaai van verkeer. Heerlijk. Ons app. Nr. 2 is goed ingericht. Twee lekkere banken. Dat zie je niet vaak. Een lekker bed (vraag wel om een extra kussen). Keuken voldoende ingericht voor een eenvoudige warme maaltijd. Zwembad heeft diepte van 1.40 - 1.80 meter. Niet geschikt voor kleine kinderen. App. op begane grond zijn in eigen gebruik. Dus 100% privacy. Auto is noodzakelijk. Lixouri ligt op 7 km afstand. Ontvangst bijzonder gastvrij door Thasos en Maria met een drankje, overheerlijk fruit en warme lokale snack.

Gereisd met partner in mei 2012

Appartement Harvest Moon info