Appartement Efigenia

• 7.8Inrichting
  • 7.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

17 Reviews over Efigenia

• 8Martino21-10-2010

Prima ligging, rustig gelegen net buiten Sami.

Een weekje gelogeerd in studio type a in huize Efigenia, Sami Kefalonia. Complex is rustig gelegen. Goede plek om van hieruit iets te ondernemen. Studio is een beetje aan de krappe kant en is gelegen op de begaane grond. Bed moet schuin staan anders kan de balkondeur niet openen en er zijn geen nachtkastjes. Klein balkon maar. Studio was schoon en redelijk goed ingericht. Ook het keukentje was voorzien van al het nodige. Voor twee personen is het net te doen. Wij zouden hier met twee personen niet voor drie weken willen verblijven. Dan toch wel te klein. Voor een weekje en voor 1 persoon is het zeker te doen. Appartementen zijn daarentegen ruimere en beter gelegen Bij het complex is een prima zwembed met een tuin. In de tuin zou net iets meer boompjes of struikjes mogen staan. Verder een prima compex. Dorpje Sami op ongeveer 20 min lopen.

• 7..11-09-2010

Geweldig eiland, appartement iets minder

Samen met mijn vriend dit jaar naar Kefalonia en Ithaki geweest in juli. Eerste week verbleven we in huize Efigenia. Het ligt een beetje landinwaarts, maar het is prima aan te lopen naar de boulevard van Sami. Je zit hierdoor wel echt tussen de Grieken in met al hun geiten (waarvan je de belletjes 's nachts hoort rinkelen, niet storend hoor!). Zwembad is prima, groot genoeg om lekker een duik in te nemen. Verder is de tuin inderdaad slecht onderhouden. Het zou veel mooier gemaakt kunnen worden. Het appartement zelf beviel prima, niet te groot, alles aanwezig. Met name de airco is bij 40 graden erg fijn. Verder is het eiland erg mooi en er valt veel te zien. Tip: huur een auto, het eiland is te groot voor scootertjes. Tip 2: Bezoek 's ochtends de hoofdstad, bij de haven zwemmen dan zeeschildpadden, erg leuk om te zien! Verder weet de hostesss natuurlijk alles op te noemen ;) Deze vonden we trouwens ook erg goed.

• 7Bas van der Steld19-02-2010

Wel aardig

Vanuit een ander vakantiehuis in Ithaki hiernaartoe was wel even wennen. Eerst beneden in het bezemhok gestopt (studio), na wat klagen en bijbetalen naar wat grotere kamer gegaan. Eenvoudige appartementen.

• 8van abbes02-08-2009

fijn appartement

Mooi en rustig appartement met lekker zwembad en ruim balkon op loopafstand van aardig strandje en levendig plaatsje Sami. Tuin van het complex wel kaal. Airco erg lekker gezien de warme temperaturen. Deskundige en vriendelijke hostess

• 7Essie26-07-2009

ok voor een weekje

Op zich best aardig complexje. Wij zaten in de kleinere studio beneden. De trap van boven komt uit op het terrasje van de studio waardoor je niet echt rustig zit. Het andere terrasje is niet zo groot dat er een tafel kan staan, en tegen de avond te warm om op te zitten. Bed enorm hard (zoals de meeste in Griekenland). Koelkast maaktje nogal wat kabaal. Brochure zegt 2x in de week wissel van handdoeken etc, maar als je maar een week blijft is de 2e keer op de vertrekdag, dus die schone handdoeken zijn dan niet meer voor jou! Het zwembad was prima, maar helaas werd er tijdens ons verblijf wel 3x onderhoud aan gepleegd waardoor we regelmatig niet konden gaan zwemmen. Erg jammer is de tuin die niet onderhouden wordt. Dor gras en uitgebloeide planten/bloemen. Hier zouden ze echt iets leuks van kunnen maken zodat men niet direct van de weg op het zwembad kunnen kijken. Omdat we een aanbieding hadden geboekt, vonden we het prima. Brochure prijs is echt veel te hoog!

• 6Monika en Marianne14-07-2009

Wat een teleurstelling!

Wat een teleurstelling. Dit ben ik van Ross echt niet gewend! Complex word niet onderhouden. Indeling en ligging van de appartementen op zich prima, ruim balkon, goede airco (inbegrepen) goede koel/vries-kast maar daar is ook alles mee gezegd. Spullen vies en kapot, bedden onmenselijk hard, beddengoed en handoeken vol met vlekken en voor t eerst kakkerlakken!!! Douche inimini, douchegordijn al 20x aan vervanging toe, alles word nat, geen trekker of mob te vinden. Toiletpapier werd niet aangevuld. De tuin dor en droog, bij t zwembad (die is prima) maar 3 parasolletjes en te weinig ligbedjes. Ligging rustig, gezellige centrum met veel terrasjes en eetgelegenheden en strand ong. 15 min lopen. Eerdere gasten vonden t een enorme achteruitgang. Sorry dit is echt niet Ross waardig! Kefalonia is een pracht eiland en echt de moeite waard hoor!!!

• 8Henk Oosten13-07-2009

Mooi huis en prima studio met goede inrichting.

Het is een uitstekende bestemming met een mooie ligging, enigszins buiten het dorp Sami aan een klein weggetje. De tuin is een beetje verwaarloosd (hoog onkruid en zekere mate van verdroging van planten). Het zwembad is prima, maar er is geen apart kinderbadje aanwezig. In de studio is alles wat je nodig hebt aanwezig. De douche is een beetje aan de kleine kant. Het huis Efigemia wordt exclusief verhuurd door een touroperator. De plaats Sami is erg leuk en gezellig (veel prima restaurants en een aantal winkeltjes). Het centrum is op 15 minuten loopafstand van de accommodatie, evenals het dichtstbijzijnde strand. De service ter plaatse van de touroperrator is bijzonder goed. De hostess woont zelf ter plaatse en weet erg veel van de plaats en de omgeving.

• 8peter suijkerbuijk07-10-2008

goede accomodatie

inmiddels is een douchegordijn aangebracht en is het weggetje naar het dorp goed verlicht

• 7Marijke en Harry15-10-2007

Het appartement is landelijk gelegen op 10 min. lopen van het stadje Sami. Het is schoon en netjes. De prijs is erg hoog en er is geen restaurantje bij, dus geen ontbijt mogelijk. Het appartement heeft wel een zwembad, maar een kale tuin. Uitzicht is mooi op de bergen, jammer genoeg niet op zee. Asos en Agia Egimia zijn erg gezellig. Het is een prachtig eiland!Een auto is beslist aan te raden en één week is te kort om alles te zien. Dus gaan we er vast nog eens terug.

• 8gerrie en erik11-09-2007

we verbleven hier eind augustus begin september prima accomodatie hadden een twee kamer appartement met zeer ruim balkon op de eerste etage mooi uitzicht op de bergen en olijfbomen hebben een paar oude handoeken van huis mee genomen en die om de douchebak heengelegd zodat deze niet nat werd . wij hebben in drie weken tijd geen muggen gezien. heerlijk zwembad prima verblijf gehad.

Appartement Efigenia info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen