Appartement Agnanti (in Minies)

Appartement
Appartement Agnanti (in Minies)
8,4

3 reviews over Appartement Agnanti (in Minies) in het Nederlands

Mooi aan de buitenkant oud aan de binnenkant

Ton van Haaster
20-9-2017

Prachtig aangelegde tuin met lekker zwembad en mooi uitzicht. vriendelijk en behulpzaam personeel appartement werd iedere dag schoongemaakt.

in het appartement is er ruimte voor verbetering als je koffie drinkt geen probleem filterzakjes meenemen. als je thee wilt is er geen waterkoker of fluitketel je moet het doen met een grote pan op een elektrische kookplaat (duurt erg lang) stopcontacten en schakelaars hangen los en er is weinig keukengerei de douche ruimte is erg klein ongeveer 55x55cm en de douchkop kan je niet ophangen.de indeling van alle appartementen is anders de beste zijn de appartementen tegenover het zwembad. het is zeker aan te raden een auto te huren, niets is op loop afstand en het eiland is te mooi om bij het appartement te blijven. wij hebben de auto bij verhuurder gehuurd goede all in prijs zonder gezeur.

Rust en ontspanning

Reinier
24-9-2014

De accommodatie ligt ietswat afgelegen op een heuvel met uitzicht op de zee. Ondanks het vliegveld vlak bij is heb je hier bijna geen last van en vonden wij het wel leuk om te zien. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien.

Het zwembad is goed en word goed onderhouden evenals de tuin die prachtig is.

De eigenaar is zeer vriendelijk en legt je graag uit waar je heen moet gaan of waar je lekker kan eten.

Dit is een aanrader voor mensen die van rust houden en niet de drukte van de all inclusieve resorts willen.

2007

Op zo'n 3 km afstand van het vliegveld

Peter & Myrelle
7-7-2007

Op zo'n 3 km afstand van het vliegveld. Prima dus per taxi vanaf het vliegveld of met de huurauto te bereiken. Eigenaren zijn zeer vriendelijk. Wij verbleven in 1 vd 3 studio's. Studio ziet er op het oog netjes uit. Schoonmaak laat echter te wensen over en op 1 kookplaatje kan je echt niet een maaltijd maken. Keukengerei is beperkt. Airco mag je de hele dag aan laten staan. Wisseling van de baddoeken/bed is om de dag, perfect dus. Accomodatie is alleen ver weg van de leukste plaatsen aan de oostkust vh eiland. Hoofdstad is erg dichtbij (7km), maar absoluut niet de leukste plaats op het eiland, wel met de meeste winkels. Oostkust is ook zeker veel mooier en groener. Accomodatie ligt in een klein dorpje met alleen een minimarkt. Er is absoluut niets te beleven en je moet echt een auto hebben om het eiland te bekijken. Zit je in het westen vh eiland, kan je het ook af met een scooter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agnanti (in Minies) in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agnanti (in Minies) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.