Appartement Dendrolivano

Appartement Dendrolivano

6.3Voldoende

Griekenland, Kefalonia, Argostoli

Op vakantie geweest naar Dendrolivano?

6.3Voldoende

• 6.7Inrichting
  • 6.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Dendrolivano

• 2018
    4Diana16-09-2018

Het land prachtig maar nooit meer Dendrollivano😡

Studio is eenvoudig maar voldoende, het bed is niet aangenaam. Je moet wel van vliegtuigen houden 😔Mandje met brood zeer leuk gedaan maar erg karig. Je moet zelf eten erbij zetten anders heb je honger. De gast heer spreekt zeer slecht of moedwillig slecht Engels. Als er s,avonds gaat eten kun je eigenlijk alleen bestelllen wat Stella die dag heeft bereid, dat blijft hij herhalen tot dat je besluit nou doe het maar. Het eten is erg matig en droog. De parasols bij het zwembad zijn allemaal stuk. Onze vriend van 70 ligt in de schaduw en door de wind schiet er een stok van de parasol langs zijn hoofd. De eigenaar lost het op door te zeggen te veel wind en klapt alle parasol weer in, dat was de oplossing. Elke parasol is gemaakt met tape. 😓 met gevolg dat onze vriend met ligbed en al die ook erg oud zijn in de bosjes hebben gelegd omdat hij niet in de volle zon mag. Waar hij niet kon liggen omdat het bedje automatisch omhoog gaat.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8An05-09-2018

Top vakantie gehad, op een mooi schattig plekje.

Schattige accomodatie in mooie verzorgde tuin. De schoonmaak elke dag en dik in orde. Leuk ingerichte kamers, grote balkons. Elke ochtend ontbijtmandje, superleuk en vaak lekker, maar soms ook iets minder, maar het is proberen. Wij hebben in ieder geval genoten van de Griekse bakkunsten. Eten in hotel was de keren dat we er hebben gegeten heerlijk en de sfeer ontspannen en gezellig. Auto is een must als je wat avontuur wil. hadden hele vakantie een auto en zijn het hele eiland overgecrossd. Veel naar Argostoli gegaan bijv s avonds. Als je geen auto hebt ben je beperkt en bijna genoodzaakt in het hotel te blijven, wat niet erg is, maar verder is er niks en het strand bij het hotel vond ik vreselijk met de opstijgende vliegtuigen. Dat was/is minpunt, lawaai van t vliegveld . De douche was bij ons stuk. Ze willen wel graag dat je in het hotel eet, vonden we beetje opdringerig. Verder lieve behulpzame hardwerkende ondernemers.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Corrie13-09-2016

Mooie plek, wel een auto huren

Dendrolivano ligt in een mooie groene tuin, maar wel afgelegen van restaurants en winkels. Kamers zijn ruim en schoon, fijn zwembad.

• 7Corrie08-09-2016

Prima hotel, wel een auto huren

Prima hotel, mooie tuin, wel een auto huren,dichts bijzijnde supermarkt is duur en zit ver weg, Hou rekening met geluidsoverlast van vliegtuigen.Medewerker van hotel spoot insecticiden.Restaurant/bar is duur en het eten matig van kwaliteit.

• 8Corrie07-09-2016

Mooie locatie, wel een auto huren

Dendrolivano ligt in een prachtige groene tuin met veel rozemarijnstruiken.Een schoon zwembad met bar waar je van alles kunt bestellen. De appartementen zijn erg ruim en schoon. Iedere dag werd er schoon gemaakt. De fietsen die je kan huren zijn echt niet te doen, veel te klein, kinder-mountainbikes en banden die leeg lopen. Ze hebben vis en barbecue avonden. Mijn kinderen houden niet van vis en bestelden een kipgerecht, de kok en tevens barman reageerde erg boos en serveerde de kipgerechten die heel vet en lauw waren. Dus bestel vooral vis als er visavond is anders wordt de kok boos....het probleem is dat als je geen auto hebt je verplicht bent daar te eten, andere restaurants zitten erg ver weg. Drankjes bij het restaurant zijn duur, een cola €2,50 terwijl in andere restaurants op het eiland cola €1.50 kost. Dit was voor ons reden zo snel mogelijk een auto te huren ook om onze boodschappen goedkoper in te kunnen slaan want het dichts bijzijnde supermarktje zit op ruim een km. en dat is bergje op en afwaarts...en dit supermarktje is erg klein. Dendrolivano ligt dicht bij the airport en hou er rekening mee dat er geluidsoverlast is. Ook vond ik het schokkend dat een medewerker van het hotel insecticiden liep te spuiten, maar dan ook echt overal. De ontbijtmandjes zitten vaak gevuld met lekkernijen maar niet altijd geschikt als ontbijt. Bijv. spinazie en feta in bladerdeeg, roomflappen, wafels die dropen van de chocoladesaus. Eigenlijk maar 1 x per week broodjes en dan ook maar 1 broodje per persoon. Om goed te kunnen ontbijten is het daarom ook handig zelf je brood en beleg aan te schaffen en om dat te kunnen doen is een auto weer noodzakelijk omdat er in de directe omgeving geen winkels zijn. Tips op het eiland om te bezoeken, het natuurgebied Aenos/Ainosmountain, de top van Aenos mountain, Samosbeach, Voutibeach, Myrthosbeach, Pessadabeach daar moet je je schoenen verplicht uitdoen voor je het strand oploopt. De schildpadden in de haven van Argostoli, saint George castle bij Kastro.

• 8Moos26-06-2016

Een plek om je thuis te voelen

Dendrolivano is een appartementencomplex die kleinschalig is opgezet. Het wordt gerund door een echtpaar Labros en Stella. Labros heeft alles gedaan om het naar ons zin te maken. Stella kookt en je kan daar eten. De kaart is niet heel erg gevarieerd maar het eten is lekker. Verder hebben we Stella niet veel gezien. De ligging is vlakbij het vliegveld maar ik vond het niet storend. Een auto is wel aan te raden. Hele steile weg naar het appartement en het strand is wel 350 meter maar daar is niets te doen en de supermarkt was ook gesloten. Misschien was het nog te vroeg in het seizoen. Buiten het zwembad om was er niets te doen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Katrien en raf11-06-2016

Geweldig! Een echte aanrader.

Mooi en zuiver appartement. Je wordt er 's morgens al verwend met een heerlijk ontbijt dat ze je komen brengen in een ontbijtmand. Het ontbijt is heel gevarieerd, je krijgt elke dag iets anders . In de mooie en groene tuin is het zalig om te vertoeven. Je kan ook proeven van de lekkere perzikken en vijgen in de tuin. Overheerlijke coctails gedronken , met veel liefde gemaakt door labros. Stella en Labros zijn hele gastvrije en warme mensen . Ze doen alles vanuit hun hart!! Ook een aanrader om 's avonds te dineren aan het zwembad. Hele lekkere en plaatselijke gerechten, vers en met liefde bereid door stella. Er is ook geregeld een barbeque. Gezellige avonden! Je voelde je er echt thuis. Echt een aanrader! Vele warme groetjes aan stella en labros en: dank jullie wel!!!!

Gereisd met partner in juni 2016

• 8dleeuwis5318-05-2016

Eenvoudig maar goed

Dendrolivano is een kleinschalig complexje met vriendelijke eigenaren. Prima afwisselend ontbijt wordt in een mand aan de deur gebracht. Fijn zwembad in mooie tuin. Leuke poolbeer. Complex ligt wel afgelegen, dus een auto is noodzakelijk. Diner is prima en niet duur.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Wim en Henie Vermeulen29-09-2014

Helemaal goed

Een heerlijke plek om je vakantie door te brengen. Mooie , schone appartementen, mooie tuin en zwembad, zeer vriendelijk personeel. Kortom helemaal goed.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Petra Mulder20-09-2013

Gemoedelijk en vriendelijk, heerlijk ontspannen.

Vlak bij zee gelegen, door familie gerund kleinschalig appartementencomplex met uitstekende keuken! Ontbijt wordt in mandje naar appartement gebracht. In de tuin kun je heerlijk zitten, poolbar met lekkernijen, vriendelijk personeel. Mogelijkheid om te eten, eigenaresse staat hele dag in piepkleine keuken en 's avonds kun je, hoeft niet, heerlijk dineren in de tuin! Iedere dag andere specialiteiten! Chocoladetaart was goddelijk. Producten uit eigen moestuin voor een salade. Ook de BBQ wordt regelmatig opgestookt. Zwembad prima van formaat, en rustig. Omgeving is mooi, auto noodzakelijk om de mooie plekjes van Kefalonije te zien, en dat zijn er veel. Douche krap, maar is prima. Het is een mooi complex met prachtige tuin, lekker onder de enorme olijvenboom zitten aan een goede espresso.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Appartement Dendrolivano info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken