Camping Argostoli Beach

GriekenlandKefaloniaArgostoli

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Argostoli Beach voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 5Staat v/h sanitair

0Tonen op kaart

2 Reviews over Argostoli Beach

• 4Suze Maathuis18-11-2017

Nooit meer

Goed waren de plekken, keukens gratis koelkasten prachtige omgeving, heel goed te fietsen in de omgeving. Erg slecht de toiletvoorzieningen, zeer oud. Werd slecht schoongemaakt, de wc potten lekten. 1 toilet/douchegebouw helemaal achterop de camping was nog vrij nieuw. Naast camping een hotel met de hele dag muziek en soms S'nachts Engelse feestjes tot 4 uur met harde muziek. Onze laatste nacht tot 6.15 uur harde muziek en tot onze grote verbazing kwam dit van de eigen camping taverne, Vreselijk. Ook de eerste nacht(van de 9) keiharde keboem muziek tot 6.30 uur. Dus niet geslapen.We moesten 1 ID inleveren of direct betalen. Een copie van paspoort namen ze geen genoegen mee. Het restaurant ( niet fanari) was goed en een fijne bediening.

• 1Staat v/h sanitair
  • 9antonio DINO08-10-2012

vacanza meravogliosa al Camping Beach Argostoli

posizione meravigliosa. Ottima accoglienza e servizi. Eccellente rapporto qualità prezzo. A pochi passi dal centro di Argostoli. Ben collegato con tutto il resto dell'isola. stupendo ricordo della vacanza.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Argostoli Beach info