Hotel Apollonion Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Apollonion Resort en Spa is gelegen op het mooie eiland Kefalonia. Schone kamers, traditionele Griekse gerechten en een zwembad met veel ligstoelen vind je hier. Aan te raden is het huren van een auto zodat je het eiland Kefalonia goed kunt verkennen. De verschillende grotten, Fiscardo, Assos en Myrtos beach zijn leuk om te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Apollonion Resort & Spa voor je op een rij gezet:

137 reviews over Hotel Apollonion Resort & Spa

• 9Marga en Paul13-08-2019

Zeer aan te bevelen!

Het was een geweldig verblijf in Hotel Astoria. Dit deel was nieuw en nog maar kort in gebruik. Service van het personeel was prima. Aardige mensen, zeker in het restaurant. Hotel ligt wat afgelegen, er komt maar 4x per dag een bus, een auto huren is aan te raden. Hebben wij via een touroperator gedaan, zij hebben contact met het bedrijf dat naast het hotel ligt. Na 4 dagen autohuur heb je het eiland eigenlijk voor een groot deel wel gezien. Het is een rustig eiland waar het toerisme nog niet zo aanwezig is. De wegen waren opgelapt, waren wel goed begaanbaar, maar er zijn geen snelwegen.

• 9Lotte09-08-2019

Genoten!

Prachtig, rustig en erg schoon park. Heel het eiland is overigens erg netjes! Goed eten en vriendelijk personeel. De familie suite was erg mooi, ruim en van alle gemakken voorzien. Ook een fijne tuin met mooi meubilair erbij. Openlucht bioscoop bezoeken met de kindjes was ook erg leuk. Op korte afstand van het park zijn een paar hele mooie baaitjes te vinden die nog niet erg toeristisch zijn maar wel super sfeervol. Wij hebben genoten!

Met jonge kinderen

• 9Fam L02-08-2019

Geweldig hotel met mooi uitzicht! Rust&ruimte.

Dit hotel is de vijf sterren zeker waard. De ligging is prachtig, vanuit het ene zwembad kijk je over zee. Onze familiekamer was zeer ruim en schoon. Grote badkamer met aparte douche en afgesloten toilet (in de badkamer). Zeer ruim balkon. Het resort is rustig. Twee zwembaden zijn heerlijk. Door de drukte toch s morgens nog handdoeken gelegd een paar keer. Eten is gevarieerd en erg lekker. Mooie eetzaal. Je merkt dat hier wat ander publiek komt dan in de all-in-hotels in bv Turkije. Het is allemaal wat netter. (En geen all-in ;)) We hebben een auto gehuurd naast het hotel. Dat was allemaal prima geregeld. We kregen een goeie auto mee met een goed werkende airco. Het eiland is ontzettend mooi. We zijn nog naar twee ‘bekende’ stranden gereden. Maar Xi Beach, wat vlakbij ons hotel lag is misschien niet het allermooist, maar wel met heerlijk zacht zand en het loopt langzaam af. Lixouri is een leuk plaatsje om naartoe te gaan.

• 8Johannes29-07-2019

Voldeed niet aan onze verwachtingen

Het resort ligt behoorlijk afgelegen en tijdens de avonduren is er weinig vertier. Het Xi strand stelt weinig voor, mogelijk zijn de foto's 'gefotoshopt' waardoor je het idee krijgt dat het een prachtig strand is het tegendeel is waar! Een vies geheel met verouderde strandtentje en enkele beach bars waar geen sfeer is.

• 5H. Vergeer30-06-2019

Bigger is not always better

Het was een mooi resort met griekse uitstraling maar na de verbouwing april is die helemaal weg . Er zit duidelijk Russisch geld in en dat zie je aan de bediening,staf en zeker de gasten. Dit resort had ook met dit personeel in Turkije kunnen staan.

• 9Fan.Bruins19-06-2019

Het resort ligt er zeer mooi en verzorgt bij.

Fantastisch resort schoon uitstekend buffet Geweldig zwembad vriendelijk personeel Licht uitstekend voor rustzoekers. Alles op dit resort word uitstekend bijgehouden .Vooral het nieuwe gedeelte zijn de kamers van alle gemakken voorzien . Het buffet op het buiten terras in de tweede week van juni is een schot in de roos geld zeker ook voor de bediening.

• 10Danielle Verbiest08-01-2019

Fantastisch resort! 💋 In 1 woord geweldig!

Tsja wat moet ik nog toevoegen. In 1 klap verliefd geworden op het eiland kefalonia. De mooiste stranden die je ooit gezien hebt. Mijn favorite is Petani Beach.. Zo'n half uurtje rijden vanaf het Resort... Zo'n blauw water nog nooit gezien.. Het was er aangenaam liggen, heerlijk uitkijkend over al dat moois.. Lekker eten in een supertentje aan het strand.. Top. Verder een week met een huurauto rondgereden, veel gezien oa myrtos Beach. Prachtig. Assos en fiscardo, supermooie vissersplaatsjes. Heerlijk gezwommen in romantische baaitjes onderweg en heerlijk gegeten overal. Maar nu over het resort. Je voelt je een princess voor een week.. Prachtige kamer met uitzicht naar de zee. Elke dag perfect schoongemaakt. En iedere dag keken we ernaar uit om te gaan eten.. Er is zoveel lekkers.. En heel gevarieerd en vers. Supervriendelijk personeel en wat werken ze hard!! Ik heb voor aankomende zomer weer geboekt!!! 💋

• 2018
    9Lisa van mil22-11-2018

Het was een super vakantie !

Het was echt een super accommodatie vriendelijk personeel schoon en erg modern en het eten was elke avond anders voor iedereen wat wils. Ook is het eiland super, wel een eiland om zeker een auto te huren. We hebben genoten !

• 8Willy11-09-2018

fantastisch!

Prachtig eiland, lieflijk en niet toeristisch, wel noodzakelijk om auto te huren, maar het wegennet is eenvoudig en alle plaatsen goed te vinden. Goed hotel, fijne kamer, goed eten, vriendelijk personeel, 5 minuten vanaf strand en winkeltjes. Een aanrader!

Met vrienden

• 9G. Ventevogel28-08-2018

Mooi hotel. Prachtig eiland.

Prachtig hotel en prima eten. Wel afgelegen. Minpunt :Jammer dat er geen dokter naar hotel kwam toen onze dochter erg ziek was. Moesten met de veerboot naar argostoli naar de dokter met ziek kind. Ook voor een tweede keer kwam er geen dokter en moesten we naar ziekenhuis naar argostoli. Ziekenhuis te erg voor woorden. Auto echt nodig. Kefalonia is prachtig eiland. We gaan zeker nog keer terug.

32 tips over Hotel Apollonion Resort & Spa

• Remco Scheenjes, 22-09-2013

Tips: restaurant Siora Mary (3e restaurant aan het strand, lekker eten een aardige mensen) en Vatsa Beach, niet ver van Xi Beach (mooi strand en heerlijk eten in de tent aan het strand). Ook leuk: Lagadakia Beach (kiezelstrandje, heel rustig) en Kounopetra (met zijn beroemde 'bewegende rots' in zee).

• I.E. Etman-Proot, 23-09-2013

Wil je wat zien van de omgeving dan is een auto huren een must. Om teleurstelling te voorkomen is het het handigste om vanuit Nederland het vervoermiddel te huren. Anders kun je de pech hebben dat bij het naastgelegen autoverhuurbedrijf geen auto per direct beschikbaar is.

• Jeroen en Marina, 24-09-2013

Huur een auto als je al het moois van dit geweldige eiland wil zien.

27 vragen over Hotel Apollonion Resort & Spa

• Marian Stuurman, 25-07-2019

Handdoek service

Hoe werkt en wat kost de handdoek service? Wellicht kan er dan een badlaken minder en een jurkje meer mee. BVD Marian.

• Linda Knubben, 13-07-2017

Drankjes tijdens ontbijt en avondeten

Nog 6 dagen voor wij naar apollonia beach resort gaan. Wij vragen ons af (na het lezen van de resenties) of het water en koffie gratis is. Ik hoor het graag, groetjes

• Henk, 20-07-2016

zwembad tijd

Wat is de openingstijd en de sluitingstijd van het zwembad?

Anneke , 04-08-2016

10.00 - 18.00

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner