Appartement Harvest Moon

Meer appartement info

45 reviews over Appartement Harvest Moon

• 10Marcel26-07-2020

Puur genieten en veilig

We verbleven hier twee weken. Tasos & Maria zijn de meest gastvrije en attente uitbaters die we kennen en op heel het eiland eten we nergens anders zo lekker. De schoonmaak is heel regelmatig en goed. Het uitzicht prachtig en het zwembad is als nieuw. Met slechts vijf appartementen is het er heerlijk rustig. In het bijzonder wil ik vermelden dat het hier veiliger is dan in Nederland in verband met Corona. Alle maatregelen die nodig zijn worden genomen en men heeft het beter geregeld dan in Nederland. Daarbij heb je nergens last van de regeltjes. Dus bij twijfel gewoon boeken en genieten. Kefalonia is heel divers en met name de stranden zijn fantastisch. In het bijzonder wil ik nog het Lixouri Animal Fund vermelden. Een vrijwilligers organisatie waar ook de burgemeester toe behoort die zich inzet voor alle verlaten honden en katten op het eiland. Je kunt ze helpen door voedsel en spullen te doneren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9H van Dalen20-07-2020

Rust, gastvrijheid, ruimte, schoon

Wanneer je van rust houdt is dit een heerlijke plek. Heerlijk slapen dus. De appartementen zijn erg netjes en worden goed schoongemaakt. Let op; wij reizen in Corona tijd, alles is hier PERFECT geregeld, de zonbedden worden gedesinfecteerd, er is echt overal aan gedacht. Zoals eerder vermeld zijn de eigenaren super gastvrij, zij spreken redelijk goed engels. Je kunt ook bij hen geweldig ontbijten en dineren en dat voor een prima prijs. Je kunt hier dus ook in de zomer van 2020 prima verblijven ondanks Covid 19.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    10Sirous Koliaea26-09-2019

Geweldige reis Kefalonia

Wij hebben als gezin een geweldige tijd gehad bij Harvest Moon (laatste twee weken van augustus). De eerste dag werden we hartelijk ontvangen door Maria en Tasos en verwend met een heerlijke lunch. De eigenaren en de werkster zijn erg gastvrij en lief. De accommodatie is mooi gelegen tussen de bergen, ideaal dus om even tot rust te komen. Verder is het een mooi appartementje en een prima zwembad. Kortom, Harvest Moon is een geweldige vakantieplek, vooral door de gastvrije en lieve mensen die altijd voor je klaarstaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Wim en Yvon25-06-2019

Helemaal top

wat een waanzinnig mooi locatie en wat wordt je hier verwend. Dagelijks wordt alles schoongemaakt en om de dag schone lakens en schoon beddengoed. Maria en Tassos zijn twee giganten waarbij gastvrijheid zeer hoog in het vaandel staat en vergeet ook niet bij hun te eten. De kookkunsten van deze 2 zijn enorm en voor de prijs hoef je het niet te laten. Het eiland vonden wij één groot feest, en heerlijk rustige zo eind mei begin juni. Wij komen hier zeker terug

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Jan en Anita.16-11-2018

Als “Heaven” bestaat is het hier!

Wat hebben wij een Super vakantie bij lieve Maria en Tassos gehad! Een geweldig thuis na een dag op stap. En Poppy die zorgt dat alles enorm schoon is! De keus om ‘s avonds ook thuis te kunnen dineren is echt fijn; en ze koken het samen echt perfect. Kortom een team dat weet wat gastvrijheid en verwennen is. De stilte is daar Goddelijk, zo ontspannen...... Alles een dikke 10!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Andor Klink28-05-2018

Fantastische plek om heerlijk tot rust te komen!

Heerlijke vakantie gehad van 11 dagen in Harvest Moon. Tassos en Maria hebben erg mooie appartementen op een rustige plek. Bij de autoverhuurder werd al gevraagd of Tassos ons moest ophalen vanaf de ferry in Lixouri vanwege een omleiding door een afgesloten weg, wat een service! Wij besloten echter de mooie route te nemen om de baai, we hadden toch alle tijd hadden en we hadden de hele dag nog voor ons. Eenmaal aangekomen werden we hartelijk ontvangen met een heerlijk welkomst lunch en een drankje naar keuze. Wij waren met ons zoontje van bijna 2 en ook hij heeft zich uitstekend vermaakt en Maria was erg gek met hem. We zijn veel uit eten geweest in allerlei plaatstje oop kefalonia maar ook vaak op ons balkon gegeten want Maria kan uitstekend koken! In het apartement ligt een menu kaart en ook is er de mogelijkheid om 's ochtends een ontbijt te bestellen. De locatie is prima als uitvalsbasis te gebruiken om het eiland te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Marjan14-10-2017

Waanzinnig

Wat een geweldige locatie en wat een lieve mensen zijn Tasos en Maria. Zij zorgen werkelijk dat het je aan niets ontbreekt. 4 appartementen en 1 vrijstaand huis dus heerlijk rustig. Wij hadden het vrijstaande huis. Veel privacy heb je hier en heerlijk ruim terras waarvan je zo het zwembad inloopt en prachtige vergezichten hebt.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Johannes en Trees de Vries13-09-2017

Geweldig verzorgt en geweldige locatie.

Net terug van een weekje Kefalonia , we zaten in de appartementen van Harvest Moon. Prima appartement en geweldige verzorging door de eigenaren! Hier word je echt ontzorgt. Super schoon en alles tot in de puntjes verzorgt. Hele mooie ligging met geweldig uitzicht aan alle kanten, de auto is een must en zet in je navigatie 28200 Paliki en je komt voor de deur uit. Echte aanrader wat ons betreft en super uitvalsbasis om dit geweldige eiland te leren kennen.

Gereisd met partner in september 2017

• 10reupkes02-08-2017

fantastisch!

Net terug van Harvest Moon, wat een mooi appartement en wat een uitzicht en goeie ligging tegenover alle mooie baaitjes en strandjes. Ook dichtbij Lixouri en Argestoli(je kan met pondje over). De service hier is supergoed!! Je kan zelfs eten bestellen en op je eigen balkon eten! Echt proberen, hun menu kaart, het eten is erg goed en zeer betaalbaar!! Goeie bedden en word met grote regelmaat verschoond. Het voelt als een warm bad als je hier bent, kwa persoonlijke benadering en kleinschaligheid. Wij hebben veel gereisd maar dit staat nu echt bovenaan in ons lijstje van beste appartement!.

Huur wel een auto, die heb je nodig!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Fam. Lindenhof24-07-2017

In 1 woord geweldig!

Wat een fantastische accomodatie is dit! Tasos en Maria zijn de meest lieve eigenaren die je kunt wensen. Niks is ze te veel en ze runnen de plek met hart en ziel. Het ligt hoog in de bergen en daardoor wat afgelegen, waardoor het 20 minuten duurt voordat je bij de eerste bakker bent, maar dit heeft veel voordelen. Het is er rustig, je hoort alleen maar krekels en je hebt een fantastisch uitzicht. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en het zwembad is mooi en schoon. Er is altijd genoeg plek en je ligt er regelmatig alleen. In de omgeving zijn veel mooie strandjes, zowel zand als kiezel. Ook kunnen de eigenaren heel lekker koken en word je ontvangen met allerlei lekkere Griekse hapjes. Kortom, een top plek die je maar zelden zo tegen komt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Appartement Harvest Moon info