Tijdelijk €25 aanbetaling

Apolafsi

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Apolafsi voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 55 reviews
+32

8.6FantastischScore uit 55 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

55 Reviews over Apolafsi

• 10Mieke Engels-Peeters24-08-2021

Heerlijk fijn en rustig verblijf.

We hebben hier 2 superfijne weken gehad. We hadden een studio met bergzicht. Prima met ons drieën. Elke dag werd de kamer schoongemaakt.Vriendelijke mensen die er werken. En het zwembad lag prachtig met een mooi uitzicht op de baai en de bergen.Af en toe hebben we een ontbijt genomen en 2 keer ook het diner. Het is een goed restaurant wat erbij zit! We hadden op het vliegveld een auto bijgeboekt voor de 2 weken dat we hier zaten. Dat is wel fijn om te hebben, omdat je dan het hele eiland kunt verkennen. Het hotel ligt heerlijk rustig gelegen, en het is ongeveer een 15 minuten lopen naar de supermarkt en nog een klein stukje verder naar de restaurantjes en het gezellige plein van lixouri.

• 9Stefanie19-07-2021

Prima klein hotel

Super schoon. Goed ontbijt. Was lekker rustig. Aan het zwembad rustige muziek, niet overheersend. In twintig minuten ben je te voet in centrum van lixouri. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

• 6Hans K18-08-2020

Mooie comple, aardige mensen maar...

Prima complex maar volledig ‘overrun’ door Engelse jongeren van een soort zeil kamp. Wij waren vaak op pad maar bij het zwembad zitten is er niet bij.. lijkt wel of je in Lloret Del Mar zit dan..

• 10Familie Calliauw- Van Holsbeke30-08-2019

Super !!!!

Het is hier in 1 woord SUPER ! Vriendelijk personeel, lekker ontbijt = voor elk wat wils Mooie ontbijtruimte zowel binnen als buiten Eten aan meer dan economische prijzen bijv mixed grill voor 2 pers. 19,90€ voor min. 10 stukken vlees. Prachtig zwembad met veel ligstoelen ligstoelen en parasols, handdoekenrace 's ochtends nihil, Vriendelijke bar-dame Anastasia aan het zwembad Kamers worden 7/7 gepoetst, heel netjes Het ganse complex oogt en is zeer netjes en je bent 50m van het strand = kiezelstenen, dus waterschoenen nodig. Ook auto nodig ligt wat afgelegen, op ongeveer 1,5 km van Lixouri en supermarkt. Dit complex is een echte aanrader!

• 10Stephen02-07-2019

Heerlijke plek

Heerlijk rustig gelegen met een mooi uitzicht. De kamers zijn niet luxe maar heel schoon. Het personeel ontzettend vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Wij kwamen laat rond 2300 aan en we konden alles nog bestellen van de kaart. In de ochtend vertrokken wij ook weer vroeg en wij konden om 0600 al ontbijten. Kortom prijs kwaliteit verhouding is perfect.

• 8Ilonka17-11-2018

Mooi en netjes

Schone en nette appartementen. Ontbijt is erg uitgebreid en het personeel is ook erg vriendelijk. Afstand naar Lixouri is ongeveer 15 min. Lopen, goed te doen dus.

• 8j10-11-2018

gerund door familie ..fantastisch

rustig gelegen ,wel kwartier lopen naar lixouri of goed strand, anders klein strandje gelijk aan weg, huurauto aan te raden om de echte mooie stranden te zien zoals myrtos beach, petani en anti.samosbeach...ook mooi assos en fiskardo , service is erg goed en t eten ook..oja pak veerboot gewoon te voet en ga schildpadden kijken in argostoli, veel plezier

• 9S de Graaf20-06-2018

Goed appartement

Keurig appartement ..doen er alles aan om het naar je zin te maken..kom je aan om 23.30 maken ze zelfs nog warm eten voor je..de ligging vind ik wat minder..maar met een auto of scooter goed te doen..enige minpunt die blaffende hond..daar word je gek van

• 9Fam. Jansen10-08-2017

Echt Grieks, moeder regeert in de keuken!

Moeders regeert in de keuken, je kan er lekker eten voor een zeer redelijke prijs, ontbijt is prima, super vriendelijke mensen staan altijd voor je klaar, zwembad met bar aanwezig! Tevens mooi uitzicht op de baai vanuit de appartementen!

• 9Conny03-07-2017

Super gastvrije familie

Ik kom al haren op lesbos, toch een keer wat anders privé ren. Kefalonia Lixouri het is nog niet eens de leukste plaats van het eiland, maar je hebt alles inapolafsi heerlijk zwembad, goed restaurant en zeer gastvrije familie en uitzicht op zer😎👍. Kortom ik wissel nu af met lesbos want kefalonia heeft ook mijn hart gestoken.

Aparthotel Apolafsi info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens