Appartement Huize Natassa

Appartement Huize Natassa
9,1

9 tips over Appartement Huize Natassa

pietveeke_1, 26-8-2015
Huur wel een auto, wil je het mooie Kefalonia verkennen. wij hadden de auto gelik met de boeking bij Ross gehuurt. prima gegaan en niet duur.
Jolanda, 6-5-2015
Verblijf in Agia Efimina: de beste uitvalsplek om het eiland te bekijken en zeer gezellig authentiek dorp.
koopmansaskia@hotmail.com, 11-8-2014

Voor strand, neem waterschoenen mee. Bijna overal kiezelstrand.

Natassa heeft geen zwembad, maar door lunch te gebruiken in naastgelegen hotel op ongeveer 50 meter mag je gebruik maken van hun zwembad. Voorwaarden gebruik zwembad staan bij ingang poort van hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Natassa voor je op een rij gezet:

mackaay, 29-9-2013
Restaurantjes genoeg beneden aan de haven. To Perasma is goed eten, maar ook To Steki. De lekkerste chicken souvlaki aten we bij The Local, deze zit niet op het rijtje maar wel aan de haven, aan het begin van het dorp. "Chicken souvlaki you've never taste before' staat erop de kaart. Klopt! Water loopt me in de mond als ik er nog aan terugdenk...
Heleen, 22-9-2013

Er was (In ieder geval in onze studio) geen mogelijkheid om koffie te zetten, een filterhouder o.i.d. is dus handig als je graag, zoals wij, graag filterkoffie drinkt.

Wij hebben heerlijk gegeten bij The Local, aan de andere kant van de boulevard, richting Sami. Ook Amalia, gelijk onder aan de helling van het complex is een aanrader. Heerlijke zefgemaakte toetjes!

E de Jong, 2-7-2012

Myrthos beach voor de stranden, voor uit eten: To Perasma, ongeveer een 150 mtr vanaf Natassa.

Toetje gratis, 2e kannetje wijn gratis, ouzo erbij, verse aardbeien, wat word je daar verwend.

Fiskardo voor een heerlijke lunch.

Kefalonia een parel in de ionische zee!!

Francie & Gerard, 18-6-2012

alle appartementen zijn goed, maar persoonlijk is natuurlijk of je wel of geen zon op je balkon wilt in de middag.

De appartementen met zicht op het stadje / haven hebben middag zon

Jan Beijer, 14-5-2012
Restaurants Poseidon of To Perasma.
F.C. van Rossum, 13-10-2011

Vergeet vooral niet een dagje met de "Yellow Boat" te gaan varen waar u langs de kust diverse verlaten strandjes kunt bezoeken.

Om naar het strand te gaan kunt u op ongeveer 8 km de stranden van Myrthos of Anti Samos bezoeken. Hier zijn bedden en parasols te huur is een restaurant aanwezig. U dient echter wel een auto of scooter te huren.

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Natassa voor je op een rij gezet: