Appartement Eleana

5 reviews over Appartement Eleana in het Nederlands

Achterhaald complex

Anoniem
16-6-2013

Wij vonden het complex niet voldoen aan de zoover normen.

Handdoeken die niet schoon waren stinkende badkamer. Het raampje moest open blijven staan volgens opgeplakte brief in badkamer. Veel te weinig keukengerei eigenlijk bijna niets. Afgebladderde deuren .geen privacy op balkon. Afscheiding met plantenbakken waar geen planten in stonden!!

Prima accommodatie en gunstig gelegen

jorn kielman
31-10-2011

We hebben er een fantastische vakantie gehad. Accommodatie is prima. Gunstig gelegen en ruim opgezet. Kamers zijn prima. Keuken stelde niet veel voor, maar dat maakte niet uit, daar we slechts 2x thuis hebben gegeten. Voor een eenvoudige maaltijd is de kitchenette overigens prima geschikt.

Schoon, netjes, personeel is vriendelijk

Els en Jan
2-7-2011

Appartementen Eleana in Skala ligt op de rand van het dorp en 500 meter van het lange brede strand. Het stand heeft ook zand en weinig kiezelsteentjes. De appartementen liggen naast het hotel en hebben elk hun eigen zwembad en bar. Het ontbijt kun je nemen bij het hotel. De appartementen van Eleana en zwembad plus bar worden onderhouden door Marianne. Wat een vriendelijke en praatgrage vrouw is uit Bulgarije, die zeer goed engels spreekt. Je kunt er heerlijk wandelen. Scooters en auto's kun je zeer goed in het dorp huren bij Pefonis. Zonder borg en goedkoop. Restaurants en bars zijn ruim aanwezig in het dorp en er zijn vier supermarkten. Tip; een leuk restaurant aan het strand is Victor. Victor zelf is oud voetballer van AFK Athene en het restaurant beheert hij met zijn twee zonen en broer. Het bed en matras? Een heerlijk twee persoons bed met een matras die zeer goed is voor je rug en gezondheid.

Aanrader!

Esther
2-10-2010

Ik ben het bijna volledig met bovenstaande eens. Wij hadden gelukkig geen last van de brandende zon op het balkon, maar wel van de harde matrassen! Dat was echt het enige minpunt.

Tip voor de komende gasten: huur een autootje! Het eiland is prachtig, maar niet te verkennen zonder.

Eenvoudige, uitstekend onderhouden studio's

M.C. van de Lindt
2-9-2010

Het complex wordt uitstekend onderhouden en is van dezelfde eigenaar als Hotel Marietta (op 75 m). De studio's worden dagelijks perfect schoongemaakt en om de 2 dagen wordt het linnengoed gewisseld. De studio's zijn ruim met veel bergruimte. De badkamer ziet er verzorgd uit en de warmwatervoorziening is perfect. De inrichting is netjes, maar sober. Zo ontbreekt bv een koffiezetapparaat en is het elektrisch kookplaatje minimaal. De meeste balkons liggen de hele dag pal in de (vooral zomers brandende) zon. Een eenvoudige en bedienbare zonwering op het balkon zou geen overbodige luxe zijn. De appartementen liggen 10 min lopen van Skala en het strand. Het strand, op het laatste stukje via een hellende weg of trap te bereiken, is breed en ca. 2,5 km lang. Het bestaat uit (grof/fijn) zand, maar aan de waterkant (en in het water) uit kiezels en loopt snel af in zee. Skala is klein, vrij Engels georienteerd en gezellig met prima restaurantjes.

Ondanks wat minpuntjes is Eleana dus een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eleana in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eleana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eleana scoort een 7.33 uit 10 op basis van 5 reviews.