Aparthotel Lagoon View

GriekenlandKefaloniaArgostoli

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Lagoon View voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 13 reviews
+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 13 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Lagoon View

• 10Evelien16-09-2017

Heerlijk

De appartementen zijn mooi ingericht, schoon en hebben alles wat je nodig hebt. De eigenaar, Panos Thomas, zorgt ervoor dat je je heel snel thuis voelt. Wij hebben veel leuke gesprekken met hem gevoerd. Zijn vrouw, Mary, kookt heerlijk. Voor slechts € 8,- heb je een heerlijk diner. Bij de restaurants betaal je veel meer terwijl de kwaliteit tegenvalt. Je hebt wel een huurauto nodig want Lagoon View ligt wat afgelegen, maar heeft een prachtig uitzicht op de lagoon.

• 10Leonie18-08-2017

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Wij hebben genoten van deze vakantie. De eigenaar Panos is een hele vriendelijke man. Hij stond ons bij de aankomst op te wachten en hij hielp ons met de bagage. We kwamen ' s avonds aan. Er lagen boodschappen in de koelkast zodat we de volgende dag in ieder geval ontbijt hadden en flessen water om te drinken. Wat een service. Ook heeft hij uitgebreid de tijd genomen om ons op de plattegrond alle mooie plekken op het eiland te vertellen en ook de beste restaurantjes. Het appartement werd iedere dag schoongemaakt door zijn vrouw. Altijd een opgemaakt bed en om de dag schone handdoeken. Wij kunnen niet anders zeggen dan excellente service! Het zwembad werd iedere dag schoongemaakt en alles ziet er schoon uit. Je kan het ook aangeven als je s' avonds een maaltijd in de bar wil eten. Mary maakt dan een heerlijke maaltijd voor je. Er heerst rust en er is een mooi uitzicht.

• 10arno&consuela van der heusen14-08-2017

fantastisch,adembenemend

een superappartementen complex,met een zeer vriendelijke eigenaar die je alles wat je maar weten wilt over kefalonia zal vertellen.als je hier verblijft dan wel met transport,maar ook dat regelt panos voor je.super zwembad+poolbar adembenemend uitzicht en heerlijk rustig gelegen.

• 10Anja10-07-2017

Heerlijk appartement.

Een fantastisch ruim en compleet ingericht en van alle gemakken voorzien appartement. Luiken tegen de zon en horren tegen de muggen en een groot terras met uitzicht over de vallei en vaak een heerlijk windje. Vlak bij Argistolos gelegen waar je goed boodschappen kunt doen en winkelen en ook goed uit eten kunt gaan. Bij Lagoon view kun je ook aangeven dat je gebruik wilt maken van het diner dat Mary en Phanos verzorgen. Wij hebben een heerlijke week gehad en gaan vast nog eens terug want het eiland is de moeite waard.

• 10HG18-09-2016

Prima app, ruim en alles aanwezig! Heerlijk rustig en aardige eigenaar.

• 10Marjan Schoonaard12-09-2016

Rust en stilte

12 heerlijke dagen gehad bij Panos en Marian. Het uitzicht, de rust, en het prachtige complete appartement was boven verwachting. Heerlijk en schoon zwembad en nooit druk. Een prachtige pkek om lekker te onthaasten.

• 10Jos Pappers11-09-2016

grandioos

Prachtig van alle gemakken voorzien kleinschalig appartementen complex, zeer ruim qua leef ruimte. geweldig uitzicht op de baai van Argostoli en het Aenos gebergte. fantastische eigenaars die persoonlijk contact hoog in het vaandel hebben zonder opdringerig te zijn.

• 10Johan visser11-09-2016

lagoon View is een perfect appartementen complex

Zeer ruime appartementen, van alle gemakken voorzien. Schitterend gelegen op heuvel buiten de drukte. Mooi zwembad. Een auto huren is aan te raden.

• 10Wouter29-08-2016

Fijn verblijf in Lagoon View

We werden zeer gastvrij ontvangen door de eigenaren Panos en Mary in het Lagoon View. Panos nam uitgebreid de tijd om ons met behulp van een wegenkaart de mooie stranden, restaurants en bezienswaardigheden aan te wijzen. De dag voor onze vertrek kwam de eigenaar nog speciaal langs om te vragen of we het naar onze zin hadden gehad.

De kamers zijn schoon en netjes en het linnen wordt vaak verschoond. Tot onze verrassing was soms de afwas gedaan en het bed opgemaakt als we na een lange dag terug kwamen in ons appartement. De keuken bevat voldoende bestek en apparatuur om zelf het een en ander te bereiden.

Het zwembad is netjes met voldoende ligbedden en zelfs groot genoeg om baantjes in te trekken.

In de omgeving heb je het mooie strand Platis Gialos en de stad Argostoli met veel restaurants en een gezellige winkelstraat. Ook de rest van het eiland heeft genoeg te bieden. Wij hebben ons geen moment verveeld.

Wij kunnen Lagoon View van harte bij u aanbevelen!

• 10Cynthia26-08-2016

Heerlijk verblijf en voorzien van alle gemakken!

Blij verrast waren wij toen we zagen dat Aporthotel Lagoon View van alles is voorzien zowel in de woonkamer, keuken als badkamer (WIFI, TV, föhn, oven, magnetron, wasmachine, handdoeken, etc.) De ligging van Aparthotel Lagoon View is heerlijk rustig met een prachtig uitzicht op heuvels en zelfs in de verte de zee. Beetje verkoeling en dobberen kan in het zwembad om daarna wat te lezen op de ligbedden onder een parasol. Raadzaam is een auto of een scooter om zo naar de nabij gelegen dorpjes te gaan voor wat boodschapjes of om een hapje te eten en drinken. Of zelfs door de bergwegen naar de andere kanten van het eiland om zo de prachtige strandjes te ontdekken. Koken kan overigens ook goed in het Aparthotel Lagoon View zelf, want de keuken is voorzien van al het nodige en gezellig eten kan aan een eettafel of aan tafel op het terras. En dan last but zeker not least: het echtpaar tevens eigenaar van Aparthotel Lagoon View zijn werkelijk de perfecte gastheer en gastvrouw: want wat een gastvrijheid, behulpzaamheid en vriendelijkheid! Het meeste contact was met Panos, die ons op de eerste dag naast hartelijk verwelkomen ook nog eens de plattegrond met ons doornam en zeer bruikbare tips gaf. Ik kan niet anders concluderen dan dat wij Aparthotel Lagoon View zeer zeker aanraden!!

Aparthotel Lagoon View info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar