Appartement Bella Vista (Lixouri)

Appartement Bella Vista (Lixouri)

6.8Voldoende

Griekenland, Kefalonia, Kefalonia

6.8Voldoende

• 5.7Inrichting
  • 7.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Bella Vista (Lixouri)

• 2019
    6Hami13-09-2019

Locatie top appartement onder de maat

Uitstekende locatie om eiland vanuit te gaan verkennen. Uit eten, strand, met ferry naar de hoofdstad. Appartement daarentegen verouderd, niet gastvrij en aan een weg waar je 40 mag maar als snelweg werd gebruikt.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    7Sprietje07-11-2018

Te afgelegen, te rustig.

Voor ons te afgelegen. Te rustig. Als je er naartoe rijdt denk je waar komen we uit. Aan de weg zijde is uitzicht op een braakliggend terrein waar ooit eens een gebouw heeft gestaan. Uitzicht is op zijn zachtst gezegd helemaal niks. Aan de achterkant is het wat beter. Nu nog uitzicht op de zee en op Lassi. Maar toen wij er in juli waren werd er gebouwd, dus hoe het uitzicht zal worden....Het appartement ligt echt aan de rand van Lixouri. Dichtstbijzijnde winkeltje is op 10 minuten lopen over een licht hellende weg. Geen lift aanwezig. Wij zaten op de bovenste verdieping. Inrichting is op zijn "Grieks". Maar dat weten we na jarenlange ervaring in het Griekse. Grote koelkast aanwezig maar koelde niet naar behoren. Iedere dag schoonmaak behalve op zondag. Tweede etage wordt bewoond door de eigenaren. Zij is erg vriendelijk, hij was laten we zeggen anders. Auto is echt nodig. Je zit zeker op Lixouri overal ver vanaf. We hebben betere gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Adry30-06-2009

Keurig verzorgd complex!

Bella Vista ligt gunstig t.o.v. centrum van Lixouri en de veerboot naar Argostoli. Wij bezochten het complex in de laatste twee weken van mei 2009. Het toeristenseizoen was nog niet echt begonnen en Bella Vista had nog weinig gasten. Ons appartement had een eigen opgang en een groot balkon met zicht over de baai (zonsopkomst achter de bergen!). De nabijgelegen autoverhuurder had een goede aanbieding: drie dagen auto met airco voor EUR 75,00. Was beslist nodig om het eiland te verkennen. We hebben hem uiteindelijk 9 dagen gehuurd. Mooie stranden op Paliki schiereiland: Megas Lakkos, Vatsa (sfeervolle taveerne op strand) en Petani-beach (bochtige afdaling met schitterende vergezichten op azuurblauwe baai). Aanraders op Paliki: 's avonds op het grote plein van Lixouri genieten van een drankje en kijken naar de 'pantoffelparade' en de grote aantallen spelende kinderen onder de enorme ficus; de oude bibliotheek in Lixouri (prachtig plafonds) en Kipoureonklooster. In Argostoli

Gereisd met partner in mei 2009

• 8wimmeijrink02-09-2008

Lichtelijke tegenvaller

Volgens de brochure zou het appartement geschikt zijn voor maximaal 3 personen, ik weet niet waar de 3e persoon zou moeten slapen want de grootte van het appartement (15 m2 incl.wc, douche en een miniscuul klein wastafeltje) viel ons toch wel erg tegen. van de beloofde oven, waterkoker en föhn is ons ook niets gebleken. De afstand naar het centrum is bijna het dubbele van hetgeen in de gids staat, en onder strand op 300 meter verstaan wij toch iets meer dan aan de waterkant te zitten. Het spijt me te moeten zeggen maar dit complex word te positief aangeboden. Voor de rest hebben wij een heerlijke 3 weekse vakantie doorgebracht op kefalonia,ook ben je verplicht vervoer te huren want anders kom je nergens. Wij gaan al 15 jaar naar griekenland maar nog nooit is een appartement ons zo tegengevallen als dit.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Shirvan Sams12-08-2008

De ultieme rustvakantie!!

Bella vista is een heerlijke accommodatie om een rustgevende vakantie door te brengen. Alle kamers hebben een prachtig uitzicht op de zee en de hoofdstad argostoli. Er zijn negen appartemenenten ter beschikking waardoor je al snel kennis maakt met iedereen die daar logeert. Het zwembad is van 10.00-19.00 uur geopend. Vanaf de boulevard van lixouri is het wel een hele klim naar boven, maar dat is goed voor de beenspieren. Ga voor de boodschappen helemaal naar de grote supermarkt aan de boulevard. Veel goedkoper dan de 2 kleine supermarkten die in de buurt van het appartement zitten.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Moon11-07-2008

ik ben net terug van dit appartement, had het geboekt via Marysol. Wat etegnviel was de ligging van het appartement, het staat anders beschreven in de folder dan in werkelijkheid. Het ligt aan de hoofdweg van Lixoury, waar veel verkeer doordenderd..niet bepaald rustig gelegen dus. Het uitzicht vanaf het appartement was erg mooi ook vanaf het zwembad, prachtig. Alles goed verzorgd maar als je een studio hebt zoals wij dan heb je zeer weinig ruimte. Maar één bedlampje aan één kant..dit viel erg tegen. Bovendien moest je voor de airconditioning extra bijbetalen per nacht( 5 euro)..niet voor herhaling vatbaar dit appartement. Kefalonia is een schitterend eiland.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Yannis25-06-2008

Exotisch kefalonia

Accomodatie was perfect. Wij hadden eenkamerappartement. Voldoende ruimte, keuken was netjes ingericht. Balcon lag op noordoosten, met zicht op baai met overkant Argostoli .Prachtig uitzicht. Zwembad zeer goed onderhouden. Een minpunt was de opening van de bar. ging pas laat in de twwede van ons verblijf open. Plaats Lixouri is aangenaam vertoeven. Speciaal restaurant Zorbas is zeer goed en prijstechnisch perfect. Zorbas ligt in de winkelstraat achter de boulevard.

• 9Yannis24-06-2008

Bella Vista

Bella Vista heeft een prachtig uitzicht over de baai.Keurig verzorgd appartementencomplex. Jammer dat de eerste week de bar niet open was. Verder is van dit complex niets verkeerd te zeggen. Lixouri centrum op 10 minuten loopafstand. Een aanrader om te eten is restaurant Zorbas en evt. ook nog Avli. Deze liggen niet aan de boulevard maar in de winkelstraat achter de boulevard. Eiland met scooters bekeken. Grandioos eiland. Voor ons voor herhaling vatbaar.

• 8Doetie22-06-2008

Zaten helemaal bovenin, in een prachtig ruim 2kamer appartement. Alles netjes ingericht. Zelfs een grote koel/vrieskast. Prachtig uitzicht over de baai en op Lassi en het vliegveld. Hebben de eigenaren alleen bij aankomst gesproken. Helaas was ook de bar bij het zwembad gesloten. Lixouri is een aardige plaats. Je eet vaak op terassen met meer Grieken dan toeristen. Kefelonia is een prachtig eiland, wat gelukkig nog niet te toeristisch is. Aanrader voor de echte griekenlandliefhebber.

• 8sietske en otto09-11-2006

Ook wij hadden een prachtig uitzicht over de baai van Lixouri. Het zwembad is heel verzorgd en mooi gelegen, daarnaast er is absoluut geïnvesteeerd in de bar, het meubilair en de parasols. Lixouri zelf is een onbeduidend plaatsje, het plein met de terrassen is wel aardig, maar gedurende de tijd dat wij er waren heel erg rustig (laatste 2 weken oktober). Als we nog een keer naar Keffalonia gaan zal het niet Lixouri worden.

Gereisd in november 2006

Appartement Bella Vista (Lixouri) info