Hotel Cephalonia Palace

Hotel aan zeeWeer vandaag14°9°
Hotel Cephalonia Palace
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Cephalonia Palace voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Cephalonia Palace in het Nederlands

super mooi eiland

van driessche sabine
8-6-2012

08.06.12

nu een weekje terug van een heerlijke vakantie op het mooie Kefalonia. Op het hotel valt in deze reisperiode van het jaar niets aan te merken (in volle vakantieperiode, misschien heel druk,maar dat is overal zo). Vlotte en vriendelijke bediening. Nette kamers, eten ok en vriendelijk personeel. Het hotel ligt wel afgelegen (maar zo hebben wij het graag ) dus is het aan te raden om een wagen te huren. Zeker doen! Het is zalig om met de wagen op verkenning te gaan en alle hoekjes van het eiland te bezoeken. De natuur is er zo mooi dat het zonde is om enkel in je hotel te blijven.

Hans en Sabine, Zeebrugge

Leuke accommodatie op een mooie plek!

Joyce
28-12-2011

Wij zijn afgelopen zomer naar Cephalonia Palace geweest en hebben een topvakantie gehad. Super dat het zo vlakbij het strand is. Na het eten gingen wij vaak nog even een beetje wandelen op het strand, heel relaxt. Het zwembad en het restaurant zijn top, ook de bar is gezellig. De kamers zijn prima ingericht en we hebben erg gelachen met de barman! Wat ons betreft zeker een aanrader!

Supervakantie!

lindastoop
21-9-2011

Wat een superhotel zeg! Kort stukje lopen naar het strand, waar jezelf je eigen kuuroord kan maken door je in te smeren met de klei die je op de zeebodem kan vinden. Goed hotel, schone kamers. Balkon is wat aan de kleine kant. De ligbedden bij het zwembad waren wel constant bezet gehouden dmv handdoeken, dat was wel jammer. Prima service in het restaurant, leuk contact met het personeel. Lief voor de kids. Zeer attent, vooral de manager hield alles goed in de gaten. Op je verjaardag werd je verrast met taart en toegezongen door het personeel. Wat een verrassing!

Leuk om met de bus nar Lixouri te gaan, een auto huren is ook een aanrader, want Kefalonia is prachtig!

dit nooit meer

varlet
21-9-2011

het eiland is prachtig 900 km gereden met de moter,maar het hotel is slecht eten was erg sober en alles ligt dik in het vet,de kamer is ook vies,badkamer is nooit schoongemaakt al het vuil in de badkamer van de vorige gasten lagen er nog toen wij weggingen,de spiegel en de wastafel zaten de zeep en tandpastaresten nog op,de plastic glazen smaakte wat je ook bestelde naar ouzo dus

NOOIT MEER

redelijke accomadtie

MARCEL RODENBURG
9-8-2011

Een hele mooie vakantie gehad op het eiland kefalonia,een prachtig eiland.Je moet wel een auto huren om het eiland te verkennen.tips mirtos beach,petani beach,assos,fiskardo en je kan nog kloosters bekijken en een bucht,naar een wijnfabriek gaan.Eiland is prima te verkennen met een auto,goede wegen en je heb prachtig uitzicht als je door de bergen rijd.Accomodatie:kamers verouderd,familiekamer nog krap,wij hebben er meubels uit laten halen,goede douche,elke dag nieuwe handdoeken,kamer schoongemaakt,eten niet zoveel variatie eten wel goed,zwembad mooi alleen weinig ligbedden,om 8 uur ligt alles vol met handdoeken maar er zit niemand,strand prima,animatie overdag leuk,ook voor kinderen ,waterpolo,voetbal,taffeltennis,avond kneuterig,stelt niks voor.Huur een auto want lixouri ligt 8 km verderop en je heb niet veel in de buurt,rijd geen busje.Voor ons een geweldige vakantie op een mooieiland

Wij hebben een super vakantie gehad!

Mebben
14-7-2011

Een super mooi complex, zeer vriendelijk personeel. Alles word netjes bijgehouden, mooie kamers. Eten is goed, uitgebreid. Voor ieder wat wils. Leuke thema avonden, genoeg te doen voor kinderen. Dichtbij het strand en toen wij er waren reed er wel een bus naar lixouri. Een aanrader!!

Bij transfer vaar je met een pont over van Agriostolis naar Lixouri, al meteen een leuk begin, daarna nog kwartiertje naar het hotel.

Hotel ligt bij Xi-beach en heeft roodachtig zand waar kinderen heerlijk in kunnen spelen. Zijn ook bedjes en vaste parasols te huur op het strand.

Strand ligt op 2 minuten lopen van het hotel, perfect.

Eten is ons meegevallen (bij eerdere reizen wel eens teleurgesteld, maar hier niet), veel keus en ook echte griekse gerechten als mousaka, giros, souflaki, bladerdeeg met spinazie of kaas, maar natuurlijk ook altijd patat. Altijd vlees en gepaneerde vis en niet 1 keer een graatje aangetroffen, top.

Wij willen nog even het personeel speciaal bedanken voor de behulpzaamheid. Onze jongste dochter van 5 werd namelijk ziek (keelonstseking) en wilde niet meer eten en drinken en had koorts. Na bezoek aan kinderarts peniciline kuur gehad en helemaal opgeknapt, zodat wij weer fit terug konden vliegen.

Tip: vraag om een dekmatrasje dat ligt stukken beter!

prima hotel wel afgelegen

De Jager
13-6-2011

Ik ben met een vriendin geweest om een paar dagen te relaxen, prima keuze! Hotel is netjes, buffet niet heel veel maar wat er was was erg lekker. Badhanddoekenservice is er wel (was wat onduidelijk maar is er echt) parasols bij zwembad zijn er inderdaad maar een goeie 30, dus zo vol. Strand is een aanrader voor een 7 euro heb je een werelddag. Prachtige zee, geen schelpen, stenen etc. Strandbar is echter niet inclusief maar een rosétje heb je voor 1,50 of je loopt even naar het zwembad en haalt daar een drankje en neemt die mee. Bedden waren bij ons ERG hard, kussens ERG laag. Vriendelijk personeel, net hotel, in omgeving niets te doen, voor de rustzoeker ideaal. NADEEL; veel russen, zoals bekend zeer rumoerig, veel eten, veel drank met alle gevolgen vandien. Jammer. Wij hadden via TO geboekt, aanrader!

Perfect voor een relaxvakantie

Julia
1-6-2011

Voor 8 dagen luieren perfect. Op loopafstand zijn geen winkels, supermarkten of restaurants, maar zee en strand liggen op 3 minuten van het zwembad en meer hadden wij niet nodig. Het allinclusive buffet was heerlijk, elke dag werd er gevarieerd. Veel vis en vlees, mousaka en souvlaki, maar ook friet en pasta. De gratis cocktails waren wat waterig, maar dat was niet rampzalig.

De kamer was sober. Jammer was wel dat de schoonmaaksters elke morgen veel herrie maakten. Onze kamer (101) lag dan ook naast hun poetshok.

Helaas zijn er maar een tiental bedjes met scherm tegen de zon zijn. Die waren elke dag bezet en in het hoogseizoen zal het wel helemaal storm lopen.

Jammer dat we zijn voorgelogen door het personeel over de 2 zwerfhondjes en 3 zwerfkatten die vooral door de gasten werden gevoerd. We hebben verschillende versies van 'in de winter neemt die en die ze mee naar huis' gehoord. We vrezen dat ze worden afgemaakt. Griekse dieronvriendelijkheid was wel een smet op onze vakantie

Prima hotel, wel afgelegen geen bustransit Lixouri

Jan & Cilia de Waard
27-5-2011

Wij hebben een prima verblijf gehad. Hotel voldeed aan onze verwachtingen, lekker eten, vriendelijk personeel, goede slaapkamer. Bed was niet helemaal goed maar dit ligt aan mij ;-) mijn man had nergens last van.

Ligt afgelegen. goed als je een rustig verblijf wil hebben.

Lixourie ligt 8 km weg, is niet echt te belopen. Geen busservice ondanks dat dit wel beloofd was. Taxi kost 10 euro heen en 10 euro terug.

Om het eiland te bekijken is een auto huren aan te raden, wij hebben dit 2 dagen gedaan en zijn onder de indruk van het eiland: wat een prachtige natuur.

Auto huren is goed om vanuit Nederland te doen, vlak bij het hotel is een autoverhuurbedrijf

We hebben genoten van het animatieteam: jeu de boule, volleybal, voetbal, darts, waterpolo, handboogschieten en 's avonds ook maar daar zijn wij vanwege de te harde muziek niet bijgeweest.

Strand ligt vlak bij, 2 bedjes en parasol 7 euro en extra bed 2,50

Handdoekenservice bij het zwembad niet aanwezig!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cephalonia Palace in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cephalonia Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.