Appartement Poseidon

49 reviews over Appartement Poseidon in het Nederlands

Voelt als thuiskomen!

Rene Leistra,
13-10-2018

Eigenlijk zou ik een -10 willen geven om herboeken makkelijker te maken, maar zou niet eerlijk overkomen. Wat een plek, wat een eigenaar, wat een gastvrijheid, wat een vriendelijkheid. Deze geweldige locatie, en eigenaar, hebben wij in onze harten gesloten. We hebben 2 weken na onze vakantie alweer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Jolanda 't Lam,
12-10-2018

Een super mooie en gezellige vakantiebestemming. Heerlijk genieten van het heerlijke weer en eten van Themis! Tot volgend jaar!

Gereisd met partner in september 2018

Eens en nooit meer!

Annette,
28-9-2018

Reviews zijn positief, deze ervaring hebben wij helaas niet gehad. Ligging is super, Agia Efimia is een super uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Poseidon, ik verwacht van een 2-3 sterren accomodatie geen 5 sterren luxe of service. Echter ik verwacht wel dat het appartement schoon is. Onze ervaring is dat het smerig was! Waarbij badkamer / toilet een dieptepunt was. Indien je van rust houdt, ga hier dan niet heen. In de ochtend werden de containers op de pier geleegd (hier kan de accomodatie natuurlijk niets aan doen), rond 12 uur 's nachts moesten de auto's, welke ze in de verhuur hadden, afgespoten worden, de airco's hingen tegen de buitenmuur en gaven hierdoor geluidsoverlast. Ons appartement lag recht boven het restaurant/keuken en was daardoor ontzettend warm en de airco moest aan, deze bleef de hele nacht doorloeien, sloeg niet af op het moment wanneer de temperatuur behaald was. Bedden als een plank!

Gereisd met partner in september 2018

Uitmuntend!

Monique,
11-8-2018

Uitzonderlijk mooie locatie met super gastvrije eigenaar (s).

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Liesbeth,
8-6-2018

Heerlijk appartement. Kamer 5, een fantastisch uitzicht. Bedden goed, douche goed, ontbijt goed verzorgd, diner heerlijk. Kortom, een heerlijk plek om te verblijven.

Gereisd met partner in mei 2018

Super

Mieke van de Sande en Ingrid de Vries,
21-6-2017

Een heel aangenaam verblijf gehad in Poseidon. Super vriendelijke eigenaar en medewerkers. Allemaal vriendelijk en vrolijk en dat terwijl ze toch allemaal keihard werken, 7 dagen in de week! Het appartement is goed. Leuk uitzicht op de haven van Agia Efimia . Wij hadden een ruim balkon waar het goed vertoeven was. Airco op de kamer (gratis) . De kamer ziet er netjes uit. Badkamer is prima, behalve als je wat gezet bent , dan wordt het douchen en toiletgebruik wat krap. Maar nog steeds goed te doen voor 2 weken. Ontbijtbuffet is prima! Wordt met zorg klaargemaakt . Je kunt er ook in hun restaurant eten. Een aanrader! Goede kwaliteit en goede prijzen. Al met al een fijne ervaring en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Als het kon gaf ik ze een 11

Familie,
28-5-2017

Het was in een woord geweldig, veel warmte en hartelijkheid ontvangen van alle mensen die er werken. Ze doen alle moeite om het je naar de zin te maken, want" it's your holiday". We kwamen rond half 11 's morgens aan en mochten nog aanschuiven aan het ontbijt. Aan het eind van de vakantie werden we om half 8 's avonds pas opgehaald om naar het vliegveld te gaan. We mochten de hele dag in ons appartement blijven. Bij het eten word je verwend met een voor- en nagerecht " van het huis". Grieken hebben het financieel moeilijk, werken 7 dagen in de week van april tot oktober. Ik heb bewondering voor ze.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke vakantie!

Barbara & René
27-7-2016

We zaten twee weken in een mooi hoek-appartement op de tweede etage. Vanaf het balkon hadden we een fantastisch uitzicht aan twee kanten over de baai en de haven. Het appartement was ruim, de airco deed het prima en er was zelfs een stortdouche in de badkamer!! Elke morgen genoten we van het heerlijke ontbijt ( bij de prijs inbegrepen); in het bijzonder van de zelfgebakken pannenkoekjes met kaneel en suiker!! De eigenaren zijn heel vriendelijk en doen er echt alles aan om je te laten genieten van je vakantie!! Agia Efimia ligt centraal, zodat je met de auto snel alle mooie stranden en bezienswaardigheden kunt bereiken.In het dorp zijn genoeg taverna's, winkels en geldautomaten aanwezig. Je kunt hier duiken, snorkelen, een bootje huren of ter plaatse een boottocht boeken. We hebben een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker volgend jaar terug!

Gereisd met partner in juli 2016

Goed appartemant voor n redelijke prijs

Mary Biersteker
25-6-2016

Prachtig uitzicht. Elke dag schonen handdoeken. Aardige eogenaren Ontbijt afwisselend. Kortom niets te klagen

Gereisd met partner in juni 2016

Heel mooi

Sjaak
8-5-2016

Wij waren vanaf het vaste land met de veerboot hier terecht gekomen. We hadden voor 2 nachten een appartement gehuurd. Dit werden er 6 omdat de veerboten gingen staken. Maar het is de mooiste plek van dit stadjemet een prima appartement. Schoon en netjes. Beneden is een restaurant van de eigenaar. Zijn vader er moeder staan in de keuken. Je kan er verschrikkelijk goed eten. Kortom het was voor ons geen straf dat de veerboten staakte!

Gereisd met partner in mei 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Poseidon in Agia Efimia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Poseidon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.