Appartement Irene

Meer appartement info
    Tonen op kaart

11 reviews over Appartement Irene

• 8r.woldringh08-07-2012

Eenvoudige studio in authentiek gebouw

Een authentiek, kleinschalig complexje, gerund door een ouder echtpaar. Je moet geen luxe verwachten; de studio's zijn sober ingericht, maar alles was aanwezig, zelfs een toaster en waterkoker. Er werd niet dagelijks schoongemaakt, maar bezems e.d. kon je zo pakken. De balkons moest je elke dag wel even aanvegen. Onder de dakgoten huisden namelijk vleermuizen, die nogal wat uitwerpselen achter lieten op het balkon... De ligging t.o.v. het knusse plaatsje was gunstig. Binnen enkele minuten was je bij de supermarkt en diverse tavernes. Het was stukken warmer dan normaal voor de tijd van het jaar en het bleef 's nachts dan ook behoorlijk warm in de kamer. We wisten dat er geen airco beschikbaar was, maar een ventilator was wel prettig geweest...

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Ellen11-11-2011

Heerlijk vakantieplekje

Zoek je een rustig dorpje op een prachtig eiland (echt een van de mooiste die ik gezien heb en ik ben al op veel eilanden geweest) dan kan ik je Katelios aanraden. Evenals appartement Irene. Prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen en elke keer als je dan terug de vallei inrijdt waar Katelios ligt dan geniet je van een prachtig uitzicht. (Katelios kruipt onder je huid, zei iemand tegen me, en t is zo!) Het (zand)strand is heerlijk rustig en als je de klimpartij over de rotsen (over de weg kan ook) aan wil gaan dan kom je op een kilometerslang strand waar ook schildpadden nestelen. Appartement Irene is een mooi gebouw in een boomgaard. Ook ik beschikte over 2 balkons waardoor er altijd keus was tussen in de zon en in de schaduw. Het comlex wordt beheerd door een vriendelijk ouder echtpaar, ze spreken alleen grieks, maar met gebarentaal kom je ver! Ik heb een heerlijke vakantie gehad!

Alleen gereisd in september 2011

• 9Giancarlo en Marga23-09-2011

Wij zijn net een paar dagen terug uit Katelios, hebben genoten! We hadden een hoekappartement, met twee balkons, zodat je ofwel in de zon, ofwel in de schaduw kunt zitten, heel fijn. Alles aanwezig, praktische inrichting. Gelegen op schitterend groot terrein (tuin met o.a. sinaasappelbomen, olijfbomen, palmen). Uitzicht op de bergen, veel groen, zee wat verderop. Relaxed dorpje met prima taverna's (heerlijk gegrilde vis!), 3 mini-marktjes (alles te verkrijgen), alles op loopafstand. Je loopt zo naar het strand, waar je ook in de schaduw van wat bomen kunt zitten. Heerlijk helder water (het was extreem warm, dus veel gezwommen). Leuk kleinschalig appartementencomplex, veel ruimte eromheen, met aardig bereidwillig echtpaar wat de zaken beheert. Twee keer met de locale bus naar Skala geweest, geweldig strand met kristalhelder water, en wat meer winkeltjes. Twee autoverhuur-kantoortjes in Katelios. Kortom snel voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2011

• 7Sander18-09-2010

Dichtbij strand, knusse plaats, niet toeristich

Mooi appartement. Wij hadden 2 balkons waardoor we sochtend schaduw hadden op het ene en smiddags op het andere balkon. Kleine badkamer voor 1 persoon. Keuken is ook niet groot, maar alles is aanwezig. Aardige mensen, dichtbij aantal restaurantjes.

TIP: Auto huren is nodig als je verder weg wilt (aanrader!) TIP2: Restaurant Jerry's

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7D. Curvers26-05-2009

Eenvoudig maar voldoende

Appartement Irene op Kefalonië is een kleinschalig en eenvoudig complex. Als je tijdens je vakantie niet teveel luxe wenst, is het er prima toeven. Auto erbij en je kunt zo overal naartoe, Koroni Beach is prachtig en lekker rustig. Uit eten kan even verderop in de haven van het dorp, de kaart van de verschillende restaurants verschilt overigens niet veel. Supermarkt op ongeveer 100 m. afstand. Tip: met een bootje kun je strandjes bezoeken waar je anders niet kunt komen!

Gereisd met partner in juni 2008

• 8W.F.11-05-2009

Goede prijs/kwaliteitverhouding, aanrader!!

Net terug van een week in dit appartement wat wordt gerund door 2 oudere mensen (die geen engels spreken).Op een gunstige plek gelegen met in de buurt 2 supermarkten en een aantal restaurants op loopafstand.

Minpunten: douche is wat aan de kleine kant en de bedden wat hard.

Goed:Wordt netjes schoongehouden en handdoeken op tijd gewisseld,lekker rustig.

Wij zaten in een appartement op de hoek met voor en achter een balkon, zodat je altijd in het zonnetje kunt zitten. Tuin rondom is ook goed onderhouden.We hadden een auto gehuurd om zo het eiland te verkennen en dit was wat ons betreft een prima appartement op een goed locatie!

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Aleth en Marcella25-06-2008

Leuk appartementje

Wij waren erg tevreden over appartement Irene. Het is een simpel appartement, maar je kan er makkelijk 15 dagen vertoeven. Wel hadden wij wat problemen met de douche. Het water was vaak koud en als het niet koud was kon het zijn dat er helemaal geen water kwam. Maar als je dit meldt, maken ze er meteen werk van. Wat de muggen betreft, in de supermarkt zo'n 75 meter verderop kan je een soort van ambi pur apparaatje kopen om in het stopcontact te doen. Wij hebben de hele vakantie geen last meer gehad van muggen. Dit apparaatje kost 6 euro, dus dat moet de pret niet drukken. Ook hebben wij geen last gehad van lawaai. Wij vonden katelios juist erg rustig! Wat een verschil met skala!!Dit appartement in deze plaats is zeer geschikt als je van rust houdt.Verder is dit een nederlands appartement. Dus alleen nederlandse buren. Vonden wij wel prettig. Als je uit eten gaat ga dan naar Lighthouse aan het strand. Erg vriendelijke bediening en erg lekker eten. Wij vonden dit restaurant het beste!!

Gereisd met partner in juni 2008

• 6jaap bults05-06-2008

Het appartement lag dicht langs een drukke weg dus je hoorde smorgenvroeg 06.00 uur al veel verkeer. Doordat het warm was doe je je ramen wat los en gaf het verkeer smorgens veel lawaai. Het was netjes maar als je het kook gerei wou gebruiken moest je het wel eerst schoon maken, het was niet fris. Ook hadden we veel last van muggen, omdat er een slootje achterlangs liep met veel riet en planten waar deze opaf kwammen. Dus ondaks het mooie weer was het onmogelijk om te genieten van het buiten zitten op je balkon. Vondt ik erg jammer want dat is juist lekker. En ook had je dan deze op je kamer en van alles geprobeerd tegen mugge maar hielp niet echt. De mensen waar aardig en het bedegoed en handdoeken werden 2 maal verfrist dus dat was oke. Het werdt elke dag schoongemaakt dus dat was ook goed. Een niet onaardig appertement, maar voor de rust ligt het te dicht aan de weg waar het druk is.

Gereisd met partner in mei 2006

• 8Kees en Wilma01-06-2008

We hadden een lastminute,voor 150 euro korting is Irene een leuk appartement,als je niet teveel eisen stelt.Wij hadden een studiohoek appartement met twee balkons.Altijd zon dus.Alleen de plastic stoeltjes van buiten zijn aan vervanging toe.De keuken inrichting is goed om een ontbijtje te maken.Dat is voldoende voor ons.We zaten ong. 500 meter van de restaurants en het strand vandaan.Ook werd er bijna dagelijks het wc papierbakje geleegd.En 1x per week wordt er schoongemaakt en linnengoed verwisselt.Er staat een bezem en ander spul op de gang.Als je van rust hou,moet je het plaatsje Katelios boeken.Maar huurt wel een auto(jeep),anders mis je een heel mooi eiland.En dat zal zonde zijn.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8de Ridder28-05-2008

Zeer goed allemaal , zeker de prijs kwaliteit verhouding.Het heeft ook een zeer rustige ligging.En vlakbij zee en een rustig dorpje met restaurantjes.We hebben erg genoten.Ik raad wel aan om een auto erbij te huren omdat je die gewoon nodig hebt om de rest van het eiland te zien.

Gereisd met partner in mei 2008

3 tips over Appartement Irene

• Ellen, 11-11-2011

Ga met de jeepsafari mee (zelf te boeken bij giorgio potamianos. www.kefalonia-elements.com / +30 26 71 100 251)

• Tiemens & Broekhuis, 18-06-2011

Mooi App op een goede plek overal kort bij 350mtr lopen. Voldoende eettentjes en winkeljes. Mooi uitzicht aan voorkant grote balkons. Lang strand. Gr Fam Tiemens & Broekhuis.

• Sander, 19-09-2010

Restaurant Jerry's (100m schuine weg omhoog). Wordt gerund door Jerry en Nederlandse vrouw. Zeer goed eten, erg uitgebreid, veel keus, leuke tuin om in te eten, vriendelijk. Staat in de regio bekend als goed restaurant.

1 vraag over Appartement Irene

• SYLVIA, 09-08-2016

AANBIEDERS

BIJ WELKE REISORGANISATIE KAN JE DEZE ACCOMODATIE BOEKEN

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresKatelios - Kefalonia 28086(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website