Appartement Harvest Moon

Appartement
Appartement Harvest Moon
9,9

25 reviews over Appartement Harvest Moon in het Nederlands

Als “Heaven” bestaat is het hier!

Jan en Anita.,
16-11-2018

Wat hebben wij een Super vakantie bij lieve Maria en Tassos gehad!

Een geweldig thuis na een dag op stap.

En Poppy die zorgt dat alles enorm schoon is!

De keus om ‘s avonds ook thuis te kunnen dineren is echt fijn; en ze koken het samen echt perfect.

Kortom een team dat weet wat gastvrijheid en verwennen is.

De stilte is daar Goddelijk, zo ontspannen......

Alles een dikke 10!

Fantastische plek om heerlijk tot rust te komen!

Andor Klink,
28-5-2018

Heerlijke vakantie gehad van 11 dagen in Harvest Moon. Tassos en Maria hebben erg mooie appartementen op een rustige plek. Bij de autoverhuurder werd al gevraagd of Tassos ons moest ophalen vanaf de ferry in Lixouri vanwege een omleiding door een afgesloten weg, wat een service! Wij besloten echter de mooie route te nemen om de baai, we hadden toch alle tijd hadden en we hadden de hele dag nog voor ons. Eenmaal aangekomen werden we hartelijk ontvangen met een heerlijk welkomst lunch en een drankje naar keuze. Wij waren met ons zoontje van bijna 2 en ook hij heeft zich uitstekend vermaakt en Maria was erg gek met hem. We zijn veel uit eten geweest in allerlei plaatstje oop kefalonia maar ook vaak op ons balkon gegeten want Maria kan uitstekend koken! In het apartement ligt een menu kaart en ook is er de mogelijkheid om 's ochtends een ontbijt te bestellen. De locatie is prima als uitvalsbasis te gebruiken om het eiland te verkennen.

Waanzinnig

Marjan,
14-10-2017

Wat een geweldige locatie en wat een lieve mensen zijn Tasos en Maria. Zij zorgen werkelijk dat het je aan niets ontbreekt. 4 appartementen en 1 vrijstaand huis dus heerlijk rustig. Wij hadden het vrijstaande huis. Veel privacy heb je hier en heerlijk ruim terras waarvan je zo het zwembad inloopt en prachtige vergezichten hebt.

Eliza was here

Geweldig verzorgt en geweldige locatie.

Johannes en Trees de Vries,
13-9-2017

Net terug van een weekje Kefalonia , we zaten in de appartementen van Harvest Moon. Prima appartement en geweldige verzorging door de eigenaren! Hier word je echt ontzorgt. Super schoon en alles tot in de puntjes verzorgt. Hele mooie ligging met geweldig uitzicht aan alle kanten, de auto is een must en zet in je navigatie 28200 Paliki en je komt voor de deur uit.

Echte aanrader wat ons betreft en super uitvalsbasis om dit geweldige eiland te leren kennen.

fantastisch!

reupkes,
2-8-2017

Net terug van Harvest Moon, wat een mooi appartement en wat een uitzicht en goeie ligging tegenover alle mooie baaitjes en strandjes. Ook dichtbij Lixouri en Argestoli(je kan met pondje over). De service hier is supergoed!! Je kan zelfs eten bestellen en op je eigen balkon eten! Echt proberen, hun menu kaart, het eten is erg goed en zeer betaalbaar!! Goeie bedden en word met grote regelmaat verschoond. Het voelt als een warm bad als je hier bent, kwa persoonlijke benadering en kleinschaligheid. Wij hebben veel gereisd maar dit staat nu echt bovenaan in ons lijstje van beste appartement!.

Huur wel een auto, die heb je nodig!!

In 1 woord geweldig!

Fam. Lindenhof,
24-7-2017

Wat een fantastische accomodatie is dit! Tasos en Maria zijn de meest lieve eigenaren die je kunt wensen. Niks is ze te veel en ze runnen de plek met hart en ziel. Het ligt hoog in de bergen en daardoor wat afgelegen, waardoor het 20 minuten duurt voordat je bij de eerste bakker bent, maar dit heeft veel voordelen. Het is er rustig, je hoort alleen maar krekels en je hebt een fantastisch uitzicht. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en het zwembad is mooi en schoon. Er is altijd genoeg plek en je ligt er regelmatig alleen. In de omgeving zijn veel mooie strandjes, zowel zand als kiezel. Ook kunnen de eigenaren heel lekker koken en word je ontvangen met allerlei lekkere Griekse hapjes. Kortom, een top plek die je maar zelden zo tegen komt!

Jolien & Jenno
17-10-2016

We wisten dat we veel konden verwachten, want de recenties waren hoog. Echter hadden we het niet zoooooo goed verwacht, waauw. Dit hotel overblufte al onze verwachtingen! Tassos & Maria zijn zo'n vriendelijke mensen. Tassos kookt super lekker en we hebben elke dag van het ontbijt genoten en ook 2x avondeten genomen. Zeker een aanrader voor iemand die houd van een prachtig uitzicht, leuke eigenaars, goed eten, ... We zijn net 2dagen terug en missen het al enorm!

Nog altijd heimwee..

Fam. Korthuis
16-9-2016

Via touroperator kwamen we op dit heerlijke plekje terecht.

Het begon al bij aankomst. Vanwege een omleiding konden we het appartement niet vinden. Na een tijdje zocht Tassos (eigenaar) contact met ons op om ons ergens op te pikken, ze maakten zich blijkbaar al zorgen :). Eenmaal aangekomen, werden we vriendelijk ontvangen door Tassos & Maria en stond er, nadat we onszelf hadden opgefrist, een heerlijke lunch voor ons klaar met huisgemaakte lekkernijen.. Een superfijn begin van de vakantie. Kefalonia is echt een prachtig eiland om te verkennen met de huurauto. En Harvest Moon is een mooie, rustige plek. Het complex en ons huis was superschoon. Tassos & Maria laten je lekker je eigen gang gaan en als er wel wat is kun je gelijk bij ze terecht. Het is zeker ook hun gastvrijheid waardoor we daarna altijd hebben gezegd: hier komen we nog eens weer! Soms stond er ineens een flesje wijn koel in het appartement, of een schaal met vers fruit. En Maria's eten smaak heerlijk. Kortom. nog altijd heimwee...

Geweldig!

Nienke
29-5-2016

Wij verbleven in de suite op de bovenste verdieping. Dat is ons bijzonder goed bevallen! De suite bestaat uit een woonkamer met keuken en eettafel en een trapje naar een grote open verdieping met een heerlijk bed met zeer goede matras. Boven het bed is een airco. Er zit een groot balkon bij dat alleen vanuit het appartement bereikbaar is. Voor de deur naar het balkon zit een goede hordeur, die je dus 's nachts prima open kunt laten. De keuken is voorzien van een koffiezetapparaat, een tosti-apparaat, koelkast met vriesvak en een magentron. Het fornuis hebben wij niet gebruikt, want Tasos kookt echt geweldig! Ook het ontbijt is heerlijk en ruim voldoende. Allemaal de dag tevoren te bestellen en voor de avondmaaltijd is er een kaart waaruit je kunt kiezen. Wij hebben in onze week verblijf 2x hier gegeten en elke dag ontbeten. Verder voor wat de vriendelijkheid van Tasos en Maria sluiten we ons volledig aan bij de eerdere berichten. Lieve, bescheiden mensen die je alle ruimte geven!

Unieke plek!

Machteld & Jacques
2-9-2015

Wat een unieke plek en wat een uniek echtpaar die deze appartementen in beheer heeft! Maria en Tasos doen, samen met hun lieve assistente Ramona, niets anders dan hun gasten zo goed mogelijk te verwennen. En dat gaat inderdaad op een zeer onopvallende manier. Knap hoor!

We wisselden de dagen rond het zwembad af met leuke ritjes over het eiland. Die ritjes gingen naar bekende plekken als de dorpjes Asos en Fiskardo, de hoofdstad Argostoli, het klooster en de wijnmakerij van Gerasimos en de twee grotten in de buurt van Sami.

De vaartochtjes met de ferry vonden we zeker geen bezwaar.

Van Ramona kregen we de tip om voor een dagje aan het strand te kiezen voor de baai van Arthenas. Dit ligt helemaal in het noorden van het schiereiland Paliki, zo’n halfuurtje rijden. In vergelijking met andere bezochte strandjes als (Petani, Mirtos en Antisamos) is het hier een stuk rustiger en kom je veel minder stenen tegen in de zee.

Wij gaan hier zeker een keer terugkomen!

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Harvest Moon in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Harvest Moon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.