Appartement Panorama

0Tonen op kaart

2 Reviews over Panorama

• 8Mieneke de Wind,Vincent Stakenburg,Roos Stakenburg14-06-2016

Fantastisch!

Prima appartement, sober ingericht. Maar dat is niet erg aangezien je met het prachtige Griekse weer toch de hele dag buiten bent. Door tegels op de grond wel wat gehorig. Ruim en airco aanwezig. Prima bedden. Heerlijk zwembad en een geweldig uitzicht! Fiscardo is een gezellig havenplaatsje. Kefalonia is indrukwekkend mooi! Tip: huur een bootje en je komt daarmee op de meest mooie strandjes!

• 7Paul22-07-2013

Mooie ligging en tuin, eenvoudig appartement

Kleinschalig app.complex op 850 m van de haven van Fiskardo en op 850 m van een baai met (kiezel)strand. Door de wat hogere ligging heb je een fraai uitzicht op de zee en het eiland Ithaki. Het zwembad is heerlijk, wij hadden 's middags altijd ruim voldoende plek bij de ligbedden en parasols. Mooie bloemrijke tuin. In het app.complex zaten tijdens ons bezoek zowel oudere stellen als gezinnen met oudere en jongere kinderen. Wij hebben een goede service ervaren: een storing werd heel snel verholpen. De appartementen zelf zijn eenvoudig en wat verouderd, maar voldoen prima. Wij hadden een 2-kamer app. met een extra slaapruimte, maar alleen de slaapkamer kent airco. Zelfs geen ventilator in de extra ruimte. Je hebt geen eigen balkon, je zit op een galerij. Het app.complex ligt direct aan de weg van/naar Fiskardo en kent wel wat verkeersgeluid, maar wij hebben dat nauwelijks als hinderlijk ervaren.

Appartement Panorama info

Veilig betalen met