Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.5Ruimte

Villa info

2 Reviews over Arianthi

• 10R. Groenewold11-06-2011

Fantastisch plekje voor mensen die rust zoeken.

In juni hadden we maar een week vakantie, toch nog maar een weekje naar Kefalonia. De reis geboekt bij onze vaste touroperator"Ross Holidays".De reis verliep prima, mede dankzij de vriendelijke hostess. Onze eerste keer op dit eiland. een prachtig eiland waar je leuke uitstapjes kunt maken( met de auto). Bovendien een prachtige villa met privé zwembad. Voor mensen die rust zoeken een geweldig plekje. 's Avonds na het eten nog even nagenieten op het balkon, vanwaar je een mooi uitzicht hebt op Sami en het nabij gelegen eiland Ithaki. Eten in Griekenland is voor ons altijd een feest. Genieten van de streekgerechten en de griekse specialiteiten. Deze keer elke avond gegeten in een kleine taverne in Karavomilos. Taverna "Zervati"is een kleine taverna waar je lekker kunt eten en waar de bediening erg vriendelijk en gastvrij is.

• 10fam.verhoef05-07-2010

gewldig huis

wij zijn hier geweest van 2106tot 28062010 geboekt via touroperator was een last min. voor de prijs van 620euro voor 2pers.er staan 3villas 1 daar woont de eigenaar de andere 2 worden verhuurd via touroperator aardige mensen wij kwamen aan en wilde wat boodschappen doen maar wij hadden nog geen vervoer de vrouw van de eigenaar pakte haar auto en is toen met ons naar de sup.markt in sami gegaan kefalonia is een prachtig eiland wij hebben een scooter gehuurd en zijn de hele week op stap gegaan is goed te doen .van de villa loop je ineen half uurtje naar sami een mooie wandel promenade van de villa langs het strand naar sami. het strand is smal en kiezels mmar met een eigen zwembad geen behoefte naar het strand gehad . de service van de hostess was gewldig

Villa Arianthi info

• Adresgegevens