GriekenlandKefaloniaKefaloniaHotels KefaloniaHotel Cyprotel Kefalonia Garden Village

Hotel Cyprotel Kefalonia Garden Village

GriekenlandKefaloniaKefalonia
7.4GoedScore uit 30 reviews
+46/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 30 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

34 Reviews over Cyprotel Kefalonia Garden Village

• 7G. van der Geluksberg22-08-2009

Dit nooit meer

Alweer een jaartje geleden, maar herrinneringen zijn er nog. Prachtig uitzicht over de zee, en over het eiland zelf. Het eten viel mee, bijna elke keer hetzelfde en het was niet zo in de sfeer. Wel een nadeel is als je de bergen op moet naar je kamer. Gelukkig zijn er wel trappen in gebruik. Ook het strand is goed, met genoeg parrasols. Zwembad goed, maar geef inderdaad blauw af. Het ligt wel afgelegen, dus een auto is handig, maar wij hebben lekker een dag gelopen. Cijfer: 7. Ik zou NIET nog een keer willen gaan.

• 8Helmhout17-09-2008

Leuk hotel

We zijn net terug van een heerlijk weekje vakantie. Dit hotel is niet aan te raden voor mensen die slecht te been zijn, vanwege steile hellingen. We hadden een 2-kamerappartement, die redelijk groot was. Schone kamers. 2x de bedden verschoond in 1 week. Elke dag schone handdoeken. Dit vond ik erg goed! Eten is redelijk. Heb wel een beetje het echte Griekse eten gemist. Vriendelijk personeel. Zwembaden zijn leuk, vooral die met de glijbanen, het zwembad voor het restaurant geeft de bodem blauw af. We zagen kinderen met groen haar, dus er zat veel te veel chloor in. De stranden in omgeving zijn echt gaaf. Dus een auto is echt aan te raden. Animatie voor de kinderen is goed ( Engels). Eiland is prachtig, absoluut niet toeristisch.

• 8J.A. den Engelsman16-09-2008

Leuk, net, All incl.Hotel

We zijn zojuist terug van een week KGV. Het is een prima hotel, ligt wel afgelegen, dus een auto huren is wel aan te raden. Hotel is tegen een berghelling gebouwd het is flink klimmen!! Geen lift aanwezig (niet in gebruik) Maaltijden waren prima!Voldoende keuze. Alles goed verzorgd, vriendelijk (Pools) personeel. Engels animatie team doet er alles aan om 's avonds de gasten te vermaken, met afwisselende acts. Alles wordt erg goed schoon gehouden/gemaakt, zodra er iets is gemorst in het restaurant wordt het direct schoongemaakt(dit zie je niet vaak)

• 0n pirovano05-08-2008

topper

De animatie is 100 %. kinderen worden creatief bezig gehouden in een kids club of in het zwembad. S avonds is er eerst kinderdisco en daarna amusement voor de ouderen variereend van variete met proffesionele danseressen en zangeressen tot onderbroeken lol met de engelse gasten . overdag ook animatie varierend van aquajoggen in het zwembad (leuk om te zien en/of mee te doen )tot yoga/basketball ............. Het eiland zelf moet je met de auto doen . Op tien minuten rijden ligt een zeer relaxte strand met ondiep schoon water en hele rustige niet toerstische strand tentjes waarbij de prijzen voor drank en voedsel op ons supermarkt nivo liggen. goedkoop dus en een set bedjes met parasol kost zeven euro ( als ze al langskomen) Ook een aanrader is een bootcruise rond ithaka. Kost ongeveer 40euro . Alles bij elkaar hebben ik en mijn gezin een uitstekend vacantie gehad en ons niet verveeld. Ons lichaams gewicht is iets toegenomen en en zijn flink bruin en uitgeust. AANRADER,

• 10n pirovano05-08-2008

topper

Gelegen tegen een bergwand ongeveer 8 kilometer van lixouri. Een auto huren ( 35 euro per dag )voor een aantal dagen is een vereiste omdat je anders in een gouden kooi zit. Buiten het complex is een aantal kilometer geen trekpleister of winkels. Het hoofd gebouw met lobby/restaurant /zwembad/fitness/bars , is uitstekend verzorgt en kraakhelder. De hotelkamers ( voorzien van airco ) staan in vijf straten tegen de berg aangbouwd. Als je vijf of zesde verdieping verblijft moet men even klimmen od dalen naar de eetzaal . Eten is goed / gevatrieerd en zeer ruim voldoende. Personeel uitermate vriendelijk en werken keihard. Er waren weinig nederlandse gasten omdat de beoordelingen van vorige jaren slecht waren maar de kinderziektes zijn eruit. Het aquapark ligt boven op de berg en heeft prachtige glijbanen waar niet alleen de kinderen op zitten , volwassenen hadden er 100% plezier in. Ook daar een all-inclusive bar met drankjes en cocktails maar geen warme snacks en ijs . vervolg

• 8Fam. Kinneging20-07-2008

Goed vakantieresort

Prima resort, vooral geschikt voor families met kinderen van 3 tot 12 jaar. Door de ligging tegen de berg is het lastig om met buggies omhoog te lopen naar de kamers en nog verder naar het Aquapark. Wel een prachtig uitzicht. Niets meer te merken van de slechte beoordeling van vorig jaar, alle problemen lijken te zijn opgelost. Transfer is wel intensief door de overtocht naar het schiereiland. Er is 1 restaurant, waar ontbijt, lunch en diner worden gegeten. Niet heel erg uitgebreid maar iedere dag variatie. Familiekamers waren zeer ruim met 2 slaapkamers en 2 balkons. Er gaat een shuttlebus tegen betaling naar Lixouri of huur een auto. Eiland is zeker de moeite waard om te bekijken. Het is het enige grote resort op het eiland.

• 7lianna06-11-2007

Wij gingen met papa & mama & mn zusje ook naar Kefalonia Garden Village. Wij vonden het erg leuk. Mijn zusje ging naar de kinderentertainment van Arke, en dat vond ze leuk. De shows s'avonds, bij het beachtheater zijn ook super leuk!!

De weg naar de huisjes is erg stijl, zeker als je op rij 5 of 6 zit!! Het uitzicht, naar de zee, was heel mooi.

Wij hebben ook een auto gehuurd, en toen gingen we naar Mirthos Beach, een hele blauwe zee =D

We vonden het een leuke vakantie!!

• 8Bob25-09-2007

Schitterend gelegen apartementen. Als je een auto huurt en je komt 's avonds of 's nachts terug is het niet makkelijk te vinden. Schoonmaak van het apartement liet te wensen over....maar wel elke dag schone handdoeken! Goede en uitgebreide keuken. Groot voordeel: Op dit complex is een "private-dokter" aanwezig tussen 10.00 uur en 22.00 uur.

• 8Arie02-09-2007

Prima hotel, geweldig uitzicht, Voor gezinnen met kinderen ideaal.

• 8desiree28-08-2007

Ik snap niet waar die negatieve reacties vandaan komen... Eten was echt perfect, helemaal niet koud en voldoende variatie. Heerlijk ontbijt en lunch en diner met volop salades,vlees, vis, gebakken aardappelen, iedere dag patat!! Ijs de gehele dag en heerlijk fruit!! Schoonmaak was ook perfect. Iedere dag schone handdoeken. Heb zelf gezien dat zwembad iedere dag wordt schoongemaakt, tot de bedkes toe. Enige minpunt is inderdaad de steile hellingen, maar ja wel weer goed voor de beweging.

Hotel Cyprotel Kefalonia Garden Village info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)

Veilig betalen met