Appartement Galini

Appartement
Appartement Galini
8,8

50 reviews over Appartement Galini in het Nederlands

Heerlijk appartement met mooi uitzicht

angela,
29-1-2019

De eigenaresse is aardig en zie je verder eigenlijk amper. Wij hadden het appartement op de begane grond met uitzicht op de zee. Je kon zo naar beneden lopen naar het prive strandje, dat was hooguit 1 minuut. Vlakbij zijn nog 2 fantastische strandjes. Je moet wel overal betalen voor de ligbedden en parasols, maar dat het duurst was 7 euro. Er waren diverse kattten en kittens, en die kwamen ook ons appartement binnen dus daar moet je wel rekening mee houden. Het appartement was zeer simpel maar groot. Alleen in de keuken misten wij dingen, dat was niet echt compleet en koken kan je er amper, er is alleen een electrisch kookplaatje. Het eiland is niet zo heel groot en met 3 dagen rondrijden heb je alles wel gezien. Hou er wel rekening mee dat de benzine duurder is dan in NL! Ook de prijzen in de supermarkt vielen erg tegen. Het is geen goedkoop vakantieland meer!! alleen uit eten is redelijk geprijst. Mooie stranden!

Gereisd met partner in september 2018

Voor het geld kun je beter krijgen

Eric & Ilona,
15-8-2018

Kefalonia blijft een mooi eiland en het verveelt ons na de zesde keer nog steeds niet. We hebben drie keer verbleven in dit appartement, maar deze boeken we niet meer. Service is bij de eigenaresse niet te vergelijken met andere appartementen die we hebben gehad zoals een fles water in de koelkast bij aankomst ontbreekt, korting op airco en kluisje om de btw te compenseren. Het gaat niet om die paar euro, maar ons het gebaar. Dag van vertrek geen douche of omkleed mogelijkheid. Terwijl de hele dag de kamers leeg stonden. Hotel Lassi kenden ons nog en we konden er douchen, omkleden en we kregen een fles water mee voor vertrek! Schoonmaak is ook niet meer zoals het was en twee keer toe de deur open laten staan. Dit jaar waren er veel toeristen van omliggende landen en de sfeer is hierdoor niet beter op geworden. Privé strand lag een berg zwerfafval tot heroïne spuit toe in de hoek.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerljk 😍

T. Langedijk,
25-7-2018

Simpel maar goed appt. met goede bedden en goede douche. Wij hadden zij zeezicht maar wel een lekker balkon in de schaduw. Heel dicht bij 2 verschillende strandjes met ligbedden en voor de deur ook nog een prachtig prive strandje! 5/10 minuten lopen naar t dorp en 15 minuten naar de stad Argistolus. Auto huren want het is echt een prachtig eiland ❤ lieve mensen, heerlijk eten (echt overal) winkel dichtbij. Alleen moet je wel goed kunnen lopen want alles is steil!

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische vakantie!

Amy Vermaas,
16-6-2018

Prachtig appartement op een rustige locatie, vlak bij strand. Supermarkt vlakbij en vell heerlijke restaurantjes

Gereisd met vrienden in juni 2018

Echt Grieks appartement - fantastisch-

Fam. Rispens,
8-9-2017

Fantastisch uitzicht op zee. Elke avond zonsondergang kunnen zien. Directe nabijheid van zandstrandje met parasols en ligbedden. plm. 500 m lopen. Geen minpunten.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een heerlijke plek!

Marjolein,
28-6-2017

Wij hadden een studio zeezicht op de begane grond, in één woord geweldig. Heerlijke bedden (best bijzonder in Griekenland), ruime badkamer met goeie douche en alles wat je nodig hebt. Heerlijk terras met adembenemend uitzicht en.... rust! Alles (supermarkt, restaurants, souvenirwinkels, autoverhuur) op loopafstand in de buurt. Niet geschikt voor kleine kinderen of mensen slecht ter been, maar een droomvakantie voor mensen die heerlijk rustig hun vakantie willen doorbrengen in een prachtige omgeving. Klein privé strandje beneden, maar ook vele grotere stranden op loopafstand in de omgeving. Mooie wandelingen gemaakt langs de kust door de bossen. Veel gezellige eettentjes en cocktailbars op loopafstand. Huur een auto voor een aantal dagen om het eiland verder te ontdekken, zeker de moeite waard. Zeer vriendelijke eigenaresse die je alleen bij aankomst en bij vertrek ziet, maar je krijgt haar telefoonnummer voor als er iets is. Wij vertrokken ´s avonds pas en mochten de hele dag gewoon nog van de studio gebruik maken, heerlijk relaxt.

Gereisd met partner in juni 2017

Super

Pb
24-8-2016

Erg schoon appartement. Wel beetje gedateerd en bij elkaar geraapt interieur maar alles is aanwezig en zeer schoon. Wel appartement met zeezijde boeken, prachtig uitzicht, anders kijk je op parkeerterrein uit. Ontzettend lieve en behulpzame mensen zijn de Grieken. Heerlijk strandje met eettentje op 300 meter. Topvakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Rustig, goede locatie, schoon

Helena
29-6-2016

Heerlijk rustig complex, ligt aan het einde van de hoofdstraat van Lassi. Eigenaresse Doris is ontzettend vriendelijk. Geen receptie aanwezig en ze woont zelf niet op het complex maar bij aankomst krijg je haar visitekaartje met telefoonnummer dat je ten alle tijde kan bellen. Studio's zijn schoon, keukenblok met 2 kookpitjes, waterkoker en koffiezetapparaat. Koelkast met vriesvakje en 3 pannen en wat bestek, voldoende maar niet uitgebreid. Voor Griekse begrippen prima badkamer en erg goede bedden met Coco-Mat matrassen. Wifi deed het bij ons prima.

Strandje (kiezel/zand) bij het complex is klein maar fijn en heel mooi, geen faciliteiten en zeker niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Dit geldt overigens voor het hele complex, de route naar de hoofdweg is best een flinke helling. Supermarkt zit bovenaan de weg en heeft alles wat je nodig kan hebben. Een keur aan restaurantjes zijn aanwezig aan de hoofdweg.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Fantastisch uitzicht en heerlijk rustig

Sjanie
25-6-2016

Wij hadden volgens mij mooiste appartement qua uitzicht , dat is de twee kamer appartement met zee zicht ,nr 6 Echt geweldig met 2 balkons, je hoort continue de zee Heerlijk rustig , je hoort alleen vogels en krekels , heerlijk geslapen Inderdaad zou er veel meer te maken zijn van de tuin , beetje jammer van zo'n mooi locatie Appartement zelf , erg keurig , alles aanwezig en alles doet het prima, ook erg schoon De drukte en gezelligheid kan je zelf opzoeken , aan de lange straat met restaurantjes ,barretjes en shops is genoeg drukte , ook veel keuze qua restaurants Strandje beneden is erg mooi , wij gingen daar af en toe heen voor een uurtje , omdat het strandje een beetje in een kom ligt , heb je er erg weinig wind Ik mis nu mijn mooie uitzicht al , wij gaan nooit een tweede keer ergens heen , maar ik bewaar mooie herringeringen aan deze vakantie . Kefalonia is prachtig , we hebben 3 dagen een motor gehuurd en veel gezien WiFi is ook prima op de kamers en op balkon !

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige ervaring, mooie plek.

Jan en Maggie
13-5-2016

Doris, de eigenaresse is een geweldige vrouw, bij aankomst in het donker en vroeg in het seizoen met haar eigen auto ons naar Argostelli gereden om boodschappen te doen. We gaan zeker een keer terug.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Galini in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Galini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.