Kleine hotelsWeer vandaag35°24°

3 reviews over Hotel Aura Boutique in het Nederlands

Geweldig all-around hotel

AsenEer
17-9-2014

Kleinschalig hotel direct aan zee en nabij dorpscentrum en boulevard, voorzien van prachtige kamers met zeer goede bedden en erg schoon. Het hotel biedt enkel een zeer gevarieerd ontbijt met elke dag weer Griekse lekkernijen naast de gebruikelijke zaken dat je van een ontbijfbuffet mag verwachten. Het hotel wordt gerund door een zeer vriendelijk echtpaar, die erg behulpzaam zijn en er in slagen de gasten een gevoel van 'thuis' te geven. Het all-around slaat op Lixouri en het eiland. Alles wat een all-inclusief hotel kan bieden is in de direct nabijheid van het hotel: zee, supermarkt, restaurants, haven, strand, wandelpaden, verhuur ... alles. En dat is ook de bedoeling: het hotel nodigt je uit het eiland te verkennen. Kefalonia bulkt er van. De formule werkte bij ons perfect. Net zo perfect als dat het hotel was. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2014

Fantastisch nieuw hotel! "Like home"

Robin93
15-8-2014

Dit hotel is nieuw en bij Nederlanders nog vrij onbekend. Kleinschalig familie hotel, rustige locatie direct aan de zee (populaire strand op 2 km afstand & xi beach op 6 km). De kamers zijn strak ingericht, smart tv, perfecte wifi verbinding (overal gratis), mooie badkamer, veel verlichting( o.a LED). Het cocomat bed is geweldig(nog nooit zo'n goed bed gehad in het buitenland) en 2m lang. De airco werkt zeer snel en is gratis, koelkast aanwezig. Genoeg kasten opbergmogelijkheden voor al je spullen. De schoonmaak gebeurt zeer netjes! Het ontbijt is prima met elke dag verschillende gerechten (genoeg keus en persoonlijke wensen mogelijk) De westkant van Kefalonia (Lixouri) beschikt over mooie stranden oa.: Platia ammos, Petani beach en Xi beach (red beach) Eigen vervoer is een must!! Zorg dat je vervoer regelt want in het hoogseizoen is het erg moelijk om een auto/motor/quad te huren. De eigenaren zijn erg vriendelijk en helpen je graag als je ze iets vraagt.

Gereisd Met partner in augustus 2014

A second home in kefalonie

willy
11-6-2014

Wij zijn net terug uit Hotel Aura Boutique hotel, het heeft ons erg verrast! Het is met veel smaak en oog voor details ingericht. De kamers zien er prachtig uit,ze nodigen door hun inrichting uit om je er op je gemak / thuis te voelen. De bedden een openbaring, de coco-mat vulling laat je slapen als een roos.Op de kamer is er smart TV (met internettoegang) een goede badkamer, de kamer wordt super schoon gehouden. Aan de Griekse gastvrijheid wordt in woord en daad door Anastacia en Dimitri vorm gegeven, ze doen er alles om het hun gasten naar de zin te maken. Samen met de familie runnen ze dit hotel. S,ochtends wordt het ontbijt geserveerd in een ruime ontbijt "kamer", het wordt elke dag zelfgemaakt, met lokale producten en het is Anastacia geen enkele moeite om voor je te maken waar je om vraagt .Het hotel ligt vlakbij de haven en het centrum, zonder dat je, enige hinder ondervindt van omgevingsgeluid. Vanuit het hotel heb je een prachtig uitzicht over de baai en de heuvels rondom.

Gereisd Met partner in mei 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Aura Boutique voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 25 m
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aura Boutique in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aura Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.