Appartement Enalion Suites

Appartement
Appartement Enalion Suites
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Enalion Suites voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Enalion Suites in het Nederlands

Aanrader

fam Deijnes
9-6-2011

Enalion Suites is ons erg goed bevallen. Zeer vriendelijk personeel die er alles aan doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Appartement is keurig netjes en wordt dagelijks schoongemaakt. Goed ontbijtbuffet dat wel ieder dag hetzelfde is maar met genoeg keuze. Mooi zwembad, en met een trap zo op het standje. 's Avonds kun je eten in het restaurantje bij het zwembad of in een van de meerdere eettentjes op loopafstand in Lassi. Enalion Suites is echter niet geschikt als je zelf wilt koken op vakantie. Er is wel een keukentje in het appartement maar geen keukengerei. Navraag leerde ons dat het koken in het appartement niet toegestaan was. Dit was voor ons het enige minpunt, voor de rest alleen maar complimenten.

een echte aanrader!!

Wim & Ilse
4-1-2010

Nog nooit zo'n geweldige accommodatie gehad in Griekenland. In het totaal 28 suites, dus geen massa toerisme. Suites zijn super! (goed schoon, luxe ingericht, elke dag schoonmaak, nieuwe handdoeken, badjassen wat je maar wil), eten heel goed en niet te vergeten het personeel is heel vriendelijk! Alles was gewoon perfect! De accommodatie ligt lekker rustig en toch ben je met 5 minuten in het centrum. Het lijkt misschien een wat duurder appartement, maar er zijn zoveel extra's dat het het echt waard is. Onbijt is inclusief, dit was toen wij boekten niet duidelijk.

Goed restaurant: Sto Psito (aan de weg naar Argostoli, niet de doorgaande weg maar de weg langs de kust. ca. 500 mtr. buiten Lassi). Leuke bar: Veronica's (aan de hoofdstraat in Lassi) Het is dat we de plaats Lassi wat minder vonden, anders gingen we er dit jaar gewoon weer naar toe, terwijl we normaal toch ieder jaar naar een ander eiland gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Enalion Suites in Argostoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Enalion Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Enalion Suites scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.