Appartement Harvest Moon

Appartement Harvest Moon
9,9

4 tips over Appartement Harvest Moon

kristelderks, 11-10-2014

familierestaurant Atsoupi in het naastgelegen dorpje (op loopafstand) Rifi! Niet mooi, geen uitzicht, geen menukaart, maar erg lieve mensen en fantastisch eten voor heel weinig.

En het strand Petani Beach, ongeveer 20 minuutjes rijden.

Yordy, 1-10-2014
Een auto bij deze accommodatie is aan te raden.
Conny en Frank van Poppel, 21-9-2014

Bezoek Agia Eleni eens. Dit prachtige baaitje ligt op 15minuten rijden van Harvest Moon. In Lixouri aan de haven zit een leuk restaurant Akrogiali waar je heerlijk kunt eten voor een hele schappelijke prijs.

Een bezoek aan de haven van Argostoli en zeeschildpadden kijken is beslist de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Harvest Moon voor je op een rij gezet:

A. Nilas, 1-9-2013

Voor het eten in de avond ben je in een kleine 10 minuten in een iets hoger gelegen dorpje Rifi genaamd. Hier zit een kleine taverne met de heerlijkste gerechten!! Typisch Grieks, eenvoudig in aankleding maar het eten is om je vingers bij af te likken.

Auto is echt nodig hier. Zonder kom je nergens.

Kefalonia is een eiland met zeer veel prachtige stranden die allen de moeite waard zijn.

Weinig supermarkten te vinden, dus sla op tijd boodschappen in zonodig.

We hebben een aantal aanbieders voor Harvest Moon voor je op een rij gezet: