Appartement Huize Natassa

Appartement
Appartement Huize Natassa
8,9

43 reviews over Appartement Huize Natassa in het Nederlands

Fijn kleinschalig appartementencomplex met rustige ligging. Angela is een super aardige gastvrouw en zorgt dat alles brandschoon is. Agia Efimia is een vriendelijk en toch levendig plaatsje op Kefalonia, ons favoriete griekse eiland!

Let op: Nu te boeken via touroperator. Lekker uit eten? Vlakbij bij Spiros, bij Pergol, of bij Paradise Beach. Maar nog vele andere mogelijkheden! Huur er een auto bij. En vergeet je snorkel niet in te pakken.

Heel gezellig dorpje, fantastisch verblijf in huize Natassa! Alles keurig netjes en schoon. Prima bedden. En een fantastisch uitzicht omdat het wat hoger gelegen is. Op 100 meter een strandje met kiezelstenen en een paar rotsen om op te liggen. En om de hoek gezellige restaurantjes en een haventje. Vriendelijke mensen. Heerlijke vakantie gehad! Bij de Nederlandse Johnny kun je een bootje huren, prima uitleg en service.

Aanrader

Kuijper,
12-8-2018

Ontzettend schoon, niet alleen de kamer maar gehele gebouw. Ruim voor Griekse begrippen. Uitzicht spectaculair op zee. Even hellende weg (2 min ) naar beneden en midden in het gezellige centrum. Voor huurauto niet ideaal (hoogseizoen) om te parkeren steil en weinig plek, daarom beneden aan de straat gezet prima te doen. Ondanks centrale ligging rustig gelegen geen geluidsoverlast. Stadje is klein knus druk en gezellig. Overal zeilboten in de avond trekt leuk beschaafd publiek. Auto is een must op dit fantastische eiland .

Ross Holidays

Voor het ultieme vakantiegevoel!

Bart,
26-6-2018

Vorig jaar in aug. hier geweest, en nu dit jaar in mei, we verbleven in het penthouse, wat een uitermate fijn appartement is met veel ruimte binnen, een compleet uitgeruste keuken, een fantastisch groot zonneterras met uitzicht over agia efimia en het haventje, aansluitend een groot balkon met uitzicht over de ionische zee en het eiland Ithaki, 's avonds zie je de lichtjes van Sami. tip; neem een klein kijkertje mee, er is altijd wel wat te zien. Wat heel leuk is, is het huren van een yellowboat, voor zo'n € 80.= en € 20.= brandstof, kan je een hele dag varen, en kom je op strandjes waar je normaal niet kunt komen. De lekkerste koffie met iets lekkers erbij drink je bij Spathis, aan het einde van de boulevard, verkoopt ook heerlijke ijsjes en lekker brood. De lekkerste restaurantjes vonden wij Carena, biologisch en ook voor vegetariërs, en Sea Rock restaurant ws dat toch wel op een hoger niveau kookt dan de rest, Top restaurant!

nooit meer

Catharina de Mol,
25-10-2017

Een doorsnee appartementencomplex waar touroperator geen doorsnee prijs voor rekent.

Zeker niet als je weet dat de airco vast afgesteld staat op 25 graden!

De eigenaar zegt dit te doen voor je gezondheid... Deze eigenaar verzint alles om te bezuinigen. Zoals een sensor in alle deuren die maakt dat de airco uitgaat als je naar buiten gaat, dus ook als je 's avonds op je balkon zit. Het is daarom binnen niet koel te krijgen, zeker niet door de afgestelde 25 graden.

De hostess zei hier niets aan te kunnen doen. En een klacht nadien bij touroperator werd helemaal niet serieus afgehandeld. Echt schandalig!

Wij hebben 2 weken zeer slecht geslapen en zijn hierdoor doodop teruggekomen van deze vakantie!

Geweldig!

Ria,
11-10-2017

De appartementen zijn schitterend gelegen boven de baai/haven. De hele dag heb je vanaf je balkon (app. 2) uitzicht op de komende en gaande boten.

De ligging aan een hellende weg kan voor ouderen of mensen die slecht ter been zijn wat problemen geven. De appartementen zijn ruim, verzorgd en zeer schoon. Prima bedden. Het enige wat wij misten was een oventje voor als je een keer geen zin hebt om uit eten te gaan.

Een super verblijf

mw. Lambos,
28-8-2017

Schoon, ruim en koel appartement op een super locatie. Wij hebben er twee weken verbleven. Het appartementencomplex bevindt zich 30-50 meter vanaf de restaurants aan de boulevard dus met een korte wandeling ben je in de haven, het centrum en op de boulevard. Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Airco werkt goed, maar kan vanwege milieuvriendelijke overwegingen alleen aan wanneer je in het appartement aanwezig bent. De ramen en balkondeuren bevatten horren tegen muggen etc. erg fijn. Het appartement wordt keurig schoongemaakt en is van alle gemakken voorzien. Wifi werkt voldoende. Een huurauto vinden wij wel een must. In de zomer (augustus) is het te warm om (lange afstanden) te wandelen en te fietsen, ook omdat de omgeving bergachtig is. Het enige mindere vonden wij het bed: deze was niet echt comfortabel, dunnere en hardere matrassen dan gewend. Maar niet zo hard dat je er last van kreeg. Tips: strand Antisamos, Mnistires Restaurant (tevens een hotel), Fior d'amore voor lunch/koffie

Best place ever!

Familie Joosen,
10-8-2017

Huize Natassa ligt in het dorp Agia Effimia pal aan de zee.

Schitterend uitzicht, vooral vanaf het penthouse.

Goede uitvalbasis voor de rest van het eiland.

Auto huren is een must!

Prachtige studio op fantastische plek

Kassandra,
27-7-2017

Wij waren hier van 7 t/m 21 juli in studio nr 1, de laatste in de rij met een prachtig uitzicht op het haventje. Het is een klein complex: er zijn 3 studio's en 4 appartementen maar de studio is ruim genoeg voor 2 personen en ze liggen (i.t.t. de appartementen) tot in de middag in de schaduw, wat heerlijk is als je in de hete maanden daar verblijft. Het was opvallend schoon, zelfs het balkon, de douche is ruim en de bedden niet te hard. De plek kon niet beter; prachtig uitzicht, tussen de bomen met het geluid van de cicaden en de zee. Met 2 minuten lopen stond je op een schattig strandje dus je kan iedere dag beginnen met een frisse duik met uitzicht op het eiland Ithaki en om de hoek liggen de restaurants en winkeltjes dus wel dichtbij maar geen last van de drukte. Schoonmaakster Angelikí is een schatje en heeft goede tips. Er is aan de boulevard enkel een motorverhuur door een Engelsman, brommertjes zijn te huur in Sami. Zelden hebben we op zo'n prachtige plek gezeten.

fantastische locatie

willem verhagen,
18-7-2017

Waanzinnig appartement op top locatie. Schoon en op loopafstand van alle restaurants.

Ross Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Natassa in Agia Efimia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Natassa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.