Appartement Diana's House

Appartement info

Meer appartement info

19 reviews over Appartement Diana's House

• 8Dhr. J.E.M.23-08-2011

Mooi appartement als je auto hebt

Mooi appartement hadden we, goed onderhouden en ruim. Heerlijk zwembad dat door de 'bewoners' te gebruiken is. De airco is behoorlijk discussiepunt: die kun je krijgen en dan moet je ervoor betalen maar de inning daarvan lijkt nogal willekeurig. Als je geluk hebt betaal je niets als je pech hebt wel dus. Je hebt er alle vrijheid en weinig met de eigenaresse en 'housekeeper' te maken. Wel prachtige ligging, mooi uitzicht en op redelijk korte afstand van aantal restaurantjes en leuk strand. Maar gezien de warmte is een auto is een must.

• 8Sillie05-08-2011

Mooi appartement

Mooi appartement in prive huis met zwembad. Via een fikse helling kom je bij het huis terecht. Verder naar beneden een mooi stukje strand en enkele taverne's waar je goed Grieks kan eten.

• 8Gert Jan29-03-2010

Heel mooi, maar......

Mooi (af)gelegen complex(je) met een lekker zwembad. Zaten in bovenste appartement (penthouse). Ruim appartement, keuken karig voorzien en twee ruime balkonnen, waarvan 1 met vrij uitzicht op zee met alleen maar bomen in de zichtlijn. Op vakantie met kind en kinderbedje gereserveerd. Bij aankomst niet aanwezig. Nadat eigenaresse twee keer afspraak aan haar laars lapte, kwam uiteindelijk na vier dagen het kinderbedje! Geen excuses gehad. Eigenaresse heeft complex erbij, haar restaurant in de hoofdplaats vind ze belangrijker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Gert Jan15-09-2009

Mooi complex, géén service

Complex ligt op 200 m hoogte, bestaat uit 7 app. waarvan zes met heel mooi zeezicht. Geen (hoge) bebouwing in gezichtsveld. Zwembad is heerlijk, maar niet geschikt voor jonge kinderen (ondiepe is ca. 1 m). 3 kmr app. is ruim, heeft twee airco's en twee balkons. Koken in de keuken kan met maar 1 koekenpan en 1 pan. Bij boeking kinderbed aangegeven. Bij aankomst op vrijdag was deze niet aanwezig. Na diverse telefoontjes en niet nagekomen beloftes van de eigenaresse, werd het bedje pas op dinsdag laat in de middag gebracht! De eigenaresse heeft niet een betrokkenheid met het complex. Het is voor haar een extraatje. Het restaurant dat ze in Argostoli heeft, heeft voor haar prioriteit. Door de niet-betrokkenheid is er dus ook geen receptie/ontvangst. Het vinden van je sleutel kan dan wel heel moeilijk worden en dus lang gaan duren. Voor boodschappen, tavernes en strand is een auto echt noodzakelijk. Kortom een mooi complex op een mooie lokatie, maar géén service en niet kindvriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Joris08-08-2009

super!

Mooi kleinschalig appartement/studio’s.Het zwembad en tuin is ondertussen ook mooi aangelegd.

Wij hadden de goedkopere studio met landzicht,het balkon zit wel aan de parking maar over de achterliggende appartementen toch mooi uitzicht op bergen.Beviel ons prima!

Restaurant “Kouzina” vonden wij het beste,op loopafstand richtng trapezaki beach.Supermarktje ernaast is ook handig.

"Koroni Beach" in het zuidwesten is echt een aanrader!Is vrij afgelegen en daarom niet druk,zeker in vergelijking met Mirtos Beach.Als je vanuit het zuid-oosten richting Skala rijd,krijg je na een splitsing het bordje van "Koroni Beach", laatste deel is zandweg(is prima te rijden met een simpel autotje).Mooie kliffen als achtergrond, snorkel mogelijkheden, met speciale klei van de klif insmeren voor een huidreiniging.Je hebt er ook een leuk en goed eet-tentje bij en ligbedjes te huur.Geweldige plek!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Jeroen11-01-2009

aanrader

Samen met mijn vrouw hadden wij een heerlijke vakantie. Zaten in een 2k app. met uitzicht op vallei en zwembad. Prima. Wij hadden het zwembad vaak voor ons samen. Vonden het engelse schoonmaak echtpaar zeer vriendelijk maar inderdaad eens dat zij niet de allerbeste schoonmakers zijn. Hadden geen extra kosten voor het airco gebruik. 1 maal was er geen warm water omdat de stookolie op was. Maar dit werd snel verholpen. De omgeving vonden wij voldoende uitdagend voor twee weken vakantie. 's ochtens liep ik naar de bakker langs de doorgaande weg. Daar verkochten zij goed brood en lekkernijen (gebak). Genoeg eettentjes in de nabijheid. Maar voor een eettentje aan zee (Trapezaki beach) heb je eigenlijk wel een auto nodig. IJs was daar afzetterig duur. Jammer! Het eten was goed! Vooral de mixed vegetable schotel vonden wij erg lekker. Tja, het blijft griekenland dus een haakje voor de douchekop kun je vergeten en er ontbreekt wel eens een parasol. Dat vind ik toch eigenlijk ook wel weerLEUK

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Kor19-10-2008

Mooi!

Kamer nummer 6, het enige 3 kamerappartement, was geweldig. Wat een ruimte, hier kan zo een gezin met 3 kinderen in. Twee badkamers, waarvan 1 met ligbad! Ook twee balkons, een op het oosten, een op het zuiden. Veel kleine vogeltjes vliegen rondom het complex, waardoor GEEN LAST VAN MUGGEN!! 's Avonds lekker op het balkon, met prachtig uitzicht over de zee en Zakynthos. Heerlijk rustig en lekker afgelegen. Auto noodzakelijk. Vanaf de hoofdweg smal steil straatje in om bij het complex te komen: hopelijk geen tegenliggers, anders heb je een probleem. Maar wel een absolute aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Sylvia en Bert29-09-2008

Zeker niet meer dan de 3 sterren waard

Jammer dat er weinig aan het onderhoud van het gebouw en de tuin is gedaan sinds het gebouwd is.(bar nog steeds niet af, tuin verwaarloosd) Schoonmaak is niet optimaal, lag stof op meerdere plaatsen. Uitzicht is mooi en zwembad is heerlijk erbij. Studio is groot genoeg voor verblijf vanwege het balkon waar je toch veel op verblijft. Het wordt niet voor niets met auto aangeboden, heb je echt nodig, maar dan is alles wel snel bereikbaar, Lourdata voor het eten en de diverse strandjes. Trapezaki beach is klein en knus.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Jorien26-07-2008

Heerlijke vakantie, maar....

We werden ontvangen door de Engelsman die Diana in dienst heeft. Deze was erg kort in zijn welkom en was ook zo weer vertrokken. Het beleid omtrend airco is veel onduidelijk. Ook wij werden vroeg ons bed uit geklopt door dezelfde man omdat hij nog even het geld kwam innen. Iets waar we hem eerder niet over hebben gehoord. Ook de draden die overal uit de muur komen, staan erg slordig. Net als de bar die nog steeds niet klaar is. De inrichting in de appartementen is precies genoeg voor het aantal personen, de bedden zijn echt prima. Groot minpunt vind ik echter wel dat er maar 6 ligbedjes zijn voor 7 appartementen en dat er helemaal geen parasols te vinden zijn. Absolute aanrader is taverne Kouzina, op weg naar trapezaki beach. Echt heerlijk gegeten en leuke mensen. We hebben een heerlijke vakantie gehad, zouden ook zeker teruggaan. Maar helaas wel wat minpuntjes op de accomodatie.

• 8Dhr. Sillen23-07-2008

Prachtige lokatie maar mist beleid

Eigenaresse heeft een taverne in Argostoli en laat zich af en toe zien. Heeft een poetsteam bestaande uit een engelse man en vrouw. Het airco verhaal dat ik gelezen heb is nog steeds hetzelfde: Willekeur. Er heeft een stel 3 weken gezeten en niet betaald voor airco, wij werden er de zaterdag voor vertrek voor uit ons bed geklopt. Anderen moesten vooruit betalen. Rondom het huis bij de bar die niet af is, is het rommelig, dingen zijn nog altijd niet af en geeft niet de indruk af te komen. Je heb wel veel privacy. De keuken is prima, veel kasten met te weinig attributen. Op zich zijn de appartementen modern en ruim maar dan ontbreekt heb bijvoorbeeld weer aan iets simpels als een haak waar je een douchekop kunt ophangen. Dus mag je deze vasthouden tijdens het douchen. Wel prachtige ligging, mooi uitzicht en op korte afstand van aantal restaurantjes en leuk strand. Auto is een must.

Gereisd met partner in juli 2007

Appartement Diana's House info