Appartement Harvest Moon

Appartement info

Meer appartement info

45 reviews over Appartement Harvest Moon

• 10Jolien & Jenno17-10-2016

We wisten dat we veel konden verwachten, want de recenties waren hoog. Echter hadden we het niet zoooooo goed verwacht, waauw. Dit hotel overblufte al onze verwachtingen! Tassos & Maria zijn zo'n vriendelijke mensen. Tassos kookt super lekker en we hebben elke dag van het ontbijt genoten en ook 2x avondeten genomen. Zeker een aanrader voor iemand die houd van een prachtig uitzicht, leuke eigenaars, goed eten, ... We zijn net 2dagen terug en missen het al enorm!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Fam. Korthuis16-09-2016

Nog altijd heimwee..

Via touroperator kwamen we op dit heerlijke plekje terecht. Het begon al bij aankomst. Vanwege een omleiding konden we het appartement niet vinden. Na een tijdje zocht Tassos (eigenaar) contact met ons op om ons ergens op te pikken, ze maakten zich blijkbaar al zorgen :). Eenmaal aangekomen, werden we vriendelijk ontvangen door Tassos & Maria en stond er, nadat we onszelf hadden opgefrist, een heerlijke lunch voor ons klaar met huisgemaakte lekkernijen.. Een superfijn begin van de vakantie. Kefalonia is echt een prachtig eiland om te verkennen met de huurauto. En Harvest Moon is een mooie, rustige plek. Het complex en ons huis was superschoon. Tassos & Maria laten je lekker je eigen gang gaan en als er wel wat is kun je gelijk bij ze terecht. Het is zeker ook hun gastvrijheid waardoor we daarna altijd hebben gezegd: hier komen we nog eens weer! Soms stond er ineens een flesje wijn koel in het appartement, of een schaal met vers fruit. En Maria's eten smaak heerlijk. Kortom. nog altijd heimwee...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Nienke29-05-2016

Geweldig!

Wij verbleven in de suite op de bovenste verdieping. Dat is ons bijzonder goed bevallen! De suite bestaat uit een woonkamer met keuken en eettafel en een trapje naar een grote open verdieping met een heerlijk bed met zeer goede matras. Boven het bed is een airco. Er zit een groot balkon bij dat alleen vanuit het appartement bereikbaar is. Voor de deur naar het balkon zit een goede hordeur, die je dus 's nachts prima open kunt laten. De keuken is voorzien van een koffiezetapparaat, een tosti-apparaat, koelkast met vriesvak en een magentron. Het fornuis hebben wij niet gebruikt, want Tasos kookt echt geweldig! Ook het ontbijt is heerlijk en ruim voldoende. Allemaal de dag tevoren te bestellen en voor de avondmaaltijd is er een kaart waaruit je kunt kiezen. Wij hebben in onze week verblijf 2x hier gegeten en elke dag ontbeten. Verder voor wat de vriendelijkheid van Tasos en Maria sluiten we ons volledig aan bij de eerdere berichten. Lieve, bescheiden mensen die je alle ruimte geven!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Machteld & Jacques02-09-2015

Unieke plek!

Wat een unieke plek en wat een uniek echtpaar die deze appartementen in beheer heeft! Maria en Tasos doen, samen met hun lieve assistente Ramona, niets anders dan hun gasten zo goed mogelijk te verwennen. En dat gaat inderdaad op een zeer onopvallende manier. Knap hoor! We wisselden de dagen rond het zwembad af met leuke ritjes over het eiland. Die ritjes gingen naar bekende plekken als de dorpjes Asos en Fiskardo, de hoofdstad Argostoli, het klooster en de wijnmakerij van Gerasimos en de twee grotten in de buurt van Sami. De vaartochtjes met de ferry vonden we zeker geen bezwaar. Van Ramona kregen we de tip om voor een dagje aan het strand te kiezen voor de baai van Arthenas. Dit ligt helemaal in het noorden van het schiereiland Paliki, zo’n halfuurtje rijden. In vergelijking met andere bezochte strandjes als (Petani, Mirtos en Antisamos) is het hier een stuk rustiger en kom je veel minder stenen tegen in de zee. Wij gaan hier zeker een keer terugkomen!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Judith Kerker28-06-2015

puur vakantiegeluk

Wie een vakantie boekt bij Harvest Moon mag zich een gelukkig mens noemen. Hou je van rust, natuur en heb je geen behoefte aan drukte en gedoe van andere toeristen, dan ben je in Parisata aan het juiste adres. De eigenaren van het kleine complex doen er alles aan hun gasten een bijzondere vakantie te bezorgen. Zo werden wij om elf uur 'à avonds opgehaald bij de ferry omdat de route in het donker nog al moeilijk te vinden is en stond er zelfs nog een welkomstmaaltijd met zelfgemaakte Griekse lekkernijen voor ons klaar. Het uitzicht is prachtig en de avonden koelen lekker af, vanwege de hoge ligging in de bergen. Het tweekamerappartement is verzorgd en een 4 pits fornuis en een oven, waterkoker, koffiezetter, staafmixer en elektrische grill/toaster horen bij de inrichting. Maar waarom zelf koken als je heerlijke gerechten bij Tasos en Maria kunt bestellen die dan op je eigen balkon worden geserveerd? Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 10Edward28-11-2014

Heerlijk Resort

Het ontvangst is geweldig en de verdere verzorging en interesse door de eigenaren. Mooi zwembad, mooie verzorgde kamers met alles erop en eraan. We hadden een prachtig appartement met vide, 2 balkons en uitzicht op de zee, heuvels en het zwembad. Het ontbijt was fantastisch. Echt een paradijsje op een schitterend eiland. Met fantastische stranden en heerlijke plekken om tot rust te komen. De eigenaren doen er alles aan om je een heerlijk ontspannen vakantie te geven. Service is fantastisch. Je voelt je hier gelijk thuis ! We hebben zo genoten dat we aan het einde van de vakantie nog 3 nachten hier zullen verblijven. Beste accommodatie tijdens onze vakantie van 3 weken op kefalonia en lefkas.”

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Stephanie04-11-2014

Een heerlijke en onvergetelijke vakantie

Wat een fantastisch onthaal op deze prachtige plek. We hebben ons heel erg welkom en verwend gevoeld. De gastvrijheid van Tassos en Maria maakt het verblijf onvergetelijk. De accommodatie is geweldig, comfortabel en netjes. Het zwembad met de ligbedden waren heerlijk om te vertoeven en dan heb je ook nog bij je eigen appartement fijne plekken om buiten te zitten. Misschien zou de keuken wat beter toegerust mogen zijn, maar eigenlijk heb je dat helemaal niet nodig. Tassos en Maria maken op verzoek ontbijt of hangen vers brood aan de deurpost en ook voor het diner is het mogelijk een heerlijk griekse maaltijd te bestellen. De ligging is perfect. Rustig, mooi uitzicht naar alle kanten en dichtbij het mooie strand Petani of stadje Lixouri. Verder met ons huurautootje het eiland verkend. Kefalonia heeft veel te bieden en na een mooie ontdekkingsdag is het dan weer heerlijk thuis komen in Harvest Moon. En niet zelden word je dan verrast met een heerlijk glaasje wijn en hapje.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 10kristelderks11-10-2014

Een warm bad!

Harvest Moon is perfect voor mensen die rust en natuur zoeken. Ruime appartementen, van alle gemakken voorzien. Het ligt hoog en is bereikbaar via een (verharde) steile bergweg met haarspeldbochten. In de nabije omgeving is niet veel horeca maar een a la carte diner bereid door de eigenaars tegen lage prijs en van voortreffelijke kwaliteit is een prima optie. Ook kan er een heerlijk uitgebreid ontbijt geserveerd worden, zodat je niet zelf eerst naar de winkel hoeft. Het complex heeft een prachtig vrij uitzicht aan alle kanten. In het dorp zelf zijn geen voorzieningen. Lixouri is de dichtsbijzijnde havenplaats op 20 minuten rijden. De eigenaars van Harvest Moon, Thasos en Maria, wonen op het complex en zijn geweldig lieve en zorgzame mensen die discreet en zonder opdringerig te zijn, er alles aan doen om je een geweldige ervaring te laten beleven. Een warm bad!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 9Yordy01-10-2014

Ideale bestemming om bij te komen.

De beoordelingen op deze website kloppen inderdaad. Tassos & Maria waren heel gastvrij en behulpzaam. Op de avond kwamen we laat aan, we kregen een welkomstdrankje, welke op de foto te zien is. Fantastisch gewoon! En op de dag van vertrek mochten we zo lang blijven als we wilden.

Ideale bestemming om bij te komen. Het gebouw is 5 jaar oud en het uitzicht is erg mooi. Het betreft een klein complex op een heuvel. Wij hadden voldoende privacy en genoeg ruimte in ons appartement. De omgeving was erg rustig.

Het zwembad was ietwat koud en de wifi-verbinding zou sterker mogen, maar dit waren we al snel vergeten. Een echte aanrader dus!

Gereisd met partner in september 2014

• 9Conny en Frank van Poppel21-09-2014

Wat zijn we verwend!

Harvest Moon is prachtig gelegen op een rustige plaats op een heuvel met mooi uitzicht. De eigenaars Tassos en Maria zijn schatten van mensen die alles doen om het hun gasten naar de zin te maken. Wij hebben genoten van ons dagelijks uitgebreide ontbijt dat door Tassos en Maria werd geserveerd op ons terras. Maria maakt op verzoek heerlijke griekse gerechten klaar voor een hele schappelijke prijs. Om de dag wordt het appartement helemaal gedaan. (zelfs onze vaat). Terug van het strand stond er een aantal keren een schaal fruit met een karaf wijn klaar. Kortom: verwennerij. Het zwembad werd de hele dag schoongehouden. Om de mooie stranden en kleine baaitjes te bezoeken is een auto wel onmisbaar. Petani Beach ligt op krap 20 minuten rijden. Smalle kronkelweggetjes brengen je naar hele mooie plekjes.

Gereisd met partner in augustus 2014

Appartement Harvest Moon info