Géén boekingskosten

GriekenlandKefaloniaKefalonia

8.9FantastischScore uit 8 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

8 Reviews over Avithos Resort

• 9DE GROOT23-07-2019

Fantastisch resort

geweldig resort, erg schoon, elke dag worden je bedden opgemaakt en prullebak geleegd ! mooi groot zwembad en uitgebreid ontbijt zandstrand dichtbij en heerlijk gegeten 3x ! bij Esperades wat een top restaurant met een leuk hondje dus geen katten !

• 9Louis25-04-2019

De moeite waard

Fantastische verzorgt resort in rustige omgeving, uiterst vriendelijk en zorgzaam personeel.

• 9De Koster04-01-2016

Fantastisch en rustig resort

Dit resort is een super uitvalbasis op het eiland kefalonia! De appartementen zijn heel ruim en liggen allemaal aan schitterende tuinen. Bij het zwembad zijn meer dan voldoende ligstoelen en geven je een geweldig uitzicht op de omgeving. En als je het zwembad zat bent, zijn er 2 stranden op loop afstand net als diverse restaurants. Wil je verder is het heel simpel om een auto te huren en de rest van het schitterende eiland te verkennen.

• 9Sonja10-05-2015

Zeer verzorgd mooi resort

In resort Avithos is alles met zorg omgeven. Personeel is heel erg vriendelijk en doet alle moeite om het de gasten naar de zin te maken. Geen moeite is teveel. De kamers zijn mooi en goed onderhouden. Prachtige tuin en als geheel een mooi onderhouden complex. Het is echt heerlijk verblijven in Avithos. Voor Griekse begrippen hanteert men hier een hoge kwaliteitsnormen. De omgeving is lekker rustig en vanuit het resort kun je met een auto het eiland prima verkennen. Een absolute aanrader.

• 9B25-02-2015

Prachtige appartementen

Mooi, kleinschalig park. Vooral het achterste gedeelte (nieuw) heeft prachtige appartementen. Nieuw en ruim, met groot balkon. Heerlijk om in de avond buiten te zitten. Medewerkers super vriendelijk. Brengen je zo naar een leuk restaurant. Bij zwembad genoeg bedjes. Altijd plek, ook in hoogseizoen. Wel beetje afgelegen. Auto nodig om eiland te bekijken en naar restaurants te gaan. Ontbijt is relatief duur. maar goed. Vrij dichtbij goede restaurants. Vliegtuigen komt daar heel dicht overheen (leuk voor kids). Aanrader. Vraag naar appartementen achter het zwembad.

• 9Droogh27-05-2012

Fantastisch resort

Avithos Resort is prachtig gelegen in een heerlijk rustige en groene omgeving met olijfbomen en cipressen. Op loopafstand vind je het prachtige Avithos strand. De maisonnette waar wij verbleven was heel sfeervol ingericht, had een mooie badkamer en een zeer complete keuken. (precies zoals op hun website te zien is) Bij aankomst stond er een fles wijn en een vaasje bloemen voor ons klaar. In het midden van het complex ligt het prachtige zwembad (met geweldig uitzicht) en volop ligbedden. De mooie tuin wordt goed onderhouden en de kamers worden dagelijks perfect schoongemaakt. Wat ons vooral heeft getroffen is de vriendelijkheid van de medewerkers. Dat begon al bij onze aankomst en tijdens ons verblijf deed men er echt alles aan om het ons naar de zin te maken. Van al onze vakanties op griekse eilanden staat dit complex op nummer 1. Als je van rust houdt is Avithos helemaal top!

• 9Droogh26-05-2012

Geweldig resort

Avithos Resort is prachtig gelegen in een heerlijk rustige en groene omgeving met olijfbomen en cipressen. Op loopafstand vind je het prachtige Avithos strand. De maisonnette waar wij verbleven was heel sfeervol ingericht, had een mooie badkamer en een zeer complete keuken. (precies zoals op hun website te zien is) Bij aankomst stond er een fles wijn en een vaasje bloemen voor ons klaar. In het midden van het complex ligt het prachtige zwembad (met geweldig uitzicht) en volop ligbedden. De mooie tuin wordt goed onderhouden en de kamers worden dagelijks perfect schoongemaakt. Wat ons vooral heeft getroffen is de vriendelijkheid van de medewerkers. Dat begon al bij onze aankomst en tijdens ons verblijf deed men er echt alles aan om het ons naar de zin te maken. Zoals het geven van tips voor uitstapjes en over restaurants in de omgeving. Van al onze vakanties op griekse eilanden staat dit complex echt op nummer 1. Houdt u van rust en ruimte dan is Avithos helemaal top!

• 8Ingrid16-06-2009

Redelijk

Het hotel ligt op een rustige plaats; een auto is aan te raden. De tuin waarin dit complex ligt, is netjes verzorgd. De mensen van de receptie waren niet echt servicegericht; sommige vragen werden onjuist beantwoord. De kamer viel wat tegen; erg sober ingericht en nogal klein. Het zwembad is groot, prachtig mooi, goed verzorgd. Al met al een middelmatige, maar niet verkeerde accommodatie.

Hotel Avithos Resort info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar