GriekenlandKefaloniaArgostoliAppartementen ArgostoliAppartement Liberatos Village (in Lassi)

Appartement Liberatos Village (in Lassi)

GriekenlandKefaloniaArgostoli

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Liberatos Village (in Lassi) voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 51 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 51 reviews
  • 6.1Inrichting
  • 6.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

51 Reviews over Liberatos Village (in Lassi)

• 9Mirjam09-08-2010

Super!

Het appartement was netjes en schoon. Het uitzicht was erg mooi. Ook was het lekker rustig aangezien het appartement op een heuvel ligt. Met de auto was alles goed te doen. Elke keer de heuvel oplopen is zwaar maar als je bij een goed reisbureau hebt geboekt weet je van te voren dat het een stukje klimmen is. Het personeel is aardig en behulpzaam. Onze handdoeken en beddengoed werd niet vaak verwisseld maar dat kan je ook niet verwachten van een land waar het water schaars is. Kefalonia is een heel erg mooi eiland met veel bergen en mooie stadjes (vooral Assos).

Wij willen er graag nog een keer heen!

• 8Luc21-07-2010

Karig!!

Eigenaar probeert zelf de boel te runnen na het ontslaan van de manager. Hij en zijn zoons laten hierbij regelmatig een aantal steekjes vallen!! Er wordt niet vaak genoeg en slecht schoongemaakt, bar gaat vaak vroeg dicht, zwembad geeft af (smurfen-effect) en complex is vaak verlaten( dus ook niemand bij receptie).

• 7Marianne Berkhof09-07-2010

Prima + ongeinteresseerd bar & receptiepersoneel

Vanwege een lastminute (2 voor de prijs van 1) prima prijs-kwaliteits-verhouding. Hoewel op een heuvel ligt het er prachtig en over het eiland valt niks te mopperen. Bar en receptiepersoneel hadden er tijdens de WK een feestje van kunnen maken, maar door hun ongeinteresseerdheid is dat aan hun neus voorbij gegaan en hebben wij, en velen met ons ons heil bij Sirtaki gezocht - Heel gezellig! Trouwens niet de beste eettent, want dat is o.i. Butlers (probeer de gevulde inktvis maar eens). Rest van het personeel (oa. de dame van het - iedere morgen verse - brood) wel prima!

• 8Sandra09-06-2010

Prima voor Griekse begrippen

Een goed appartement dat wat hoger ligt. Lopend naar het dorp is te doen maar houd rekening met een heuveltje dat je moet beklimmen. Mooi zwembad, vriendelijke manager en goede sfeer. Dat het douchegordijn te kort is, je zuinig moet zijn met het wc papier en de keukeninrichting beperkt is is wat mij betreft volledig volgens Griekse standaard. Maar als er een lampke kapot is of de kraan lekt heb je binnen de kortste keren een monteur voor je neus staan. Al met al goed geregeld dus.

• 8Aad11-05-2010

Prachtig gelegen

Net terug (begin mei) uit Lassi,prachtig -zeezicht- gelegen / verzorgd complex. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Liberatos V. ligt vrijwel boven de mooiste stranden van Lassi (Makris Yalos)en de hoofdstraat.

• 8J. Briggeman27-07-2008

Prima

Geboekt via touroperator. Wordt aangeboden inclusief auto. Dat is erg handig want het appartement ligt tegen een berg. Het is eenhele klim, om iedere keer de berg te beklimmen. Prima appartement. Prachtig zwembad. Echte griekse bedden. ( onze ervaring is, dat deze altijd hard zijn) Airco tegen betaling. ( 50 euro per week) Keuken is voorzien van 2 electrische kookpitten, een oven, en voor 4 personen borden glazen etc. Wordt 2 keer per week goed schoongemaakt, en dagelijks wordt de vuilnis en de toiletemmer geleegd. Er is geen douchegordijn, maar het appartement is voorzien van een bad. Dus als je wilt douchen, moet je even opletten, maar het gaat prima. Keffalonia is niet een feest eiland. ( er is 1 discotheek) Informatie boekje over Keffalonia krijg je bij de informatie bijeenkomst. Het informatiebord is afgeschaft, maar het uitgereikteboekje voorziet je van alle informatie die je nodig bent. Ga je voor rust, natuur, is dit een aanrader. Voor feesten, zoek een ander eiland.

• 9fam.van driel26-07-2008

een aanrader

eerste keer griekenland een eiland kefalonie geweldig mooi uitzicht lekker makkelijk appartemend lekker zwembad in een blok allemaal nederlanders s'avons van de zons ondergang genieten egt een aanrader een tip als ik u was zou ik een keer vrapee proberen dat is kouden koffie is bijna overal verkrijgbaar

veel plezier van uuw vakantie

groetjes fam. van driel

• 7L.K. Sleurink05-06-2008

weinig te beleven in Lassi, geen infobord in het complex van Arke, receptiepersoneel is niet klantvriendelijk! Gasten moeten het zelf veelal zelf regelen (w.c. papier, melkpannetje, schoonmaak met een voor de buitendeur staande emmer / bezem )

• 3Olmo17-04-2008

De ligging was prachtig, maar het appartement een flop, als je ging douchen, werd echt de hele badkamer nat, er was niet eens zoiets als een douchgordijn! Verder was er een hele magere pannenset, en de bedden waren niet comfortabel. Het personeel was niet erg behulpzaam, en de hostess kwam niet eens in dat complex! Met andere woorden: Niet boeken dit ding!

• 8Marina van der Laan20-10-2007

De reis was inclusief auto en dat is echt een must, zeker voor dit complex. Mensen waren vriendelijk. Het complex bestaat uit verschillende gebouwen, waarin zo'n 6 appartementen waren. Wij zaten bovenin, de auto kon bij het appartement. Het was hoog, maar gewelig, zo'n fantastisch uitzicht...We hadden twee mankementjes in het appartement, maar dat werd binnen 15 minuten opgelost. We zijn het hele eiland rondgeweest en het is supermooi. De kwaliteit van de wegen is niet overal top, maar dat mag de pret niet drukken. Abslolute aanrader. Persoonlijk vind ik Lassie ook de leukste plek, je zit dicht bij de hoofdstad en daar is het 's avonds erg leuk. Enige nadeel is dat je in Lassie geen betaalautomaat hebt. Zorg dus dat je genoeg contant geld op zak hebt voor in ieder geval de eerste dag.

Appartement Liberatos Village (in Lassi) info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen