Hotel Fiskardo Bay

9.1Fenomenaal

7 reviews over Hotel Fiskardo Bay

• 10Barbara30-05-2011

Prima hotel op prachtplek

Helemaal goed dit hotel en wat een fantastische dame die de boel regelt zeer gastvrij en behulpzaam mooi uitzicht op de baai waar de heledag bootjes in en uitvaren en het goed toeven is op de vele gezellige terasjes Prima schoon en luxe uitgevoerd en een hoog afwerkings niveau van de kamers en het zwembad

Gereisd met partner in mei 2011

• 10eef en truus24-06-2010

heel erg goed

Wij zijn in juni 2010 2 weken in dit fantastische hotel in Fiskardo geweest. Mooie kamers met zicht op de haven, waar het altijd gezellig is en met veel goede restaurants op loopafstand in verschillende prijsklassen. De kamers worden heel goed schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken.Het ontbijt in het hotel is voor Griekse begrippen uitgebreid. De gastvrouw staat voor iedereen klaar en geeft ook veel leuke tips over kleine stranden in de buurt, wandelroutes en bijzondere plaatsen. Kortom hier heb je een top vakantie.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Lisanne01-10-2009

Hele mooie plek met goede ligging

Wij hadden een combinatiereis geboekt bij een touroperator. Hierbij verbleven wij de eerste 4 nachten in Fiskardo Bay. Heel vriendelijk personeel, elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Vanuit het zwembad kijk je het dorp in en zie je het leuke en drukke haventje. Wil je wat te doen en te zien hebben dan zit je in het haventje helemaal goed. Dit haventje is binnen 3 minuten te bereiken vanuit het hotel. Verder heeft het hotel 9 modern ingerichte hotelkamers met vrij nieuw meubilair en 1 suite. Let er wel op dat je bovenaan op het eiland verblijft zodat je wel even moet rijden om aan de onderzijde te komen. Maar Kefalonia wordt terecht het mooiste eiland van Griekenland genoemd!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Gregory Roelandt13-09-2009

Prachtig gewoon ...

Onze eerste ervaring met deze reisorganisatie was super! Wij reizen al jaren met een andere organisatie en hadden het nu wel allemaal gezien wat zij te bieden hadden qua Griekse Eilanden. Alles tot in de puntjes geregeld, een waar genoegen om met hen te reizen. Het Fiscardo Bay Hotel is een mooi, nieuw, tot in de details afgewerkt hotel. Als je er boekt, neem dan de suite met prachtig terras, is niet zoveel duurder. Qua ligging kan je je er geen betere wensen wij hebben het ganse eiland rondgetoerd en hebben er toch geen betere gevonden! *Tip: mooiste plekjes zijn: Fiskardo, Assos, Myrtos en Sami (blijf in het noorden) niet de moeite: Lixouri

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Bert Zinger18-07-2009

Héérlijk hotel op prachtig eiland!

Fiskardo Bay Hotel is een prachtig hotel met geweldig uitzicht over de baai van Fiskardo. Het personeel is buitengewoon vriendelijk hetgeen bijdraagt aan de zeer prettige sfeer in het boutique hotel. De kamer en badkamer (alleen douche) zijn niet extreem groot, maar van alle gemakken voorzien, bovendien een balkon dat uitkijkt over het zwembad en het plaatsje. Direct aan de baai (waar ook de ferry van/naar Lefkas aankomt) liggen talloze leuke restaurantjes en (koffie)barretjes.

Fiskardo ligt in het noorden van Kefalonia en heeft geen echte stranden. Een auto is wel noodzakelijk om het prachtige eiland te verkennen. Tijdens het verblijf o.a. bezoek gebracht aan het lieflijke Agia Efimia en Assos. Leuke stranden zijn: Mirtos (heeft weinig tot geen voorzieningen), Antisami(s) en Makris Gialos. Het zijn vrijwel allemaal kiezelstranden!

Kefalonia is een prachtig groen en nog niet door toeristen platgetreden Grieks eiland. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Miranda07-06-2009

Geweldig hotel

We hebben een heerlijke week gehad in dit geweldige, nieuwe hotel met slechts 9 kamers en een suite. Wij hadden de suite geboekt en hadden een super ruim balkon met heerlijke lounge set en een eigen zij-ingang. Vanaf je balkon heb je een mooi uitzicht over de haven. De kamers zijn luxe en erg schoon.
    Het ontbijt was goed verzorgd met eigen gebakken cake. Enig minpuntje is het aantal ligbedden bij het zwembad; dit zijn er wel erg weinig. Maar verder echt een aanrader, dicht bij de haven in het mooiste plaatsje van het eiland; Fiskardo. Wij hebben heerlijk gegeten bij Tselenti op het kleine binenpleintje.

Gereisd met partner in mei 2009

• 10Mark en Ineke van der Laan29-01-2009

Wat een schitterende vakantie!

We zijn deze zomer een paar dagen blijven plakken in Fiskardo voor we de overtocht namen naar Lefkas. Bij toeval (of eerder geluk) zijn we bij dit leuke hotel terecht gekomen en hadden hier graag langer willen blijven. Dit boutique hotel past heel goed in het levendige haventje van Fiskardo. Gezellige terrasjes om de hoek en de meest heerlijke visgerechten krijg je geserveerd aan het water. Mede dankzij dit hotel hadden wij een uitstekende vakantie dus vandaar een dikke 10! We hebben vandaag ook maar direct besloten dit hotel weer te boeken voor de volgende zomervakantie, dan minimaal voor een hele week!

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Fiskardo Bay info