Appartement Efrosini

Meer appartement info

25 reviews over Appartement Efrosini

• 2019
    9Anja11-06-2019

Geweldig verblijf. Lieve vriendelijke mensen. Vlakbij strand. Heerlijke restaurantjes in de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

7Lia van Gool16-09-2016

Aardige plek maar niet meer dan 8 dagen

Effrosini Katelios Kefalonie, ontvangst ging erg gehaast, geen warm welkom! Aardig appartement met uitzicht op een boom, die gebruikt werd door de katten om naar boven te klimmen, nou hebben wij echt geen hekel aan katten, maar een stuk of vier van deze beestjes is wel een beetje veel, waardoor je de balkondeur dicht moest houden anders lagen ze op bed. Een akelige houten bank en tafel wat echt niet lekker zat stond op balkon , en dan de bedden, verschrikkelijk hard! Ruimte binnen was goed, en de badkamer perfect, een afsluitbare douchecabine. Veel Engelse , geen schreeuwende meute maar keurige mensen, wel jammer dat alles erg Engels gericht is, en voel je je als niet Engelse gast niet erg welkom! Kortom voor ons geen herhaling!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Harry06-06-2016

Prachtig en rustig

Half mei is het nog de rustige periode op dit overigens niet al te toeristische eiland. In het dorpje Katelios is verder niets te beleven. Een aantal goede restaurants, 2 minimarkets, bakkerij en een paar kleine winkeltjes met vooral souvenirs. Voor de rustzoekers een prachtige locatie. In deze periode is het weer prachtig met temperaturen van tussen de 20 en 25 graden. Af en toe een dagje met wat bewolking en een enkel regenbuitje. De natuur is in april - mei op z'n mooist, prachtige wandelomgeving als je goed ter been bent. Over Efrosini niets dan goeds, appartement prima maar karig uitgerust (dus op 'zn Grieks), elke dag schoonmaak, mooie tuin met vooral fruitbomen en zwembad (alleen hier WIFI). Paar honderd meter lopen naar het strand en piepklein centrum.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10henk en aly onderstijn27-08-2015

helemaal goed

wij hadden een geweldig plekje,een vrijstaand appartement, heerlijk rustig en overal dichtbij de schoonmaak was prima en en een fijne poolbar met een kok die alles maakte wat je wilde en ook nog lekker.kortom een prima plek om te verblijven.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Jolanda Triemstra15-06-2015

Een Geweldige vakantie

Appartement Efrosini geweldig Erg vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Jelma Sparenberg12-05-2015

mooi kleinschalig parkje!

Wij waren hier begin mei 2015. Efrosini stond niet aangegeven maar we herkenden het van de foto's van internet .Het ligt in een heel rustig gedeelte van Kefalonia.Heerlijke geuren van de sinaasappelbomen die op het park staan! Schoonmaak was prima en vriendelijk. Harde bedden. Zwembad heel mooi en de prijzen aan de bar gunstig. Vriendelijke eigenaren die nog druk waren met de voorbereidingen voor het zomerseizoen. Ons appartementje lag naast veldje met daarachter kippetjes en kalkoenen en een haan die 's nachts wel meerdere keren even van zich liet horen maar daar zijn oordopjes voor!! Zwembad was perfect en heel schoon! kitchenette heel karig uitgerust. Maar over het algemeen een dikke voldoende!! 7,5

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8Peter06-09-2012

Heerlijke plek om te zijn

Accomodatie is mooi gelegen! Tuin goed onderhouden, lekker zwembad met leuke bar voor een drankje en een snack. de appartementen zijn ok. Slaapbank is erg matig en eigenlijk ongeschikt om op te slapen. Dicht bij strand met aantal leuke en goede restaurants. Personeel is heel vriendelijk. Na aankomst stonden er na een paar minuten twee eenpersoonsbedden voor onze kinderen bij ipv de slaapbank. Restaurant Jerry vlakbij dit appartement gelegen is zeer de moeite waard. We hebben heerlijk genoten!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Svenja17-11-2011

Vriendelijke barman, gastvrij, dicht bij strand

weinig touristen, lekker eten, veel restaurantjes die niet duur zijn en zeer gastvriendelijk land!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Mir19-10-2010

alles bij de hand op een rustige plek

Appartement Efrosini bestaat uit verschillende losse gebouwtjes gelegen tussen de fruitbomen. De appartementen zijn pas opgeknapt. Ruim van opzet, fijne bedden, t.v., airco (gratis), horren in de ramen, alleen de keukeninventaris laat te wensen over. Maar als je dan voor €40 met 4 personen in het 200 meter verder gelegen Jerry's Elliniko heerlijk kunt eten is de keuze gauw gemaakt! Je bent per slot van rekening op vakantie! Het zwembad is schoon. Onze kinderen van 9 en 13 hebben zich goed vermaakt op de luchtbedden die de glijbanen moesten vervangen. De appartementen worden ook bijna dagelijks schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Een supermarkt naast de deur en het zandstrand op loopafstand. Hier kunnen ook motorbootjes worden gehuurd. Het is ons prima bevallen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Stefan19-09-2010

Hopelijk weer een keer terug

Zijn in augustus 2010 in een gerenoveerd apt van Efrosini geweest. Dit was met twee kinderen van 10 en 14 jaar niet erg groot, maar goed te doen. Je slaapt eigenlijk met z'n allen bij elkaar, omdat er geen, door een deur, afgesloten slaapkamer is. Er is wel een supergroot balkon aan de achterzijde, dus leefruimte genoeg. Fijn ook dat de airco zonder extra kosten gebruikt kon worden. Bij aankomst ontbrak er nogal wat inventaris, maar bij navraag werd dit snel aangevuld. Jammer was alleen het minibarformaat koelkast. We voelden ons er prima thuis, mede door het "ouderwetse" Griekse beleid van niet te moeilijk doen. Bus kan niet bij apt komen, dus je wordt boven aan de weg uitgezet. Helaas stuurde de chauffeur ons de verkeerde kant uit en duurde het een half uur voordat we Efrosini hadden gevonden. Is eigenlijk heel makkelijk, maar ja, als je niet weet waar het is... Hopen zeker nog een keer terug te komen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette