Villa Anna Maria

1 review over Villa Anna Maria in het Nederlands

Heerlijk rustig

Rob
10-10-2013

Villa Anna Maria was voor ons precies wat we zochten. Het is vlakbij het strand en we hadden alle rust en ruimte waar we aan toe waren. Het grootste pluspunt was de grote bbq waar we ongestoord de hele avond ons op konden uitleven. De villa heeft verschillende appartementen maar we hadden wel een eigen plekje en onze privacy.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Anna Maria in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Anna Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.