Appartement Huize Natassa

9,1

39 reviews over Appartement Huize Natassa in het Nederlands

nooit meer

Catharina de Mol, 25-10-2017

Een doorsnee appartementencomplex waar touroperator geen doorsnee prijs voor rekent.

Zeker niet als je weet dat de airco vast afgesteld staat op 25 graden!

De eigenaar zegt dit te doen voor je gezondheid... Deze eigenaar verzint alles om te bezuinigen. Zoals een sensor in alle deuren die maakt dat de airco uitgaat als je naar buiten gaat, dus ook als je 's avonds op je balkon zit. Het is daarom binnen niet koel te krijgen, zeker niet door de afgestelde 25 graden.

De hostess zei hier niets aan te kunnen doen. En een klacht nadien bij touroperator werd helemaal niet serieus afgehandeld. Echt schandalig!

Wij hebben 2 weken zeer slecht geslapen en zijn hierdoor doodop teruggekomen van deze vakantie!

Geweldig!

Ria, 11-10-2017

De appartementen zijn schitterend gelegen boven de baai/haven. De hele dag heb je vanaf je balkon (app. 2) uitzicht op de komende en gaande boten.

De ligging aan een hellende weg kan voor ouderen of mensen die slecht ter been zijn wat problemen geven. De appartementen zijn ruim, verzorgd en zeer schoon. Prima bedden. Het enige wat wij misten was een oventje voor als je een keer geen zin hebt om uit eten te gaan.

Een super verblijf

mw. Lambos, 28-8-2017

Schoon, ruim en koel appartement op een super locatie. Wij hebben er twee weken verbleven. Het appartementencomplex bevindt zich 30-50 meter vanaf de restaurants aan de boulevard dus met een korte wandeling ben je in de haven, het centrum en op de boulevard. Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Airco werkt goed, maar kan vanwege milieuvriendelijke overwegingen alleen aan wanneer je in het appartement aanwezig bent. De ramen en balkondeuren bevatten horren tegen muggen etc. erg fijn. Het appartement wordt keurig schoongemaakt en is van alle gemakken voorzien. Wifi werkt voldoende. Een huurauto vinden wij wel een must. In de zomer (augustus) is het te warm om (lange afstanden) te wandelen en te fietsen, ook omdat de omgeving bergachtig is. Het enige mindere vonden wij het bed: deze was niet echt comfortabel, dunnere en hardere matrassen dan gewend. Maar niet zo hard dat je er last van kreeg. Tips: strand Antisamos, Mnistires Restaurant (tevens een hotel), Fior d'amore voor lunch/koffie

Best place ever!

Familie Joosen, 10-8-2017

Huize Natassa ligt in het dorp Agia Effimia pal aan de zee.

Schitterend uitzicht, vooral vanaf het penthouse.

Goede uitvalbasis voor de rest van het eiland.

Auto huren is een must!

Prachtige studio op fantastische plek

Kassandra, 27-7-2017

Wij waren hier van 7 t/m 21 juli in studio nr 1, de laatste in de rij met een prachtig uitzicht op het haventje. Het is een klein complex: er zijn 3 studio's en 4 appartementen maar de studio is ruim genoeg voor 2 personen en ze liggen (i.t.t. de appartementen) tot in de middag in de schaduw, wat heerlijk is als je in de hete maanden daar verblijft. Het was opvallend schoon, zelfs het balkon, de douche is ruim en de bedden niet te hard. De plek kon niet beter; prachtig uitzicht, tussen de bomen met het geluid van de cicaden en de zee. Met 2 minuten lopen stond je op een schattig strandje dus je kan iedere dag beginnen met een frisse duik met uitzicht op het eiland Ithaki en om de hoek liggen de restaurants en winkeltjes dus wel dichtbij maar geen last van de drukte. Schoonmaakster Angelikí is een schatje en heeft goede tips. Er is aan de boulevard enkel een motorverhuur door een Engelsman, brommertjes zijn te huur in Sami. Zelden hebben we op zo'n prachtige plek gezeten.

fantastische locatie

willem verhagen, 18-7-2017

Waanzinnig appartement op top locatie. Schoon en op loopafstand van alle restaurants.

Mooi gelegen bij de haven

Mario, 9-7-2017

Mooi gelegen aan de haven met al z'n tavernes 200 meter lopen, wordt superschoongemaakt en je hebt ook uitzicht op de haven, is wel een klein stukje omhoog lopen maar dit is ongeveer 100 meter

Wij verbleven van 19 mei 2017 t/m 26 mei 2017 in Appartement 2b op de begane grond van huize Natassa.

Vanuit de slaapkamer wakker worden met prachtig uitzicht over de zee en de haven. Vanaf het ruime balkon prachtig uitzicht op de haven met in de middag zon, dat is echt genieten. De boulevard met restaurantjes zeer dichtbij, waar het goed vertoeven is. Het appartement is ruim, schoon en heeft fijne bedden. De ruime douche geeft altijd een volle straal warmwater. De zeer enthousiast hostess Michal Manoach geeft je heel goed advies.

Al met al een hele fijne plek om je vakantie door te brengen.

Kefalonia is een prachtig eiland om met de auto te verkennen.

Prima schoon appartement, dichtbij kiezelstrand.

Wim Dalhuisen, 21-9-2016

Goed appartement (6, op eerste verdieping) met leuk uitzicht, dat geweldig schoon wordt gehouden.

Slechts 100 meter naar klein kiezelstrand. Boulevard met restaurantjes dichtbij. Leuk (jacht-)haventje waar altijd wel iets beweegt. Agia Efimia is goede uitvalsbasis voor verkenning van Kefalonia.

Toegangsweg naar appartementcomplex is steil. Kastruimte slechts op een slaapkamer. Ruimte op balkon is beperkt; voor 2 personen goed te doen, met meerdere wordt het echt (te) krap.

Waar vind je een mooier uitzicht?

Leonie, 19-9-2016

Weet waar je heen gaat, want wat valt er nu nog te boeken? We hadden het grote geluk dat we het penthouse lastminute konden boeken. Met een uitzicht over zee en haven begon de vakantie gelijk al goed. Restaurants en zee op loopafstand. Het eiland Kefalonia is met een auto prima te bekijken, Agia Efimia is dan een prima uitvalsbasis. Na een dagtochtje heerlijk met een biertje op het prachtige terras! In 1 woord, geweldig. Tip: boek een bootje bij Yellow Boats, bij de pier, erg leuk!

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Natassa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Natassa in Agia Efimia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Natassa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Huize Natassa scoort een 9.1 uit 10 op basis van 39 reviews.