Appartement Ammes

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Ammes

• 6Michel.24-09-2017

Voor ons betreft eenmalig

Een beetje achterstallig onderhoud aan de gebouwen zoals bij veel griekse accomodaties (Badkamer Bedden Keuken e.d). Het is op zich een aardig complex wel erg dicht bij de landingsbaan en dat merk je echt wel, het is niet erg veel maar ongeveer 10 vluchten per dag. De poolbar wordt s,avonds en s,nachts druk bezocht door vooral luidruchtige Engelse touristen en daar hadden wij best wel last van. Strand op korte loopafstand, maar een auto is echt noodzakelijk op deze locatie, er is niet veel te doen en de betere restaurants zijn niet echt dichtbij. Wel een mooi eiland met prachtige strandjes en erg veel Engelse en Italiaanse touristen

Gereisd met partner in september 2017

• 8Corrie06-08-2013

Bijzonder plekje

Nicolas de eigenaar is een goed gastheer. De appartementen zijn ruim en netjes, het zwembad is schoon en mooi. Het ligt wat rustig dus een auto of scooter huren is wel zo handig om het mooie eiland te ontdekken. Het eiland is bijzonder mooi!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

• 8P. Raap19-09-2007

Ammes is voor rust zoekers uitstekend geschikt ook al is het bij het vliegveld. Het eerste propellor vliegtuig arriveerd altijd om 06.45. De rest van de dag soms 3 of minder vliegtuigen. Zondag wel drukker. Svoronata is geen dorp maar een lange weg met een restaurant en een bezinepomp. Voor de drukte moet je naar Lassi of Argostoli. Auto huur aan te raden. Dichtsbijzinde pin automaat in Argostoli!!! Beste restaurant Ammes hoort bij het complex. Lekker makkelijk. Mooiste strand dichtbij is Avitosh beach 3.7 km. Ammes beach op 2 minuten lopen is klein maar heeft wel alles, zoals bar. bedjes en parasols en douches. Motorboot huren kun je bij Skala in het zuiden een uurtje rijden.

Appartement zelf (studio) is eenvoudig, maar voldoet. Poolbar is gezellig, maar savonds geen last van. Toen wij er waren was er elke donderdag een DVD vertoning in de poolbar. Algrand langs zwembad wat wel elke avond wordt gereinigd!

Goede keuze en we komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in september 2007

• 6C.A.M. van Kasteren18-07-2007

De algemene indruk valt wat lager uit door de ontzettende overlast van het vliegverkeer. Appartement is prima, maar de herrie was niet normaal. Om 6.55 komt elke dag de eerste vlucht overscheren, met een hels kabaal. Vooral op de wisseldagen voor de engelsen is het een komen en gaan van vliegtuigen, die zo laag overkomen dat je ze bijna kunt aanraken. Ligging is wel vlak bij het strand, maar verder is er in de buurt weinig te beleven. Auto is hier een must. Kefalonië is een prachtig eiland. Alleen is de sfeer niet echt Grieks, veel Italiaanse invloeden.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Erik en Robert10-08-2006

Kefallonia is een prachtig eiland. Schitterende stranden en mooie natuur. Het stadje Argostoli is echt gezellig, leuke restaurants en trendy barretjes. Het complex was ruim en schoon, de kamers werden elke dag schoongemaakt. Koken kan wel, maar wordt lastig op twee electrische pitjes. Het zwembad was super en ook de poolbar erg gezellig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is wel aan te raden om een auto te huren (vanuit NL goedkoper). Met de auto kun je prima het hele eiland verkennen in twee weken.

• 8Judith08-08-2006

Goed en schoon appartement.Dagelijkse schoonmaak. Badkamer m.n de douche piepklein, maar ach het is vakantie! Wij zaten ook op de begane grond zonder uitzicht maar we zaten toch niet de gehele dag op het terrasje dus was dit voor ons geen probleem. De grotere supermarkt is iets van 15 min lopen. Op zich niet ver maar als de zon behoorlijk schijnt dan is het afzien. Auto is noodzakelijk wil je eea bekijken op het eiland. Svoronata ligt wat dat betreft wel centraal.Mooi landschap, prachtige stranden, leuke routes om te rijden en een heerlijke rust. Vriendelijke en behulpzame mensen. Er is op zich weinig tot niets te doen (tenzij je ervan houdt om dagelijks je tijd op het strand door te brengen)op het eiland en daarom vonden we een verblijf van een week genoeg.

• 7Elly Appel04-08-2006

Goed en ruim complex.Het derde bed op de kamer is een soort stretcher.We hadden gelukkig tierips mee die de gebroken veren konden vervangen.We zaten op de begane grond en hadden geen uitzicht.Maar het was wel lekker rustig.Er is een winkeltje voor eerste levensbehoeften, o.a.iedere dag vers brood.Natuurlijk duurder dan in een supermarkt die op flinke afstand zit. Het zwembad was uit de kunst.Rust wordt alleen verstoord door vliegtuigen.Het restaurant is een verhaal apart,iedere avond heerlijk gegeten en ruime keus. Anders dan de gidsen doen geloven ligt het complex een eind buiten het dorp.Voor jongelui is het oersaai maar wij hebben er een prima vakantie doorgebracht, mede dankzij het feit dat we de helft van de tijd een auto hadden en dus veel weg konden om het eiland te bekijken dat echt prachtig is, veel groen en schitterende stranden.

• 7m van Gestel04-08-2006

Een app. waar alles bijdehand is : restaurant , poolbar, winkeltje en het werd erg goed schoon gehouden[ elke dag ] .

Gereisd met familie in juli 2006

• 6C.M. de Graaff30-07-2006

Waterleiding (toilet doorspoelen) maakt zeer veel lawaai, ook als de buren er gebruik van maken. Geen vrij uitzicht; bomen in tuin niet goed onderhouden; Pal onder aanvliegroute landings- en startbaan. Koelkast luidruchtig.

Gereisd met partner in juli 2006

• 7Vanessa & Nora14-07-2006

van 26.6 t/m 10.7 Ammes.Via touroperator geboekt maar beschrijving klopt niet.Touroperator weet hier vanaf doet er tot vlgnd jaar niks aan! Studio ruim, schoonmaak top.Typisch grieks fam. "bedrijf" lieve mensen.Mooi zwembad genoeg ruimte + ligbedden met gezellige poolbar.Helaas bij aankomst bleek het strand ipv 50 meter wel 250 meter te zijn.Svoronata is geen klein typisch dorpje.Ammes heeft zelf een restaurant waar eten redelijk ok is.Naast Ammes is er 1 ander restaurant (geen aanrader) eten is vreselijk vies! Verder naast het prachtige mooie uitzicht is er dus niks te beleven.Op 20 min. loop afstand zijn er verder wel leuke gezellige restaurant waar je lekker kunt eten. Verder is het vliegveld op 10min. afstand wat in houdt paar keer per dag hele laag vliegende toestellen maar na een poos heeft dit ook wel wat wen je snel aan.Voor een rustige vakantie op kefallonia moet je zeker bij Ammes zijn.

Gereisd in juli 2006

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats