Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.8Inrichting
  • 8.1Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

52 Reviews over Galini

• 9Nathan Meijer29-08-2022

Precies wat ik verwacht in Griekenland

Klein appartement met alle functionaliteiten die wij nodig hadden. Prima badkamer met fijne douche, fijn balkon, heerlijke bedden en een goed werkende airco (voor 5 euro per dag). Hele vriendelijke eigenaresse die je niet veel ziet, maar met een vraag kon je altijd bij haar terecht. De locatie is verder ook echt goed. Verschillende strandjes op loopafstand en binnen 10 minuten lopen ben je in de straat waar alle restaurants van Lassi zijn. Daarnaast op 20 minuten lopen van de hoofdstad Argostoli wat ook echt een aanrader is om naar toe te gaan! Wij kijken terug op een heerlijke vakantie.

• 7Natuur
  • 8Eric & Ilona21-09-2019

Tenslotte weet je wat je krijgt

Wederom toch weer naar Kefalonia gegaan en geboekt bij ons bekende appartementencomplex Galini. Tenslotte weet je wat je krijgt. De bedden en kussen zijn er uitstekend en wij slapen tot de volgende morgen door (geen geluid, lichtinval, voorbij komend verkeerd of humeurige mede vakantiegangers). Ruime kamer, goede douche. Uitrusting keuken weten we niet, want we ontbijten er alleen (vlakbij supermarkt). De schoonmaak is 100% verbeterd, afvalhoop aan strand is opgeruimd en er is nieuw huiskat (grijs met wit). Liever katten dan muizen! Skala en Fiskardo zal onze voorkeur hebben qua locatie, maar weinig pakket aanbieders. Daar zijn luxer accommodaties en het bruist meer. Argastoli is goed opgeknapt net als het vliegveld. We komen weer terug!

• 9angela29-01-2019

Heerlijk appartement met mooi uitzicht

De eigenaresse is aardig en zie je verder eigenlijk amper. Wij hadden het appartement op de begane grond met uitzicht op de zee. Je kon zo naar beneden lopen naar het prive strandje, dat was hooguit 1 minuut. Vlakbij zijn nog 2 fantastische strandjes. Je moet wel overal betalen voor de ligbedden en parasols, maar dat het duurst was 7 euro. Er waren diverse kattten en kittens, en die kwamen ook ons appartement binnen dus daar moet je wel rekening mee houden. Het appartement was zeer simpel maar groot. Alleen in de keuken misten wij dingen, dat was niet echt compleet en koken kan je er amper, er is alleen een electrisch kookplaatje. Het eiland is niet zo heel groot en met 3 dagen rondrijden heb je alles wel gezien. Hou er wel rekening mee dat de benzine duurder is dan in NL! Ook de prijzen in de supermarkt vielen erg tegen. Het is geen goedkoop vakantieland meer!! alleen uit eten is redelijk geprijst. Mooie stranden!

• 7Eric & Ilona15-08-2018

Voor het geld kun je beter krijgen

Kefalonia blijft een mooi eiland en het verveelt ons na de zesde keer nog steeds niet. We hebben drie keer verbleven in dit appartement, maar deze boeken we niet meer. Service is bij de eigenaresse niet te vergelijken met andere appartementen die we hebben gehad zoals een fles water in de koelkast bij aankomst ontbreekt, korting op airco en kluisje om de btw te compenseren. Het gaat niet om die paar euro, maar ons het gebaar. Dag van vertrek geen douche of omkleed mogelijkheid. Terwijl de hele dag de kamers leeg stonden. Hotel Lassi kenden ons nog en we konden er douchen, omkleden en we kregen een fles water mee voor vertrek! Schoonmaak is ook niet meer zoals het was en twee keer toe de deur open laten staan. Dit jaar waren er veel toeristen van omliggende landen en de sfeer is hierdoor niet beter op geworden. Privé strand lag een berg zwerfafval tot heroïne spuit toe in de hoek.

• 9T. Langedijk25-07-2018

Heerljk 😍

Simpel maar goed appt. met goede bedden en goede douche. Wij hadden zij zeezicht maar wel een lekker balkon in de schaduw. Heel dicht bij 2 verschillende strandjes met ligbedden en voor de deur ook nog een prachtig prive strandje! 5/10 minuten lopen naar t dorp en 15 minuten naar de stad Argistolus. Auto huren want het is echt een prachtig eiland ❤ lieve mensen, heerlijk eten (echt overal) winkel dichtbij. Alleen moet je wel goed kunnen lopen want alles is steil!

• 10Amy Vermaas16-06-2018

Fantastische vakantie!

Prachtig appartement op een rustige locatie, vlak bij strand. Supermarkt vlakbij en vell heerlijke restaurantjes

• 9Fam. Rispens08-09-2017

Echt Grieks appartement - fantastisch-

Fantastisch uitzicht op zee. Elke avond zonsondergang kunnen zien. Directe nabijheid van zandstrandje met parasols en ligbedden. plm. 500 m lopen. Geen minpunten.

• 9Marjolein28-06-2017

Wat een heerlijke plek!

Wij hadden een studio zeezicht op de begane grond, in één woord geweldig. Heerlijke bedden (best bijzonder in Griekenland), ruime badkamer met goeie douche en alles wat je nodig hebt. Heerlijk terras met adembenemend uitzicht en.... rust! Alles (supermarkt, restaurants, souvenirwinkels, autoverhuur) op loopafstand in de buurt. Niet geschikt voor kleine kinderen of mensen slecht ter been, maar een droomvakantie voor mensen die heerlijk rustig hun vakantie willen doorbrengen in een prachtige omgeving. Klein privé strandje beneden, maar ook vele grotere stranden op loopafstand in de omgeving. Mooie wandelingen gemaakt langs de kust door de bossen. Veel gezellige eettentjes en cocktailbars op loopafstand. Huur een auto voor een aantal dagen om het eiland verder te ontdekken, zeker de moeite waard. Zeer vriendelijke eigenaresse die je alleen bij aankomst en bij vertrek ziet, maar je krijgt haar telefoonnummer voor als er iets is. Wij vertrokken ´s avonds pas en mochten de hele dag gewoon nog van de studio gebruik maken, heerlijk relaxt.

• 9Pb24-08-2016

Super

Erg schoon appartement. Wel beetje gedateerd en bij elkaar geraapt interieur maar alles is aanwezig en zeer schoon. Wel appartement met zeezijde boeken, prachtig uitzicht, anders kijk je op parkeerterrein uit. Ontzettend lieve en behulpzame mensen zijn de Grieken. Heerlijk strandje met eettentje op 300 meter. Topvakantie gehad!

• 8Helena29-06-2016

Rustig, goede locatie, schoon

Heerlijk rustig complex, ligt aan het einde van de hoofdstraat van Lassi. Eigenaresse Doris is ontzettend vriendelijk. Geen receptie aanwezig en ze woont zelf niet op het complex maar bij aankomst krijg je haar visitekaartje met telefoonnummer dat je ten alle tijde kan bellen. Studio's zijn schoon, keukenblok met 2 kookpitjes, waterkoker en koffiezetapparaat. Koelkast met vriesvakje en 3 pannen en wat bestek, voldoende maar niet uitgebreid. Voor Griekse begrippen prima badkamer en erg goede bedden met Coco-Mat matrassen. Wifi deed het bij ons prima.

Strandje (kiezel/zand) bij het complex is klein maar fijn en heel mooi, geen faciliteiten en zeker niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Dit geldt overigens voor het hele complex, de route naar de hoofdweg is best een flinke helling. Supermarkt zit bovenaan de weg en heeft alles wat je nodig kan hebben. Een keur aan restaurantjes zijn aanwezig aan de hoofdweg.

Appartement Galini info

• CafeNiet beschikbaar