Aparthotel

13 reviews over Aparthotel Lagoon View in het Nederlands

Heerlijk

Evelien,
16-9-2017

De appartementen zijn mooi ingericht, schoon en hebben alles wat je nodig hebt. De eigenaar, Panos Thomas, zorgt ervoor dat je je heel snel thuis voelt. Wij hebben veel leuke gesprekken met hem gevoerd. Zijn vrouw, Mary, kookt heerlijk. Voor slechts € 8,- heb je een heerlijk diner. Bij de restaurants betaal je veel meer terwijl de kwaliteit tegenvalt. Je hebt wel een huurauto nodig want Lagoon View ligt wat afgelegen, maar heeft een prachtig uitzicht op de lagoon.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Leonie,
18-8-2017

Wij hebben genoten van deze vakantie. De eigenaar Panos is een hele vriendelijke man. Hij stond ons bij de aankomst op te wachten en hij hielp ons met de bagage. We kwamen ' s avonds aan. Er lagen boodschappen in de koelkast zodat we de volgende dag in ieder geval ontbijt hadden en flessen water om te drinken. Wat een service. Ook heeft hij uitgebreid de tijd genomen om ons op de plattegrond alle mooie plekken op het eiland te vertellen en ook de beste restaurantjes. Het appartement werd iedere dag schoongemaakt door zijn vrouw. Altijd een opgemaakt bed en om de dag schone handdoeken. Wij kunnen niet anders zeggen dan excellente service! Het zwembad werd iedere dag schoongemaakt en alles ziet er schoon uit. Je kan het ook aangeven als je s' avonds een maaltijd in de bar wil eten. Mary maakt dan een heerlijke maaltijd voor je. Er heerst rust en er is een mooi uitzicht.

Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch,adembenemend

arno&consuela van der heusen,
14-8-2017

een superappartementen complex,met een zeer vriendelijke eigenaar die je alles wat je maar weten wilt over kefalonia zal vertellen.als je hier verblijft dan wel met transport,maar ook dat regelt panos voor je.super zwembad+poolbar adembenemend uitzicht en heerlijk rustig gelegen.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk appartement.

Anja,
10-7-2017

Een fantastisch ruim en compleet ingericht en van alle gemakken voorzien appartement. Luiken tegen de zon en horren tegen de muggen en een groot terras met uitzicht over de vallei en vaak een heerlijk windje. Vlak bij Argistolos gelegen waar je goed boodschappen kunt doen en winkelen en ook goed uit eten kunt gaan. Bij Lagoon view kun je ook aangeven dat je gebruik wilt maken van het diner dat Mary en Phanos verzorgen. Wij hebben een heerlijke week gehad en gaan vast nog eens terug want het eiland is de moeite waard.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

HG
18-9-2016

Prima app, ruim en alles aanwezig! Heerlijk rustig en aardige eigenaar.

Gereisd met partner in september 2016

Rust en stilte

Marjan Schoonaard
12-9-2016

12 heerlijke dagen gehad bij Panos en Marian. Het uitzicht, de rust, en het prachtige complete appartement was boven verwachting. Heerlijk en schoon zwembad en nooit druk. Een prachtige pkek om lekker te onthaasten.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

grandioos

Jos Pappers
11-9-2016

Prachtig van alle gemakken voorzien kleinschalig appartementen complex, zeer ruim qua leef ruimte. geweldig uitzicht op de baai van Argostoli en het Aenos gebergte. fantastische eigenaars die persoonlijk contact hoog in het vaandel hebben zonder opdringerig te zijn.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

lagoon View is een perfect appartementen complex

Johan visser
11-9-2016

Zeer ruime appartementen, van alle gemakken voorzien. Schitterend gelegen op heuvel buiten de drukte. Mooi zwembad. Een auto huren is aan te raden.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn verblijf in Lagoon View

Wouter
29-8-2016

We werden zeer gastvrij ontvangen door de eigenaren Panos en Mary in het Lagoon View. Panos nam uitgebreid de tijd om ons met behulp van een wegenkaart de mooie stranden, restaurants en bezienswaardigheden aan te wijzen. De dag voor onze vertrek kwam de eigenaar nog speciaal langs om te vragen of we het naar onze zin hadden gehad.

De kamers zijn schoon en netjes en het linnen wordt vaak verschoond. Tot onze verrassing was soms de afwas gedaan en het bed opgemaakt als we na een lange dag terug kwamen in ons appartement. De keuken bevat voldoende bestek en apparatuur om zelf het een en ander te bereiden.

Het zwembad is netjes met voldoende ligbedden en zelfs groot genoeg om baantjes in te trekken.

In de omgeving heb je het mooie strand Platis Gialos en de stad Argostoli met veel restaurants en een gezellige winkelstraat. Ook de rest van het eiland heeft genoeg te bieden. Wij hebben ons geen moment verveeld.

Wij kunnen Lagoon View van harte bij u aanbevelen!

Gereisd met partner in augustus 2016

Blij verrast waren wij toen we zagen dat Aporthotel Lagoon View van alles is voorzien zowel in de woonkamer, keuken als badkamer (WIFI, TV, föhn, oven, magnetron, wasmachine, handdoeken, etc.) De ligging van Aparthotel Lagoon View is heerlijk rustig met een prachtig uitzicht op heuvels en zelfs in de verte de zee. Beetje verkoeling en dobberen kan in het zwembad om daarna wat te lezen op de ligbedden onder een parasol. Raadzaam is een auto of een scooter om zo naar de nabij gelegen dorpjes te gaan voor wat boodschapjes of om een hapje te eten en drinken. Of zelfs door de bergwegen naar de andere kanten van het eiland om zo de prachtige strandjes te ontdekken. Koken kan overigens ook goed in het Aparthotel Lagoon View zelf, want de keuken is voorzien van al het nodige en gezellig eten kan aan een eettafel of aan tafel op het terras. En dan last but zeker not least: het echtpaar tevens eigenaar van Aparthotel Lagoon View zijn werkelijk de perfecte gastheer en gastvrouw: want wat een gastvrijheid, behulpzaamheid en vriendelijkheid! Het meeste contact was met Panos, die ons op de eerste dag naast hartelijk verwelkomen ook nog eens de plattegrond met ons doornam en zeer bruikbare tips gaf. Ik kan niet anders concluderen dan dat wij Aparthotel Lagoon View zeer zeker aanraden!!

Gereisd met partner in augustus 2016

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lagoon View in Argostoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lagoon View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.