Hotel Limanaki

13 reviews over Hotel Limanaki in het Nederlands

Geweldig genoten

Fam. Peters
28-12-2010

Wij (fam. Peters uit Den Haag) zijn in mei 2008 hier op vakantie geweest. Heerlijk kleinschalig hotel, eten, wat door de eigenaar zelf bereid werd, was goed van smaak, bijzonder vriendelijk personeel die vooral de tijd nemen om met je te praten. Vooral als je een paar woordjes Grieks spreekt, dan word je helemaal verwend.

Zeker voor herhaling vatbaar. We wilden er dit jaar ook weer heen, maar helaas, bij de reguliere toeroperators, komt dit hotel niet voor in de brochures. Helaas.

Gereisd met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch hotel

roy
1-9-2009

een heerlijk klein hotel met erg vriendenlijk en behulpzaam personeel. de ligging van het hotel is gelegen aan zee en tussen twee plaatsen in, lassi en argostoli (hoofdstad). achter het hotel bevind zich een klein (privé) strandje. de plaatsen liggen wel te ver om er lopend te komen, maar met de taxi is het goed te doen. (6 á 7 euro) overdag is het erg rustig in de plaatsen, maar na een uurtje of 8 in de avond komt de gezelligheid. de kamers zijn erg ruim en worden goed schoongemaakt. ook het eten is erg lekker. er zijn genoeg excursies.

als je dit hotel gaat vergelijken met de rest van de hotels in de buurt van lassi en argostoli, vinden wij dat dit hotel op alle punten beter presteerd dan de overige hotels

dit hotel is echt een aanrader voor zowel ouderen en jongeren, die voor rust, zon, zee, en "sightseeing" komen.

wij zelf zijn 19 jaar.

Gereisd met partner in september 2009
2008

goed verzord hotel

marja rinsma
3-8-2008

een leuk hotel ,wij waren de enigste nederlanders dat was wel wennen maar ook wel rustig.Er zitten anders altijd nederlanders.Achter het hotel een leuk klein strandje lig je lekker met zijn tweeen.Zeer centraal gelegen tussen lassi en argostoli.Als we weer eens naar kefelonia gaan zouden wij in hotel lassi gaan ligt tegen lassi aan dus goed te lopen naar restaurants .Vanaf hotel limanaki toch wel drie kwartier lopen naar lassi.Terug kun je niet lopen omdat de weg niet verlicht is dus met taxi of huur auto.Het eiland is echt geweldig .Na kreta,corfu,samos,kos.was dit met samos echt bijzonder mooi wat een mooie stranden en baaien .Voor herhaaling vatbaar.

Gereisd met partner in Sun Aug 03 2008 11:54:45 GMT+0000 (UTC)

Keurig eenvoudig hotel

L. Willems
25-6-2008

Een eenvoudig maar keurig hotel. De mensen zijn er heel vriendelijk. Zwembad voor de deur en een heel klein kiezelstrandje op 500 meter. Het ontbijt is niet groots maar voldoende om de eerste uurtjes door te komen. Voor lunch en diner kan men beter in Lassie zelf of Argostoli terecht. Geen faciliteiten bij het zeer kleine strandje. half uur lopen naar Lassi en Argostoli, lastig in een temperatuur van 35 graden. Auto is aan te raden om naar de mooiere stranden te gaan.

Gereisd met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi schoon hotel, elke dag schone handdoeken

Marie-Louise
24-5-2008

Mooi schoon hotel, elke dag schone handdoeken. personeel is erg vriendelijk en wil alles vertellen over eiland. ligging is tussen Lassi en Argostoli aan een rustige weg. achter hotel mooi om te wandelen. een auto heb je wel nodig. het eiland is heel erg mooi, in meivakantie is het nog erg rustig (seizoen begint 1 mei pas, dus soms alleen in rest.)dit eiland is zeker een aanrader voor mensen die van natuur houden.

Gereisd familie in Sat May 24 2008 09:36:37 GMT+0000 (UTC)
2007

Hotel Limanaki is een heel goed hotel met zeer vriendelijke mensen . Het ligt alleen ver van Lassi en Argostoli verw. 's avonds niet te lopen donkere weg. Op zich wel rustig voor de nacht. Er is nauwelijks busverbinding, maar gelukkig zijn er taxi's. Wij hadden HP geboekt dat was ergens zonde van het geld. Betaalden 18 euro pp per avond maar a la carte is goedkoper. Heel schoon hotel en mooie kamers

Gereisd zakelijk in juli 2007

ligt ongeveer 5km van Lassi

Lex en Sonja van Ham
6-7-2007

ligt ongeveer 5km van Lassi. Hotel is zeer netjes en schoon. Elke dag schoon linnegoed en de kamer wordt gedaan. Op ongeveer 200 meter een kleine baai, voormensen die slecht te been zijn wat lastig te bereiken. Ontbijt is goed, niet uitgebreid. Een auto huren is wel aan te raden, wegen zijn goed te bereiden. Personeel is vriendelijk. Schoon klein zwembad met kleine maar goede speeltuin.Tot 01:00 uur drank verkrijgbaar. Er worden 1 a 2 keer per week grote feesten gehouden, bruiloft of doopfeest.150-200 man. Dat gaat tot 02:00 uur door.Kan hinderlijk zijn , maar is ook mooi om eens mee te maken.

Gereisd anders in juli 2007

We zijn pas in Hotel Limanaki geweest

Marion en Paul
30-6-2007

We zijn pas in Hotel Limanaki geweest. Het hotel is op zich geweldig leuk (schoon, aardig personeel, mooi uitzicht vanuit de balkons op de zee, heerlijk ontbijtterras, waar je 's avonds ook kan eten, wel smakelijk, maar weinig keuze, wat jammer was gezien - en nu komt het - het hotel heel ver van alles ligt. Dit is dus eigenlijk een waarschuwing voor iedereen, die niet minstens 2 km waar dan ook naartoe wil lopen!!!! (Eerste supermarkt 2 km, eerste restaurant, jammer pas geopend op onze laatste dag ca. 1 km, Lassie 2 km, Argostoli 2.5 km (rand, Argostoli stad weer 0.5 km verder) en het wel geweldig mooie Makro Gialis strand ca. 3.5 km !!! We moesten dus een scooter huren, wilden we naar dat geweldige strand gaan, waarvoor wij eigenlijk naar Lassi waren gegaan. Kefalonia is wel een heel mooi eiland en we hadden ook een mooie vakantie, jammer veel duurder, dan verwacht, door het noodzakelijke vervoer!!!!

Gereisd met partner in mei 2007

Een niet al te groot hotel waar je van harte welkom bent. Het hotel is superschoon, iedere dag is het grote schoonmaak zeg maar. De ligging is OK als het om het uitzicht gaat, maar je hebt echt een auto nodig als je wat meer wil zien. Het ontbijt is niet erg gevarieerd maar wel ruim voldoende. Wij hadden geen halfpension dus hebben we maar 2 keer in het hotel gegeten en dat was voortreffelijk door Spiros de wat oudere kok klaargemaakt. U wordt altijd hartelijk en vriendelijk geholpen door iedereen. Een fastastisch superschoon en vriendelijk Hotel.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2006

Niet te groot hotel met vriendelijk personeel waar ze het de gasten graag naar hun zin maken. Heel erg schoon en keurig ingericht. Wij hadden vanaf balkon prachtig uitzicht over de baai en hebben zelfs dolfijnen gezien.Ontbijt vonden wij niet karig, wel iedere dag hetzelfde maar er was ruim voldoende. Bruin- witbrood, beschuit,2 soorten cake,koffie,thee, water,melk,2soorten sap,yoghurt,corn-flakes,gekookte eieren,2 soorten vleeswaar,kaas,jam,honing,perziken op sap en verse meloen. Werd ook direkt weer aangevuld. De ligging is prachtig, achterzijde aan zee, voorzijde olijfboomgaarden met schapen. Een auto of scooter is aan te raden niet alleen om naar Lassi te gaan, maar om het hele prachtige eiland te verkennen.Wandel ook eens via het pad achter het hotel langs zee, door het bos riching Lassi. Een hotel voor rustzoekers, die van de natuur en van een mooie omgeving houden.

Gereisd anders in november 2006

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limanaki in Argostoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limanaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.